Gå til innhold

Mannen min lukter "fitte" når han kommer hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jøsses.. Om du kan ikke lukte om han har slikket fitte. Så sterkt er det ingen som lukter nedentil (om de har dusjet noe de fleste gjør før planlagt sex) han har ikke bare tatt seg en "pølse to ganger med rekesalat" før han kom hjem? Har klint med gutter rett etter de har slikket meg og aldri kjent noe lukt. Det lan smake litt salt, men går fort over. 

Anonymkode: 6624b...65e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjøper en gps tracker. Legger den i bagen hans. Når han kommer hjem sjekker du hvor han har vært. Har han vært en plass han ikke skulle være og samtidig lukter fitte vet du hva som har skjedd. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er det samme, men jeg ble beskyldt for å lukte fitte. 

Jeg skjønte først ikke hva det kunne være, men så kom jeg på at jeg hadde fått noen smaksprøver av fisk på REMA 1000.

Kona trodde selvfølgelig ikke på den forklaringen, så jeg tok henne umiddelbart med til butikken. Heldigvis var det enda utdeling av smaksprøver og fruen ble overbevist. 

Jeg sier ikke at fitte lukter fisk, eller at fisk lukter fitte. Men det er en komponent som er felles i begge. Prøv som å lukte på vietnamesisk fish sauce, det trigger bestandig tanken på min på konas edle deler ☺

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde flere ganger at eksen luktet kuk nedentil da jeg skulle slikke henne. Mistenkte at hun var utro, og det viste seg å stemme. Hadde sex med 6 forskjellige gutter (inkl. gruppesex med 2 stk.) mens vi var sammen.

Det er slutt nå.

Anonymkode: 06fc0...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at han lukter når han kommer hjem. Da hadde jeg vært litt stalker neste gang han drar på trening, jobber overtid osv. Kjør bort og sjekk at han faktisk er der han sier han er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så nysgjerrig når det er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt i en slik tråd :fnise:

Anonymkode: dd817...b9e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om du kan få lov til å sjekke noe på telefonen hans, vel!

-Lurer han på hvorfor, kan du bare si at du gjerne vil se om det er noe han vil skjule når han kommer hjem og lukter fitte, eller om han spiller med åpne kort. Vil han ikke vise mobilen sin, viser du han døra.

Min man har spist både ostepop, reker og fiskemat, men han har aldri luktet fitte andre ganger enn de gangene han har hatt grunn til det. Vi kjenner forskjellen!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostepop? Jeg skal ikke ha på meg å smake ostepop :P Er jo bare litt salt og ingen spesielt sterk lukt heller. Er det damer som lukter ostepop der nede?

Håper du finner svar TS. Min eks kom hjem nydusja etter 12 timers arbeidsdag. Fra en arbeidsplass uten dusj. Say no more :P

Anonymkode: 49d72...546

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter jo ikke fitte av kjeften (og underlivet) til folk når de har spist verken reker, ostepop eller fisk! 

Anonymkode: e8d97...596

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg opplevd med min kjæreste også. Til og med når vi har vært sammen flere dager i strekk, så kan det plutselig lukte fitte av ansiktet hans, uten at det er fra meg. det kan ikke ha vært fra noen andre heller, så kanskje det bare lukter litt rart fra tid til annen? :fnise: 

Anonymkode: 76d72...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi opplevde dette med eksen. Hun sa rett ut at han luktet fitte når hun kysset han. Han nektet der og da, til tross at hun var ganske så sikker i sin sak. men hun fant ut av det etter at bestekompisen hans bekreftet mistankene ... Mener å huske at dama han hadde vært utro med, lå å sov på rommet deres og det var en felles venninne av dem. godt hun har fått seg en ordentlig mann nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, stan skrev:

Vet ikke om det er det samme, men jeg ble beskyldt for å lukte fitte. 

Jeg skjønte først ikke hva det kunne være, men så kom jeg på at jeg hadde fått noen smaksprøver av fisk på REMA 1000.

Kona trodde selvfølgelig ikke på den forklaringen, så jeg tok henne umiddelbart med til butikken. Heldigvis var det enda utdeling av smaksprøver og fruen ble overbevist. 

Jeg sier ikke at fitte lukter fisk, eller at fisk lukter fitte. Men det er en komponent som er felles i begge. Prøv som å lukte på vietnamesisk fish sauce, det trigger bestandig tanken på min på konas edle deler ☺

Men man gnir ikke smaksprøver av fisk fra rema 1000 på pikken.. 

Anonymkode: efa8a...c0b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får leke detektiv som Samantha gjør i sex and the city. Du kler deg ut i parykk, frakk og briller og følger etter han på trening ;) 
Høres ut som du har gode grunner til å tro at det er noe på gang. Om jeg har forstått det rett, så har dette skjedd flere ganger? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men man gnir ikke smaksprøver av fisk fra rema 1000 på pikken.. 

Anonymkode: efa8a...c0b

Det finnes sikkert dem med en slik fetisj, men det er vel neppe så vanlig, nei. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har du funnet ut av det, ts? Var det fitte, reker, ostepop eller fisk mannen din hadde vært borti (med både ansikt og underliv)? :popcorn:

Anonymkode: 83258...43b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jøsses.. Om du kan ikke lukte om han har slikket fitte. Så sterkt er det ingen som lukter nedentil (om de har dusjet noe de fleste gjør før planlagt sex) han har ikke bare tatt seg en "pølse to ganger med rekesalat" før han kom hjem? Har klint med gutter rett etter de har slikket meg og aldri kjent noe lukt. Det lan smake litt salt, men går fort over. 

Anonymkode: 6624b...65e

Haha, tro meg! Man kjenner lukten lett når man er nær. Var på filmbesøk hos en eks (også den gang) en gang, og jeg fikk en dyne til å ha rundt meg som luktet tydelig sex. "Oisann, noen har hatt sex i dag!" sa jeg. Og jada, han fortalte rødmende at han hadde hatt et den natten ja.

Sin egen lukt, lukter man nok ikke like lett.

 

Anonymkode: 7e253...c0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kan være fordi han ikke har vasket seg i ansiktet etter å ha spist fisk eller reker...

Anonymkode: e57e0...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...