Gå til innhold

Noen som angrer på at de ikke byttet kjole til festen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ha på meg en kjole med ganske langt slep. Slepet er ganske tykt med masse tyll. Har lyst til å ha på meg brudekjolen hele kvelden, men føler kanskje at kjolen hemmer meg litt, med tanke på dansing osv. Tenkte kanskje å kjøpe en lettere kjole som jeg kan bytte til i 9 tiden men vil ikke bruke flere tusen og finner ingen fine hittil.

Er det noen her som hadde på seg brudekjolen hele kvelden og kanskje angret litt på at de ikke hadde en lettere kjole å bytte til? 

Anonymkode: 527a5...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest økonomifrue

Hvis du har en kjole du er fornøyd med, så tror jeg du vil angre på at du bytter kjole. Selv om kjolen har langt slep, så kan du helte den opp og surre den rundt armen når du danser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte det, men er veldig glad jeg ikke byttet

Anonymkode: f19df...238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lage hempe så du kan få opp slepet? Det skal jeg gjøre med min. Tar ikke av den fine kjolen før jeg må 😂🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg skal ha på meg en kjole med ganske langt slep. Slepet er ganske tykt med masse tyll. Har lyst til å ha på meg brudekjolen hele kvelden, men føler kanskje at kjolen hemmer meg litt, med tanke på dansing osv. Tenkte kanskje å kjøpe en lettere kjole som jeg kan bytte til i 9 tiden men vil ikke bruke flere tusen og finner ingen fine hittil.

Er det noen her som hadde på seg brudekjolen hele kvelden og kanskje angret litt på at de ikke hadde en lettere kjole å bytte til? 

Anonymkode: 527a5...bfd

Se på hvite kjoler på zalando vel:    https://www.zalando.no/dameklaer-cocktailkjoler/_hvit/?order=activation_date

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DreamOn skrev:

Jeg har sett på zalando, men synes alle kjolene var så kjedelige. 

Men da skal jeg høre om skredderen kan sy på en hempe.  Vil jo aller helst ikke ta av meg kjolen :)

Takk for svar! 

 

Anonymkode: 527a5...bfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderte det, hadde en diger tyll-kjole med langt slep selv, men er så glad jeg ikke gjorde det! Følte meg så fin, og ville ikke ta den av meg på natta en gang jeg😂 Hadde hempe under og det funket kjempebra☺️

Anonymkode: 4dfb3...c5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt råd til det, så hadde jeg likt å kunne bytte brudekjole da jeg giftet meg. Det er ganske tungvindt å gå på do når man har en kjole med langt slep. Hvis du er ganske close med forloveren din, så er det jo en mulighet å spørre henne om hjelp til å holde slepet mens du er på do eventuelt, men jeg var ikke fullt så close med min. 

 

I ettertid angrer jeg litt på at jeg brukte fullt så mye penger som jeg gjorde (10 000 ca) på brudekjolen når jeg bare brukte den en dag + at jeg ikke har fått solgt den videre. Hadde jeg skullet leve den dagen om igjen hadde jeg heller valgt en rimeligere kjole til kirka + en lettere kjole til festen.

Anonymkode: 10b6b...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en stor tyllkjole men er så glad jeg ikke byttet! Syns det var så trist å ta av kjolen på kvelden, følte meg så fin hele dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stor tyllkjole og byttet ikke :) Hadde bare sånn hempe som alle andre nevner over her - det gikk veldig fint å danse i den og jeg la meg ikke før kl 4 på natta. Da hadde både jeg og brudekjolen tatt et nattbad i fjorden ved hotellet også :P Bare husk å feste hempen til det underste laget på kjolen med en sikkerhetsnål før vielsen så ikke hempen blir hengende etter oppover kirkegulvet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hempe på min :) ikke tale om at jeg betaler flere tusen for en kjole jeg ikke skal gå med hele kvelden!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...