Gå til innhold

3 timers direktesendt bryllup "minutt for minutt"


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det virkelig mulig at selveste Kvinneguiden er mettet for bryllupsinteresse?      *se nedenunder her* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Skal se jeg også :) har aldri vært noe stor fan av de minutt for minutt programmene, men dette skal jeg få med meg :) 

Anonymkode: 45470...d8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, NasseNøff skrev:

Jeg venter fortsatt på serien "Se gresset gro, minutt for minutt, hele sommeren". Skuffet. :sukk:

NRK har dessverre ikke rettigheter, men Windows har et lignende program. Du må kjøpe deg et vindu, installere det og se ut :) Anbefales! 

Endret av HomelessIcecream
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn som det Big brother-greiene de sendte for noen år siden?

Anonymkode: 31fec...ccf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
HomelessIcecream skrev (På 10.5.2016 den 23.22):

NRK har dessverre ikke rettigheter, men Windows har et lignende program. Du må kjøpe deg et vindu, installere det og se ut :) Anbefales! 

  

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, NasseNøff skrev:

Hallo, jeg vil jo se på TV. Jeg trenger ikke å ta hurtigruten nå som jeg har sett alt på TV. Jeg behøver ikke å fyre i peisen og sitte å stirre på det heller, jeg har sett det på TV. Jeg vil gjerne se det fra sofaen, også vil jeg ha lett, behagelig musikk til. Helst et lite innslag av chippendales vær 3. time, slik at jeg ikke sovner. 

Ser ikke helt forskjellen av å se på gresset gro på tven mot det å se ut vinduet egentlig. Begge er jo kvadratiske, oftest. Syns du gjør deg selv vanskelig! Ungdom i dag blir aldri fornøyd! 

:fnise:

Men til ts,jeg skal nok også se :)

Endret av HomelessIcecream
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
HomelessIcecream skrev (På 10.5.2016 den 23.27):

Ser ikke helt forskjellen av å se på gresset gro på tven mot det å se ut vinduet egentlig. Begge er jo kvadratiske, oftest. Syns du gjør deg selv vanskelig! Ungdom i dag blir aldri fornøyd! 

:fnise:

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, NasseNøff skrev:

Vi lever i 2016. Jeg vil ha meg frabedt om slik gammeldags-prat. "gå ut å lek med småstein", slutt å tull. Hvorfor har vi game cube? Nemlig, for å være inne. 
Hvorfor har vi TV? For å være inne. Jeg vil se gresset gro, fra min sofa. Slikt kan man forlange når man lever i 2016.

Skal også se bryllupet da. Har ikke vært i bryllupet siden 1976. Skuffet over at det blir et bryllup om sommeren, vinter er bedre. Men dette  bryllupet blir det nærmeste jeg kommer å være ute om sommeren. Jeg hater sommer. 

Oh nei, kjære, jeg hadde aldri sagt noe sånt til deg! Beklager misforståelsen. mente bare at du kunne sitte inne og se ut vinduet skjønner du. Jeg er helt enig med deg at du fortjener sånt! tenkt på alle insektene ute!

Oi, husker ikke sist jeg var i bryllup heller! Syns sommer er flott! Og ute må være perfektet sted å gjøre det..med mindre det pøsregner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
HomelessIcecream skrev (På 10.5.2016 den 23.34):

Oh nei, kjære, jeg hadde aldri sagt noe sånt til deg! Beklager misforståelsen. mente bare at du kunne sitte inne og se ut vinduet skjønner du. Jeg er helt enig med deg at du fortjener sånt! tenkt på alle insektene ute!

Oi, husker ikke sist jeg var i bryllup heller! Syns sommer er flott! Og ute må være perfektet sted å gjøre det..med mindre det pøsregner. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Jeg glemte hele bryllupet!  :skratte:  Vi får håpe at det gikk bra uansett og at de ble gift...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

I alle dager. Jeg glemte hele bryllupet!  :skratte:  Vi får håpe at det gikk bra uansett og at de ble gift...

Det er jo ikke før 28. mai? :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å :ninja:                                                                                                                                     (:laugh:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.  Jeg var visst en smule overanstrengt i topplokket der. :fnise:  Jeg skal forsøke å huske datoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd. Ingenting er gøy fra minutt til minutt. Saltstraumen, Hurtigruta, Bergensbanen, Bryllup, hva mer skal man ødelegge?

Anonymkode: 5f070...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...