Gå til innhold

jjshouse.com erfaringer?


bekka79

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg i utlandet til sommeren, må pakke lett, da vi skal på en lengre reise.. Og skal derfor også ha en "liten, lett" kjole. Og den skal også være billig! Da planen er å ha et "ordentlig" bryllup med familie ol. i Norge på et senere tidspunktet. Så til mitt spørsmål, er det noen som har erfaringer med kjoler fra jjshouse.com?? De er jo så billige, og mange fine (ihvertfall på bildene) og enkle... Kunne selvfølgelig ha valgt en enkel sommerkjole også, for der jeg skal gifte meg tror jeg folk kan gifte seg i hva som helst😂 Men har lyst til å se litt ordentlig ut,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hørt om det før, men JA det var veldig billig! :sjokkbla: I verste fall så er det ikke enorme summer tapt hvis du bestiller og det ikke passer :) 

Er det Vegas wedding eller? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt to kjoler derfra, ikke som brud, men som forlover og som gjest i bryllup. Jeg bestilte begge gangene andre farger enn utstilt og brukte bittelitt ekstra på å bestille etter mine mål. Kjolene var veldig fine, noen småfeil i sømmer som man ser om man er tett innpå og ser etter feil. Og ene gangen satt den ikke så fint over skuldrene før jeg fikk den tilpasset av en bekjent som syr klær. 

Så jeg ville glatt bestilt derfra, men i god tid så du kan få gjort små justeringer.

 

NB: Husk toll og fortollingsgebyrer. Sist kjole ble omtrent det dobbelte av prisen på jjshouse når jeg inkluderte frakt, toll og fortollingsgebyr.

Anonymkode: ccf63...520

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, FruGlad skrev:

Har aldri hørt om det før, men JA det var veldig billig! :sjokkbla: I verste fall så er det ikke enorme summer tapt hvis du bestiller og det ikke passer :) 

Er det Vegas wedding eller? :danse:

Ja det er det som er planen😉 Skal på 3 ukers bilferie der, så hvorfor ikke ta ett lite Elvis brylupp i samme slengen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bestilt to kjoler derfra, ikke som brud, men som forlover og som gjest i bryllup. Jeg bestilte begge gangene andre farger enn utstilt og brukte bittelitt ekstra på å bestille etter mine mål. Kjolene var veldig fine, noen småfeil i sømmer som man ser om man er tett innpå og ser etter feil. Og ene gangen satt den ikke så fint over skuldrene før jeg fikk den tilpasset av en bekjent som syr klær. 

Så jeg ville glatt bestilt derfra, men i god tid så du kan få gjort små justeringer.

 

NB: Husk toll og fortollingsgebyrer. Sist kjole ble omtrent det dobbelte av prisen på jjshouse når jeg inkluderte frakt, toll og fortollingsgebyr.

Anonymkode: ccf63...520

Hmmm ja toll ol. Har jeg ikke tenkt på, takk👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ Det er stjålet design og små barnehender som har sydd de. 

Anonymkode: bbbc5...66a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

STYR UNNA!!! Billig Kina-ræl. Det ER stjålet design, og det forundrer meg ikke om at små barnehender heller har sydd de :(

Jeg bestilte en kjole der for 2 år siden, jeg har lært siden den gang. Den var for stor, selv etter å ha bestilt etter mål. Den så ikke lik ut på bildet, og den var stygg. Den var faktisk noe dyr også.

Anonymkode: 1476a...992

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.5.2016 at 22.47, bekka79 skrev:

Jeg skal gifte meg i utlandet til sommeren, må pakke lett, da vi skal på en lengre reise.. Og skal derfor også ha en "liten, lett" kjole. Og den skal også være billig! Da planen er å ha et "ordentlig" bryllup med familie ol. i Norge på et senere tidspunktet. Så til mitt spørsmål, er det noen som har erfaringer med kjoler fra jjshouse.com?? De er jo så billige, og mange fine (ihvertfall på bildene) og enkle... Kunne selvfølgelig ha valgt en enkel sommerkjole også, for der jeg skal gifte meg tror jeg folk kan gifte seg i hva som helst😂 Men har lyst til å se litt ordentlig ut,)

Jeg har kjøpt en ballkjole derifra, og er veldig fornøyd. Jeg valgte å få den skreddersydd, og skredderen ringte faktisk fra Kina for å høre om jeg ville ha tynne eller tykke stropper. Den kom frem til riktig tid, og var enda finere i virkeligheten. Den endte opp med å koste mye mer enn beregnet på grunn av frakt og toll, betalte vell rundt 2-3000 totalt. Dette var min egen feil, da jeg ikke hadde sjekket dette. Alt i alt, veldig veldig fornøyd. De har god kundeservice, og de endret  tilogmed på mye av kjolen uten at det ble ekstra kostnader. For eksempel var kjolen opprinnelig stroppløs, jeg skrev i kommentarfeltet at jeg ønsket stropper. Det var ikke et problem. Anbefales :) Kan legge ved bilde av kjolen fra nettsiden og i virkeligheten hvis det er av interesse. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere å kikke på Facebook sida Knock off nightmares. Her blir bestillinger fra Kina presentert og så mye horribelt og klær av ekstremt dårlig kvalitet. Bildene er stjålet og kinafirmaene hermer etter bildene. Ekstremt dårlige resultater. Jjshouse har vært representert der inne og. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger👍☺ Både positive og negative:) Tror nok jeg kommer til å styre unna, og heller satse på en enkel hvit vanlig kjole, enklere det enn å skulle ende opp med noe en blir helt missfornøyd med:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene av kjolene er vel stjålet fra andre designere... Mange som har vært fornøyde med disse kjolene, men også vel så mange misfornøyde. Husk at inkl frakt og toll blir kjolen omtrent dobbelt så dyr, og om den ikke passer, kan du ikke sende den tilbake.

Anbefaler heller å kjøpe en pen hvit kjole fra en seriøs kjede. Feks Zalando - de har flere kjoler som kan brukes som brudekjoler, og de har gratis frakt og retur, slik at du ikke taper noe på å bestille en kjole derfra. Du kan få en pen kjole til under 1000-lappen og opp til 3-4000 kr. Dvs ikke særlig dyrere enn disse svindel-sidene og mye tryggere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg i kjole fra jjs house. Var skeptisk før jeg fikk kjolen, for det sto så mye rart på nettet. Ble imidlertid veldig fornøyd med den :) Veldig glad for at jeg ikke kastet bort så mye penger på en kjole! 

Har ei venninne som også giftet seg i kjole fra jjs house, og som var veldig fornøyd. 

 

Anonymkode: 71ade...781

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller du skal gå i en fysisk butikk og faktisk prøve kjolen din. Det er mye fint og enkelt å få tak i for 1000-2000 kroner. :) 

Anonymkode: 0bfd7...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bedre med en rimelig kvalitetskjole enn en rimelig drittkjole som later som om den er eksklusiv.

Anonymkode: 0bfd7...26f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes heller du skal gå i en fysisk butikk og faktisk prøve kjolen din. Det er mye fint og enkelt å få tak i for 1000-2000 kroner. :) 

Anonymkode: 0bfd7...26f

Det selges nesten ikke så billige brudekjoler i brudesalonger i Norge...

Anonymkode: 71ade...781

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker123455
Den 13.5.2016 at 17.20, AnonymBruker skrev:

STYR UNNA!!! Billig Kina-ræl. Det ER stjålet design, og det forundrer meg ikke om at små barnehender heller har sydd de :(

Jeg bestilte en kjole der for 2 år siden, jeg har lært siden den gang. Den var for stor, selv etter å ha bestilt etter mål. Den så ikke lik ut på bildet, og den var stygg. Den var faktisk noe dyr også.

Anonymkode: 1476a...992

Enig i dette!

Bryr du deg ikke om kvalitet, søm, og stoff, så kjøp gjerne derfra. Men er du en som legger merke til slik, så vil du nok angre. Har aldri kjøpt der inne selv, men har venninner som har kjøpt blant annet forlover-kjole der inne. Og man ser det er en billig Kina-kopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 22.5.2016 at 8.40, AnonymBruker skrev:

Det selges nesten ikke så billige brudekjoler i brudesalonger i Norge...

Anonymkode: 71ade...781

Ikke i tradisjonelle brudesalonger, men flere rimligere designere har begynt med brudekolleksjoner. Både H&M og flere som selges på nettbutikker som Zalando og LaRedoute. Der får man kjoler fra 7-800 kr og opp til 4-5000 som er finere enn Kina-kjolene, og man kan være trygge på at man får det man betaler for.

Sjekk ut Facebooksiden Knock Off Nightmares dersom dere er i tvil... Er en del kjoler fra JJshouse og lignende produsenter der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.5.2016 at 8.40, AnonymBruker skrev:

Det selges nesten ikke så billige brudekjoler i brudesalonger i Norge...

Anonymkode: 71ade...781

Jeg mente ikke brudekjole, men en vanlig kjole, i og med at hun sa at hun ville ha en liten og lett kjole og var inne på vanlige sommerkjoler. :) 

Anonymkode: 0bfd7...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mai 2016 at 0.14, AnonymBruker skrev:

Jeg mente ikke brudekjole, men en vanlig kjole, i og med at hun sa at hun ville ha en liten og lett kjole og var inne på vanlige sommerkjoler. :) 

Anonymkode: 0bfd7...26f

Hvis man kan tenke seg å bruke en fin sommerkjole så er det absolutt mulig å finne en fin en i vanlig butikk :)

Jeg giftet meg i kjole fra jjshouse - som jeg skrev over var jeg superfornøyd med den, ikke mulig å skille den fra en salongkjole uten å studere den nøye. Jeg skiftet imidlertid til en enkel, hvit kjole fra Vero Moda utpå kvelden, og var nok minst like fornøyd med den! Så billige sommerkjoler kan absolutt være et fint alternativ :) 

Anonymkode: 71ade...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg har kjøpt to kjoler der i fra og vært veldig fornøyd :)

Jeg så her om dagen at topshop (eller azos ble i tvil!) har egen brudekjole avdeling. De hadde masse fint! Kan være verdt en titt :)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...