Gå til innhold

- Januar og februar 2017-


Northelia

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som skal ha baby i januar og februar 2017? :blomst:

 

Endret av Northelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg fikk positiv test i dag. 
Ikke planlagt men det får gå! :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått positiv test og skal ha baby sent i januar eller i begynnelsen av februar (antatt termin hopper ca 1 uke avhengig av om man regner ut i fra siste mens eller siste eggløsning).

hurra! :) 

vi har forsøkt å bli gravide i ett år, så hvis alt går fint så er det et svært etterlengtet barn som kommer på nyåret!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kli skrev:

Jeg har også fått positiv test og skal ha baby sent i januar eller i begynnelsen av februar (antatt termin hopper ca 1 uke avhengig av om man regner ut i fra siste mens eller siste eggløsning).

hurra! :) 

vi har forsøkt å bli gravide i ett år, så hvis alt går fint så er det et svært etterlengtet barn som kommer på nyåret!

Gratulerer! 
Så gøy det må være at det endelig klaffet. 
Er det første barnet? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Northelia
Vil du endre tittelen til ''Termin Januar/Februar 2017'' eller noe i den duren? 
Så blir vi kanskje flere her inne som vil skravle etterhvert? :)  

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så ikke før nå at noen hadde svart. Hvordan endrer jeg tittelen?

Jeg har termin 13.januar. Dette er barn nr. to, har en jente som er født i 2007 fra før:) (samme far, men tok veldig lang tid før det klaffet denne gang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Northelia skrev:

Hei!

Så ikke før nå at noen hadde svart. Hvordan endrer jeg tittelen?

Jeg har termin 13.januar. Dette er barn nr. to, har en jente som er født i 2007 fra før:) (samme far, men tok veldig lang tid før det klaffet denne gang).

Tror du (siden du opprettet tråden) skal kunne gjøre det om du trykker på den under ''mine innlegg''? 
Eller redigere det første innlegget ditt? 
Nå husker jeg plutselig ikke helt.. :klo:

Så deilig at det endelig klaffet da! Har dere brukt prøverør og hele pakka eller?
Her blir det andre barn også (første er bare straks 9 mnd så jeg befinner meg på andre siden, skulle ideelt sett ventet litt lengre) :)  

Endret av Beccy87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt 2, 5 år på denne. Stått i kø for undersøkelser i ett år, så hadde ikke kommet så langt som til prøverør. Nå trenger vi (forhåpentligvis) ikke den sjekken heller :) Jenta vår satt på første forsøk, så derfor var det overraskende at denne spiren skulle bruke så lang tid:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 21 Januar her! 6 uker på vei. 

Er førstegangs, og gleder meg helt utrolig mye over graviditeten, klarer ikke å holde den ordentlig hemmelig en gang! Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Northelia skrev:

Vi har brukt 2, 5 år på denne. Stått i kø for undersøkelser i ett år, så hadde ikke kommet så langt som til prøverør. Nå trenger vi (forhåpentligvis) ikke den sjekken heller :) Jenta vår satt på første forsøk, så derfor var det overraskende at denne spiren skulle bruke så lang tid:fnise:

Ja da forstår jeg at det blir ekstra frustrerende. Da veeeet man jo at det skal gå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hairdo skrev:

Termin 21 Januar her! 6 uker på vei. 

Er førstegangs, og gleder meg helt utrolig mye over graviditeten, klarer ikke å holde den ordentlig hemmelig en gang! Hehe :-)

Gratulerer! :hoppendeglad:
Det er noe med å gå rundt å føle at man lyser gravid og vil helst rope det ut til alle man kjenner og ikke. 
Har dere fortalt det til mange da? 
Jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre her, vil vente litt til i alle fall, men jeg er redd det skal synes rimelig kjapt og at det skal være vanskelig å lyve bort. Jeg skal jo i andres øyne bare bli tynnere nå, ikke mer oppblåst. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Beccy87 skrev:

Gratulerer! :hoppendeglad:
Det er noe med å gå rundt å føle at man lyser gravid og vil helst rope det ut til alle man kjenner og ikke. 
Har dere fortalt det til mange da? 
Jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre her, vil vente litt til i alle fall, men jeg er redd det skal synes rimelig kjapt og at det skal være vanskelig å lyve bort. Jeg skal jo i andres øyne bare bli tynnere nå, ikke mer oppblåst. :fnise:

Tuusen takk! 

Tja, vi er ganske unge, så måtte si det til besteveninna mi for at hun skulle hjelpe meg å dekke over på fest haha, Men veldig mange skjønte det når jeg ikke drakk på verken den store festdagen 16 Mai eller på min egen champagne frokost på 17 Mai! 

Og våre foreldre og søsken da! 

er helt greit egentlig, elsker at jeg kan snakke om ddt og dele gleden med mine nærmeste! Er jo de beste nyhetene man kan dele :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til nærmeste familie og venner, vanskelig å holde tett.. 

Har gått ned en del i vekt til nå pga oppkast, så andre ser jo at jeg har blitt tynnere, men samtidig har puppene blitt større:fnise:

Vi skal ha sommeravslutning på jobb den 16., og da lurer jeg på hvordan det kommer til å gå. Er 11 uker da (hvis alt går bra), så får se hvilken forklaring jeg tar for at jeg ikke vil ha cava... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, 

Jeg melder meg også inn her. Er 7 uker på vei. Fant ut at det var to små inni der, så er ganske sjokka. 

Har en gutt på 8 fra før.

Gratulerer til alle sammen :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mortherese skrev:

Hei, 

Jeg melder meg også inn her. Er 7 uker på vei. Fant ut at det var to små inni der, så er ganske sjokka. 

Har en gutt på 8 fra før.

Gratulerer til alle sammen :)  

Gratulerer så masse :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med TO! :hoppendeglad: @mortherese
 

Jeg skal i utdrikkningslag på Lørdag og lurer nå på om jeg bare må fortelle det til venninnegjengen allerede for å unngå at det blir for mye styr med at jeg ikke drikker osv. 
Har vurdert å ta med alkofri vin osv, men det skal bli veldig vanskelig å holde maska hele dagen. Og jeg vil IKKE at min graviditet skal ta oppmerksomheten fra bruden under champagnefrokosten.. :sjenert:

Ellers så bestilte jeg nettopp en sånn ''jeg skal bli storebror''-body til Trollet mitt. Tenkte det er en fin måte å fortelle det til familien på. :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Beccy87 skrev:

Gratulerer med TO! :hoppendeglad: @mortherese
 

Jeg skal i utdrikkningslag på Lørdag og lurer nå på om jeg bare må fortelle det til venninnegjengen allerede for å unngå at det blir for mye styr med at jeg ikke drikker osv. 
Har vurdert å ta med alkofri vin osv, men det skal bli veldig vanskelig å holde maska hele dagen. Og jeg vil IKKE at min graviditet skal ta oppmerksomheten fra bruden under champagnefrokosten.. :sjenert:

Ellers så bestilte jeg nettopp en sånn ''jeg skal bli storebror''-body til Trollet mitt. Tenkte det er en fin måte å fortelle det til familien på. :P  

Takk! 

Når har du termin da? 

JEg tør ikke å si det til så mange enda. Har sagt det til et par venninder. 

Skjønner det blir vanskelig i utdrikkingslag, og at du ikke vil ta oppmerksomheten til bruden. Å ta med alkoholfri vin funker sikkert veldig bra? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, mortherese skrev:

Takk! 

Når har du termin da? 

JEg tør ikke å si det til så mange enda. Har sagt det til et par venninder. 

Skjønner det blir vanskelig i utdrikkingslag, og at du ikke vil ta oppmerksomheten til bruden. Å ta med alkoholfri vin funker sikkert veldig bra? :) 

Termin 24. Januar! :) 

Jeg tar nok med alkoholfri vin for å føle meg litt mer med, men kommer nok til å si fra til et par av de (inkl. bruden) på forhånd. Vet at det kommer til å bli en de champagne og shotting osv i regi av forloveren og da vil jeg ikke at det skal komme en hel masse spørsmål hver gang jeg vil holde meg til min egen drikke. 

Har du vært veldig dårlig eller noe siden du allerede vet at det er to der inne (og jeg da regner med du har vært på UL) :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.5.2016 at 9.42, Northelia skrev:

Jeg har sagt det til nærmeste familie og venner, vanskelig å holde tett.. 

Har gått ned en del i vekt til nå pga oppkast, så andre ser jo at jeg har blitt tynnere, men samtidig har puppene blitt større:fnise:

Vi skal ha sommeravslutning på jobb den 16., og da lurer jeg på hvordan det kommer til å gå. Er 11 uker da (hvis alt går bra), så får se hvilken forklaring jeg tar for at jeg ikke vil ha cava... 

Huff det der med oppkast gruer jeg meg veldig til.
Klarte å gå forrige svangerskap uten å kaste opp men var kjempe kvalm i flere uker. 
Kaster du opp hele dagen eller bare på morgen/kveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Beccy87 skrev:

Huff det der med oppkast gruer jeg meg veldig til.
Klarte å gå forrige svangerskap uten å kaste opp men var kjempe kvalm i flere uker. 
Kaster du opp hele dagen eller bare på morgen/kveld? 

Det var verst i begynnelsen, nå begynner det å roe seg. Kastet opp stortsett hele dagen. Forrige svangerskap kastet jeg opp seriøst hele dagen og store deler av sv.skapet. Så glad så lenge det ikke blir sånn:)

Er dere veldig trøtt? Jeg kan sove hele tiden. I tillegg er luktesansen helt ekstrem:ohmy: Puppene vokser også, syns nesten jeg ser forskjell fra dag til dag. Mannen min klager ikke, men de er jo ømme, så han får jo ikke noe glede av det:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...