Gå til innhold

Ensomt kjærestepar i Stavanger søker venner


han91

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er et par på 25år som har vært sammen i 4år, Vi bor sammen og har gjort det i ca 3år nå. 

Vi er:
En snill og sjenert dame på 25år, som elsker musikk, dyr, filmer og bøker. Som desverre har slitt med litt psykiske problemer de siste årene som har gjort det vanskelig å være sosial, men som veldig gjerne ønsker å bryte den onde sirkelen av å sitte hjemme hver dag.
En snill og sjenert mann på 24år(i et par mnd til), som elsker filmer, bøker, spill(pc,playstation osv), og musikk. Som jobber 8 timer hver dag, og har blitt lei av å ikke gjøre noe etter jobb, annet enn å sitte hjemme med kjæresten. 

Vi er veldig glad i å se serier, filmer, gå på kino, ta en tur ut på byen, eller å gå en tur! Vi har lyst til å lære oss å være mer sosiale, og vi har veldig lyst å finne et annet par som vil gå på dobbeldate med oss. OG finne venner som vil henge med oss!

Om du er en gutt som kunne tenke deg en ny kompis, så er han her den beste vennen du noen gang kan finne deg. Han er en gutt som alltid tenker på andre, og som stiller opp uansett hva det skulle være. Han er en du kan le sammen med, og finne på ufattelig mye gøy. Men som du også kan snakke sammen med om hva som helst. Og han er til å stole på, og han fantastisk flink til å lytte. 

Om du er en jente som kunne tenke deg en ny venninne, så er jeg en snill jente som bare vil ha noen å lage flotte minner sammen med. En venninne som kan bli med å se på tåpelige jenteserier og spise god mat, og gjerne ta et glass vin. Eller som vil være med å gå tur, ta en kaffe, eller bare henge!

Vi bor i Hillevåg i Stavanger, og vi leter etter noen i nærområdet (trenger ikke å være naboer! Men i Rogaland hadde vært fint.)

Ta kontakt dersom dette høres koselig ut. Hvis du ikke er fra stavanger eller i nærområdet, men vil ha noen å prate med, så er det også baaaare kos :) 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og noen venner skal kanskje på tur opp Dalsnuten rundt 2 tiden på mandag. Er det interesangt å være med der? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, ElineRB skrev:

Jeg og noen venner skal kanskje på tur opp Dalsnuten rundt 2 tiden på mandag. Er det interesangt å være med der? :)

Åh! Det hørtes veldig koselig ut! Men vi er bortreist i helgen og kommer hjem på mandag, så jeg vet ikke når på dagen vi er i stavanger igjen! Takk for invitasjonen og spør gjerne neste gang også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg og noen andre jenter har startet en venninnegruppe i Stavanger. Vi er alle i 20-årene og veldig interessert i å bli kjent med nye jenter:) Vi finner på kjekke ting sammen som å ha filmkveld, gå tur, kafe/restaurant-besøk, fest, byen, kino osv, hva enn folk ønsker og foreslår.

Vi har en opprettet en Facebookgruppe der vi kan avtale ting, og dersom TS eller noen andre i Stavanger ønsker å være med, så send meg en PM:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...