Gå til innhold

til folk fra Fredrikstad


gjest2109

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal flytte til Fredrikstad om ikke så lenge, er fortsatt på "boligjakt" (i noen måneder!!). Siden det ikke er så enkelt å finne noe greit, har jeg begynnt å vurdere flere områder i Fredrikstad en opprinnelig. Og her mitt spørsmål: Hvordan er det virkelig å bo på sellebak? Er det virkelig så mye narkotika, forsøppling og bråk som noen sier? Er det så dårlig milieu for barn ( datter 11 år). Jeg har sett ganske fine boliger på sellebak men er litt red med milieu der.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ville ikke flyttet til Sellebakk med min 11 åring. Gjenfortalt av ungdommer/barn selv og det jeg selv har sett er ikke det verdens beste område. De beste områdene er cicignon. Trara, trosvuk og ambjørnrød. Etter min mening.  Mtp på skoler. ..... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke flyttet til sellebakk med mine barn. Det er så mange andre steder du har å velge mellom med bedre miljø. I tillegg til de nevnte over, så har du også Begby (hvis du skal på den siden) eller Manstad/lervik/engelsviken. Gressvik ville jeg også styrt unna, har hatt en opptur i en periode, men er nå på vei nedover igjen.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...