Gå til innhold

Makrell i tomat: Boks, tube eller småpakker?


AnonymBruker

Hva er din foretrukne makrell i tomat-pakke?  

53 stemmer

  1. 1. Hva foretrekker du?

    • Boks
      36
    • Tube
      8
    • Småpakker
      8
    • Annet
      1


Anbefalte innlegg

22 minutter siden, applestories skrev:

Steker litt hvitløk, blander i en boks hermetiske tomater ,og så en boks makrell i tomat. Blander godt og varmes, serveres sammen med penne. Veldig godt :)

Takk for tips :spise:

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser bare makrell i tomat fra boks. Brødskive med makrell i tomat, majones og purreløk er såå godt. 

Anonymkode: 04241...f19

Takk for tips :spise:

Anonymkode: 4fb80...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor lager du dumme tråder

Anonymkode: 3dec6...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor lager du dumme tråder

Anonymkode: 3dec6...dfe

Hvorfor sier du det?

(Jeg er ikke TS)

Synes du at denne tråden er dum?

Det synes ikke jeg :spise: Har fått gode oppskrifter her fra flere

Er det dumt å lese en tråd som man synes er dum?

Hvorfor leser du tråden?

Anonymkode: 4fb80...b72

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stor boks fra Stabburet. Rett og slett fordi den er mest nam :)

Anonymkode: e1270...e91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kryssa av for småpakker, men etter å ha lest gjennom tråden så skulle jeg vel trykket på boks :-) bruker de små boksene, som har perfekt innhold for to skiver, de store får jeg ikke spist opp på ett måltid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er grovt hakket er best, men de er altfor dyre. Skjønner ikke hvorfor de skal være så dyre altså.

Kjøper bare den store boksen og da må den spises opp samme dag. Dagen etter smaker det jo dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor lager du dumme tråder

Anonymkode: 3dec6...dfe

Ikke jeg som har laget tråden, men hvorfor leser du tråder du mener er dumme? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.5.2016 at 1.27, AnonymBruker skrev:

Et tips for å høyne makrell i tomat opplevelsen: topp med tynne skiver av fersk ingefær 😍

Anonymkode: 3c25d...aca

Takk for tipset! Vi utvidet det litt: makrell (stor boks), pepper, ingefær, agurk og frisk basilikum. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, May 06, 2016 at 0.27, AnonymBruker skrev:

Et tips for å høyne makrell i tomat opplevelsen: topp med tynne skiver av fersk ingefær 😍

Anonymkode: 3c25d...aca

Jeg pleier å ha på rød chili☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg kjøper helst de små boksene, det er kun jeg her som spiser makrell i tomat. De faller seg jo dyrere, men de store boksene må jeg ofte kaste fordi makrellen ikke smaker godt lenge etter åpning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Til dere som spiser makrell på boks, hvordan forholder dere dere til de små skinnbitene som dukker opp? 

Jeg orker ikke tanken på å spise skinn, og selv om jeg vet jeg ikke klarer å få vekk alt, så ender jeg opp med å plukke og grave og styre mens jeg tar det på knekkebrødet. 

Jeg gjorde ikke det her tidligere, og jeg har enda til gode å merke skinnet mens jeg spiser, men det er bare det at jeg vet det.....

Anonymkode: dd35b...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som spiser makrell på boks, hvordan forholder dere dere til de små skinnbitene som dukker opp? 

Jeg orker ikke tanken på å spise skinn, og selv om jeg vet jeg ikke klarer å få vekk alt, så ender jeg opp med å plukke og grave og styre mens jeg tar det på knekkebrødet. 

Jeg gjorde ikke det her tidligere, og jeg har enda til gode å merke skinnet mens jeg spiser, men det er bare det at jeg vet det.....

Anonymkode: dd35b...945

King Oscar er uten skinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

King Oscar uten skinn og chilitomatsaus! Kan aldri gå tilbake, løp og kjøp så den blir på markedet!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som spiser makrell på boks, hvordan forholder dere dere til de små skinnbitene som dukker opp? 

Jeg orker ikke tanken på å spise skinn, og selv om jeg vet jeg ikke klarer å få vekk alt, så ender jeg opp med å plukke og grave og styre mens jeg tar det på knekkebrødet. 

Jeg gjorde ikke det her tidligere, og jeg har enda til gode å merke skinnet mens jeg spiser, men det er bare det at jeg vet det.....

Anonymkode: dd35b...945

Forholder meg ikke til dem på annen måte en at jeg spiser dem. Har aldri tenkt over at de bør eller kan fjernes.. Spiser stekt makrell også - stekt med skinn. Skinnet er jo så tynt - blir litt som poteter med skall; man ser an matvaren før man spiser, og det antar jeg Stabburet og King Oscar har gjort for meg :)

(med forbehold om at det finnes tykkhudet makrell i boksene der ute - det er mest de to nevnte merkene jeg har erfaring med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110 grams boksen, ikke grovhakket men hel "filet" på havreknekkebrød med majones, sprø agurk og nykvernet pepper :ninuskapus:

Anonymkode: fd303...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...