Gå til innhold

føler alle på kg hater og kritiserer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er virkelig ekkelt å skrive med brukernavn. Føler alle må kritisere og være nedlatende. Kaller hverandre dumme, fornærmer IQ bare forde noen har annen tenke måte. Er det bare jeg som føler at min bruker blir hatet?? Jeg har ingen ønsker om å bli nevnt ørten ganger på "hvem liker du" sidene. Men bare det å ikke bli angrepet og hakket ned av andre hadde vært fint. Ser det ikke bare er meg som får kvasse svar, men føler dere det samme som meg? Og går det virkelig ikke ann å diskutere uten å dra kjappe konklusjoner om intelligensen til andre? 

Anonymkode: 75cff...8ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det nytter ikke være sart og hårsår på nett.  Hvorfor lar du andre definere dagen din gjennom en skjerm? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg er en jungel. Det er mye gruff og oppgulp, men også mange fine folk. Trikset for å få en hyggelig forumstilværelse er rett og slett å lære seg å riste av seg dritten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hapi

Jeg føler det samme som deg, TS, og skjønner nå hvorfor så mange skriver anonymt her. Jeg har blitt kalt dum og mye annnet rart på kort tid, og også blitt forfulgt inn i en annen tråd av en bruker og kalt dum der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har begynt å bruke Anonym funksjonen her pga de mannlige brukerne. Du får så mye hets og hat hvis du sier imot kvinnehatet deres. Orket ikke å se alle varslene med hets hver gang jeg logget inn bare fordi jeg sa de imot.

Anonymkode: 09c07...7be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Det er veldig mye blandet her. Noen er ufine og hetser, men det er også en haug med fine folk her. Mitt tips er vel egentlig å prøve å overse de som snakker dritt og rapportere de som bryter med retningslinjene. Er ikke så mye annet man kan gjøre med dette, evt ta en pause fra forumet om det går veldig innpå deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er vel at man på et forum gjerne diskuterer og argumenterer for ting. Og da er det slik at man gjerne trenger en god dose logikk. Logikk er koblet med IQ og derfor blir du hetset, når du skriver om ting ut i fra hvordan du føler det er.

Det er jo derfor menn blir omtalt som kvinnehatere ved mulig kritikk av kvinner, selv om den er godt begrunnet. Fordi en kvinne generelt bruker følelser til å tenke. Ser det gang på gang i alle tråder, at ytterst få kvinner klarer legge følelsene vekk, og tenke logisk og rasjonelt på ting.

Anonymkode: 2d632...0f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er vel at man på et forum gjerne diskuterer og argumenterer for ting. Og da er det slik at man gjerne trenger en god dose logikk. Logikk er koblet med IQ og derfor blir du hetset, når du skriver om ting ut i fra hvordan du føler det er.

Det er jo derfor menn blir omtalt som kvinnehatere ved mulig kritikk av kvinner, selv om den er godt begrunnet. Fordi en kvinne generelt bruker følelser til å tenke. Ser det gang på gang i alle tråder, at ytterst få kvinner klarer legge følelsene vekk, og tenke logisk og rasjonelt på ting.

Anonymkode: 2d632...0f0

Here we go again. :rolleyes: Du får slutte å henge på et kvinneforum da.

Anonymkode: 09c07...7be

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig ekkelt å skrive med brukernavn. Føler alle må kritisere og være nedlatende. Kaller hverandre dumme, fornærmer IQ bare forde noen har annen tenke måte.

Hvorfor er du så fortvilet over at noen er slemme mot brukernavnet ditt? Det er bare et brukernavn i et forum. Hva gjør at det er så mye verre om noen er slemme mot brukernavnet ditt enn om de er det når du skriver som AB? Har aldri skjønt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig ikke ta til deg det som skrives om deg på et nettforum. Det er så mye oppgulp, og merkelige utsagn, at om du skulle tatt deg nær av alt så bør du slutte å henge på sånne forum. Jeg blir også kalt ting, bitter var vel det siste (noe som er et helt vanlig motargument fra mange på KG), men jeg vet jo at det ikke stemmer selv så jeg gidder ikke å ta meg nær av sånt ;)

Anonymkode: fd4c4...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker at folk er uenige med deg på ett internett-forum, hvordan skal du egentlig takle krangler og uenighet i det virkelige liv?

Anonymkode: 989b2...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant at det finnes brukere som er her bare for å finne ut hvem som er hvem og hva som foregår i demmes liv. Så har vi de som velget ut hakkekyllinger, og tråder, for å latterliggjøre. 

I min første tid her inne skrev jeg under brukernavn og fikk oppleve både hets, sjalusi, latterliggjøring og forfølgelse. Bare fordi jeg var ny. Derfor skriver jeg aldri mer under nick. 

Nå sies det at enkelte modder sjekker nickene til abere, men da vet jeg ihvertfall hvor ting kommer fra om noen av dem bruker ting imot meg i en tråd. Ting ingen kan vite om ikke de har misbrukt moddejobben.

Ellers? Her er både snille mennesker, bitre, og trollunger. Etterhvert vil du se hvilke nick og abere du ikke skal respondere på.

Noen mennesker, selv om jeg ikke kjenner nick til alle, er utrolig hjertevarme. Når jeg trenger dem, til rett tid, så bruker dem å dukke opp. Som troll i eske. :)

Anonymkode: bcc60...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant at det finnes brukere som er her bare for å finne ut hvem som er hvem og hva som foregår i demmes liv. Så har vi de som velget ut hakkekyllinger, og tråder, for å latterliggjøre. 

I min første tid her inne skrev jeg under brukernavn og fikk oppleve både hets, sjalusi, latterliggjøring og forfølgelse. Bare fordi jeg var ny. Derfor skriver jeg aldri mer under nick. 

Nå sies det at enkelte modder sjekker nickene til abere, men da vet jeg ihvertfall hvor ting kommer fra om noen av dem bruker ting imot meg i en tråd. Ting ingen kan vite om ikke de har misbrukt moddejobben.

Ellers? Her er både snille mennesker, bitre, og trollunger. Etterhvert vil du se hvilke nick og abere du ikke skal respondere på.

Noen mennesker, selv om jeg ikke kjenner nick til alle, er utrolig hjertevarme. Når jeg trenger dem, til rett tid, så bruker dem å dukke opp. Som troll i eske. :)

Anonymkode: bcc60...e80

Denne modde-konspirasjonen bør du ikke legge så mye lit på. Om noen kjenner deg igjen i en annen tråd, så tror jeg du kan føle deg trygg på at sannsynligheten er langt større for at noen kjenner igjen språket eller meningene dine, enn at det kommer fra en modde. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig ekkelt å skrive med brukernavn. Føler alle må kritisere og være nedlatende. Kaller hverandre dumme, fornærmer IQ bare forde noen har annen tenke måte. Er det bare jeg som føler at min bruker blir hatet?? Jeg har ingen ønsker om å bli nevnt ørten ganger på "hvem liker du" sidene. Men bare det å ikke bli angrepet og hakket ned av andre hadde vært fint. Ser det ikke bare er meg som får kvasse svar, men føler dere det samme som meg? Og går det virkelig ikke ann å diskutere uten å dra kjappe konklusjoner om intelligensen til andre? 

Anonymkode: 75cff...8ed

Enig med deg. Det har jeg oppdaget også. Mange er ganske uhøflige. Mener at man kan kommunisere på en hyggelig og vennlig måte uten å skrive på en nedsettende stygg hatefull måte.. Det er slike mennesker jeg liker og ser opp til :)

Endret av LineHearty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I min første tid her inne skrev jeg under brukernavn og fikk oppleve både hets, sjalusi, latterliggjøring og forfølgelse. Bare fordi jeg var ny. Derfor skriver jeg aldri mer under nick.

Men hvorfor skriver du ikke under nick? Det er jo bare et brukernavn. Hva gjør det om noen sier noe stygt til brukernavnet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Men hvorfor skriver du ikke under nick? Det er jo bare et brukernavn. Hva gjør det om noen sier noe stygt til brukernavnet ditt?

Du vet at folk er syke i hodet her og stalker deg fra andre tråder? Hvis du f-eks spør i en tråd om råd til valg av sofa kan noen lett finne på å si "din perverse faen, du sugde en mann på 50 forrige uke, du fortjener ingen ny sofa!" og sånne hyggelige kommentarer. Som AB slipper man det.. er faktisk ganske psykisk slitsomt.

Jeg fikk høre rett etter jeg ble dumpa i 2013 at jeg sikkert var stygg og feit og det var derfor exen min dumpa meg. På den tiden var jeg gjennom et selvmordsforsøk pga bruddet, og disse kommentarene fucka med huet mitt. Jeg håper de som slengte dritt til meg på den tida får en uhelbredbar sykdom. Man skal være forsiktig med andres psyke, det er det mange her på kg som ikke har skjønt. Jeg er fortsatt sur pga de som var slemme mot meg her på kg i 2013, kommer liksom aldri over det :( 

Anonymkode: 38517...d2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hapi
2 timer siden, jabx skrev:

Men hvorfor skriver du ikke under nick? Det er jo bare et brukernavn. Hva gjør det om noen sier noe stygt til brukernavnet ditt?

Noen av oss har følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Isabel70 skrev:

Noen av oss har følelser.

Jepp, i motsetning til menn. De har kun følelser i underlivet. Må være deilig å ha det sånn. 

Anonymkode: 38517...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Men hvorfor skriver du ikke under nick? Det er jo bare et brukernavn. Hva gjør det om noen sier noe stygt til brukernavnet ditt?

Jeg er vanligvis veldig enig med deg men ikke på dette. Under nick blir det summa summarium for de som ønsker å være ekle mot deg. Å skrive som ab blir en beskyttelse. Du vet like godt som meg at enkelte legger sammen to og to av alle innlegg de kan finne og forsøker å såre. Slikt orker jeg ikke. Derfor ab. 

Kanskje er det annerledes for deg da du er mann (?)

Anonymkode: bcc60...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at folk er syke i hodet her og stalker deg fra andre tråder? Hvis du f-eks spør i en tråd om råd til valg av sofa kan noen lett finne på å si "din perverse faen, du sugde en mann på 50 forrige uke, du fortjener ingen ny sofa!" og sånne hyggelige kommentarer. Som AB slipper man det.. er faktisk ganske psykisk slitsomt.

Jeg fikk høre rett etter jeg ble dumpa i 2013 at jeg sikkert var stygg og feit og det var derfor exen min dumpa meg. På den tiden var jeg gjennom et selvmordsforsøk pga bruddet, og disse kommentarene fucka med huet mitt. Jeg håper de som slengte dritt til meg på den tida får en uhelbredbar sykdom. Man skal være forsiktig med andres psyke, det er det mange her på kg som ikke har skjønt. Jeg er fortsatt sur pga de som var slemme mot meg her på kg i 2013, kommer liksom aldri over det :( 

Anonymkode: 38517...d2b

Hvorfor rapporterer du dem ikke bare da, og/eller blokkerer dem?

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du bryr deg om hva et fremmed nick på nettet sier om ditt nick på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...