Gå til innhold

Møter med esken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Hvor går grensen for kontakt med eksen? Jeg og min kjæreste har vært sammen i 1,5 år..  og i løpet av denne tiden har han hatt jevnlig kontakt med eksen, typ sms, mobilsamtaler og kaffebesøk. Halvparten av disse har han fortalt meg om i ettertid, helst etter noen øl. Resten vet jeg om *ja jeg er dårlig konemateriale, og tillit skal ALDRI brytes* fordi jeg har lest hans sms. Prøver å overbevise meg selv om at det forståelig, da han faktisk har hatt samtaler med eksen jeg mener er helt i grenseland. Et eks: "Jeg hater deg jo ikke, heller tvert i mot.. Det som skjedde mellom oss mente jo også jeg var trist.. hadde ting vært annerledes så vet vi jo ikke".. Føler meg derfor som en "mellomstasjon", mens han finner tilbake til eksen. Har ikke tatt opp dette med han, utenom å si at jeg ønsker å vite når de møtes. Det handler for meg om at han burde være ærlig med meg...

Hvordan skal jeg nå ta opp dette med han? Han er nå på vei ut døra for å "trene", jeg vet de skal på kafe kl 1130... 

 

p.s Takk for svar, og jada.. jeg vet jeg ikke skulle lest meldingene hans... så det trenger dere ikke påpeke. 

Anonymkode: 202b8...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ok i heletatt! Han pleier kontakten med henne som da går på bekostning av forholdet deres. Han lyver om hva han skal osv. Nei nei nei... Han har følelser for henne og holder henne på gress , samtidig som han holder deg varm. Pose og sekk syndromet. Kom deg unna for han vil aldri kutte henne ut og du vil alltid bli såret pga henne. 

Anonymkode: e399a...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...