Gå til innhold

Sletting sms iPhone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å gå over fra Android til iPhone nå. På Android telefonen min hjelper det ikke å bare slette meldinger, for oversikten over hvem jeg hadde sendt meldinger til lå i telefonloggen. Jeg måtte derfor slette der også. Er det det samme systemet på iPhone? Jeg har også hørt at man kan søke opp sletta meldinger på spotlight på iPhone. Hvordan gjøres det? Og kan man faktisk lese hele meldinger når man søker sånn, eller er det bare bruddstykker som kommer opp?

Anonymkode: f9e7b...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å gå over fra Android til iPhone nå. På Android telefonen min hjelper det ikke å bare slette meldinger, for oversikten over hvem jeg hadde sendt meldinger til lå i telefonloggen. Jeg måtte derfor slette der også. Er det det samme systemet på iPhone? Jeg har også hørt at man kan søke opp sletta meldinger på spotlight på iPhone. Hvordan gjøres det? Og kan man faktisk lese hele meldinger når man søker sånn, eller er det bare bruddstykker som kommer opp?

Anonymkode: f9e7b...a4a

Etter å hatt iPhone noen når nå, så er det slik at når jeg har sletta meldinger så er de borte for godt. Om det er mulig å hente fram igjen meldinger på spotlight vet jeg ikke. Men det er da, vil jeg tro, er at man er inne på flashminnet på tlf, for det kan man finne alt som har vært innom av meldinger og bilder, så sant det ikke blir så mye at det eldste blir borte etter hvert. Det har jo vært straffesaker hvor meldinger har vært henta fra fra gamle mobiler, som er brukt i bevisførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom man sletter ei melding så er det ikke slik at man får søkt den opp igjen i spotlight etter den er slettet? Jeg vet jo at politiet kan gjenopprette meldinger, men ingen fare for at det noen gang skal skje meg :-) Jeg lurer fordi jeg har en datakyndig lillebror som er altfor nysgjerrig av seg. Så jeg vil gjerne være sikker på at når meldingene er slettet så er de borte fra telefonen. Jeg vet det er mulig med noe programvare på PC for å hente ut igjen meldinger, men det får ikke min bror gjort.

Anonymkode: f9e7b...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mener det skal ikke gå. Men kan ikke garantere siden det noe jeg ikke har utforsket selv enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk an å søke opp slettede meldinger via spotlight tidligere, men det går ikke nå. Jeg har testet flere ganger på min iPhone 6, og her går det i hvert fall ikke.

Anonymkode: f6351...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...