Gå til innhold

Par hvor hun er stilig og han slaskete, blir det noe på'n da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært veldig "jålete" av meg, altså gått pent kledd, sminket meg og brukt ganske lang tid på utseende hver morgen.. En jeg var sammen med var sånn at han gikk i joggebukse og hettegenser hele tida. Var ikke noe problem det, selv om han selv slengte på seg ei jeansbukse i ny og ne når vi skulle ut i offentlighet sammen da, noen ganger følte han seg veldig underdressed i forhold til meg, haha. :P Og ble masse på han med joggebuksa på... ;) Lettere å både se og kjenne bulen når den vokser.. :fnise: 

Anonymkode: d27d1...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner går alt for ofte (ut i fra hva de godt av) for "badboys". Badboys gir f### i hva de går med, eller om de ellers behndler andre rundt seg som en slåpute. Så kanskje den jåledukka har falt for en slik en som ikke jåler seg like mye som henne. 

Eller kanskje de har forskjellig grad av interesse for mote. Men har en god kjemi på mer viktige ting.

Knskje hun helst vil ha en mann som gir blanke i hva andre mener om hvordan man kler seg. Som jålebukker er alt for opptatt av.

Jeg ville heller hatt en kvinne som kler seg komfortabelt. Enn en sminkedukke som sminker seg, jåler seg med dingle-dangerier. Høye hæler og brukt hele budsjettet i et parforhold til noe så dumt som en designerveske...

Anonymkode: 9eb5a...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på en ting. Jeg ser så ofte jenter som kler seg pent som åpenbart er sammen med en gutt som går sammen med henne i posete joggebukser eller treningsbukser. Med andre ord, hun pen og velstelt, han litt sjuskete. Man ser dem gå gatelangs eller på handlesentre. Noen er unge, andre noe eldre. Dere jenter i slike par, tenner dere på at han går slikt kledd? Blir det noe på han med joggebukse på liksom? Eller har dere bare gitt opp. 

Anonymkode: 9845e...aa4

Jeg pleier å pynte meg -mens mannen min gjerne kan gå rundt i skitne stygge klær, ikke nydusjet heller.

Skulle ønske han brød seg mer - men men... kan vel ikke lære en gammel hest nye triks som de sier.

jeg er i alle fall glad han ikke er en utspjåket jålebukk... jeg har nemlig vært sammen med en slik en, og det var nesten verre, for han bare kritiserte alt jeg gikk i... det var lissom ikke bra nok :D han jeg er med nå bryr seg i det minste ikke og syns jeg er fin uansett :) 

Anonymkode: 40863...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Coolaid skrev:

Hva mener du med "sjuskete" ?

Det kan ha noe med kjærlighet å gjøre. Det er ikke så viktig med utseende, hva man føler for hverandre er viktigere

Sex forekommer i alle forhold, også de med kjærlighet i. :fnise:

Dette er vel en felle mange går i. Man tar hverandre for gitt, slutter å pynte seg for hverandre, fordi det betyr ikke mer. Visst faen betyr det noe!

Anonymkode: e6883...059

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Mysticgirl skrev:

Vi har gitt opp :fnise: Noen menn blir sjuskete etter ei stund inn i forholdet . Da har de fått napp og da er det bare å slappe av. En feil svært mange, også kvinner går i !

Jeg snakket med en italiener på nettet engang, men han var sånn at aldri i livet om han ville ha en norsk dame...

Det han hadde erfart var at norske kvinner slutter å pynte seg når de blir gift, 

de slutter å bry seg om utseendet, og blir fete, late, kler seg kjerringete og blir stygge.
I Italia pynter damene seg for mannen, holder seg i form, sminker seg, er fine på håret og varter opp mannen...

Blæh jeg ble så kvalm av denne fyren, snakk om mannsjåvinist!

 

Jeg pynter meg i alle fall fortsatt selv om jeg er gift. Ikke for å være attraktiv for andre - men for å føle meg vel :)
Jeg vet at han liker meg selv når jeg ikke pynter meg, men jeg liker å være velstelt. Sånn er det bare :)

Anonymkode: 40863...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her, det jeg mente med sjuskete gikk mer på at en joggebukse/ treningsbukse selv om den er ren og hel ser litt sjuskete ut når jenta ved siden av går i fint skjørt med en fin skjorte til. Altså, hun pent kledd, han i klær som vanligvis ikke sees på som fine. En joggebukse må ikke se sjuskete ut i seg selv om den er hel og ren. Men i går så jeg et par hvor han hadde dressjakke, skjorte og jeans, og hun hadde grå joggebukse og en adidas jakke på. 

Anonymkode: 9845e...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...