Gå til innhold

Side by side kjøleskap- franske dører.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe nytt kjøleskap. Har bestemt oss for side by side med kjøl oppe og frys nede. Vi skal ikke ha vann tilkoblet.

vi ønsker lav lyd.

Det er en jungel der ute av modeller, er det noen som har et kjøleskap de er fornøyd med. Jeg ønsker å høre andres erfaring.

Anonymkode: 73514...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde en LG side by side. Kjempefornøyd og hadde isbitmaskin tilkobla vann da. 

Det man må tenke på at det trengs mer plass til å åpne dørene, og at det ikke er allverdens til fryseplass.  Det er lurt å ha en fryseboks i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, mandarinen skrev:

Vi hadde en LG side by side. Kjempefornøyd og hadde isbitmaskin tilkobla vann da. 

Det man må tenke på at det trengs mer plass til å åpne dørene, og at det ikke er allverdens til fryseplass.  Det er lurt å ha en fryseboks i tillegg. 

Det er en helt annen type.

TS: det heter vel ikke side-by-side når det ikke er ved siden av hverandre?

Anonymkode: a369c...f11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar mandarinen😊

De blir annonsert som side by side på nettsidene til de ulike butikkene som selger dem. Da velger jeg også og kalle kjøleskapet det. Så lenge folk forstår hva jeg mener betyr det lite hva det heter.

Anonymkode: 73514...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar mandarinen😊

De blir annonsert som side by side på nettsidene til de ulike butikkene som selger dem. Da velger jeg også og kalle kjøleskapet det. Så lenge folk forstår hva jeg mener betyr det lite hva det heter.

Anonymkode: 73514...f43

Så da må du hakke på folk som spør?

Anonymkode: a369c...f11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så da må du hakke på folk som spør?

Anonymkode: a369c...f11

Beklager hvis du oppfattet det som hakking. Det var ikke intensjonen. Når du starter spørsmålet med "det heter vel ikke.." Oppgattet ikke jeg det som et direkte spørsmål, mer en korreks med et spørsmålstegn.

Jeg ønsket ikke noen diskusjon rundt navnet. For meg er det viktigst at folk vet hva jeg mener og kan svare på det jeg etterspør. Har du erfaring? Jeg ser ikke at du har delt, bare kommentet at andre skriver feil. 

Anonymkode: 73514...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en sånn en fra Elkjøp. Veldi fornøyde, plenty av plass både i kjøl og frys. Anbefales!

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/kombiskap/GNE114612X/beko-side-by-side-gne-114612x-182-cm

Anonymkode: 8e356...244

Takk for svar. Vi har sett på dette. Opplever dere at det bråker mye?

Anonymkode: 73514...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Vi har sett på dette. Opplever dere at det bråker mye?

Anonymkode: 73514...f43

Nei, det gjør vi ikke. Den bråker minimalt altså.

Anonymkode: 8e356...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager hvis du oppfattet det som hakking. Det var ikke intensjonen. Når du starter spørsmålet med "det heter vel ikke.." Oppgattet ikke jeg det som et direkte spørsmål, mer en korreks med et spørsmålstegn.

Jeg ønsket ikke noen diskusjon rundt navnet. For meg er det viktigst at folk vet hva jeg mener og kan svare på det jeg etterspør. Har du erfaring? Jeg ser ikke at du har delt, bare kommentet at andre skriver feil. 

Anonymkode: 73514...f43

Du beklager hakking og fortsetter med hakking...

Innbydende... :ironi: 

Anonymkode: a369c...f11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du beklager hakking og fortsetter med hakking...

Innbydende... :ironi: 

Anonymkode: a369c...f11

Herregud, nå får du gi deg. Det du kaller hakking er jo bare en forklaring. Du bør tåle litt mer hvis du skal skrive på nett :flekke:

Anonymkode: ce2ec...5eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi har samsung siste by side med franske døren.  Veldig fornøyd😊.

Det er også stille. Men vi har koblet på vann og kullsyre da. Eneste som lager lyd er når kullsyre fyller seg på. Men det smaker fantastisk 😊

Anonymkode: 28fdf...99b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...