Gå til innhold

Hvordan komme i kontakt med damer opp mot/rundt 40 år?


Gjest Pmhlett

Anbefalte innlegg

Gjest Pmhlett

Er selv mye yngre, men er seskuelt tiltrukket av kvinner som er eldre enn meg. Noen tips og råd? Ser over snittet bra ut, har mye erfaring fra jevnaldrende, men får ikke "fylt" behovet mitt da jeg ikke har peil på hvordan jeg skla komme i kontakt med de opp mot/rundt 40 år.

Har du ikke noe konstruktivt å bidra med så vær så snill la vær å kommenter. 

Endret av Pmhlett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er et år for gammel :sur:

Anonymkode: b74c8...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pmhlett
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er et år for gammel :sur:

Anonymkode: b74c8...3ec

hehe, :tongue: rundt 40 år da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal TS som ung mann sjekke opp ei på rundt 40 må det litt mer finesse til. Til tross for at damer i denne aldersgruppen er de kåteste beistene og sannsynligvis vil voldta deg når de er i gang må du tilnærme deg de på en annen måte enn jenter på din egen alder. Du må kunne snakke for deg og la dem prate ut. 

Anonymkode: 3d32a...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Dere som vil hooke opp, ta det på pm da.:) 

Ellers til ts. Prøv deg på cupido, vær så ærlig som du kan med tanke på hva du ønsker og hvordan du beskriver deg selv. Vet ikke hvor gammel du er ts, men det er litt annerledes å være sammen med voksne kvinner enn unge. 

Jeg tipper at det finne flere kvinner der ute som ønsker å treffe en hyggelig ung mann. Noen ønsker en "husvenn" hvor mannen deres også kan være delaktig på et eller annet vis. Tenk ut hva du selv ønsker å være med på, vær klar, tydelig og ærlig - og for all del, unngå å sende bilder av pikken din ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte mye de mer "vanlige" sidene som blink, nettby, badoo osv før, med stor suksess.
Så er det bare å være hyggelig og prate litt løst med damer så ender det fort med mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte siste del av svaret til @Coolaid og sier meg 100% enig, nude photos er turnoff! Ellers tenker jeg for egen del i allefall at en "guttunge" med hode skrudd på (tilby noe mentalt) er å foretrekke uansett om man kun har et seksuelt forhold eller om man også "prater sammen" og så er det en greie med å tenne noe. Ikke alle tenner på tafsing alene - så det bunner ut i hva du tilbyr og hva hun vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange damer som tenker det samme... Skriv og vær hyggelig eller vis interesse for de du treffer i hverdagen... Har alltid foretrukket eldre enn meg selv og truffet flere, og utelukkende positivt når kjemien stemmer. Så, håper du finner en dame. Tommel opp! Er jeg heldig treffer jeg på en også! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...