Gå til innhold

Lønn for femåring, barnevakt brnb.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal passe to barn som leier av selskapet brnb. De er engelsktalende. Jeg kjenner de ikke og er skeptisk. Jeg har fått forspørsel av en venninne som har kontakt med selskapet. Hvor mye kan jeg kreve i lønn og jeg vil jo helst ha penger til kino og cafe. Det er snakk om fire timer.

Anonymkode: d81ef...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Hva er brnb?

Skal du leie barnevakt fra et barnevaktselskap som heter brnb??

Et minstekrav for barnevakter må være at de kan snakke samme språket som barna de skal passe, mener nå jeg. Og da mener jeg at de bør kunne snakke det språket godt.

Har de noen referansepersoner de dere tenker å leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev:

Hva er brnb?

Skal du leie barnevakt fra et barnevaktselskap som heter brnb??

Et minstekrav for barnevakter må være at de kan snakke samme språket som barna de skal passe, mener nå jeg. Og da mener jeg at de bør kunne snakke det språket godt.

Har de noen referansepersoner de dere tenker å leie?

 

Det er et utleiefimra som en venninne ofte bruker. Jeg har aldri møtt barna før men behersker engelsk rimelig godt. Familien er her på ferie. Jeg kjenner dessverre ikke barna og vet ikke hvordan det vil bli, men de er visstnok bereiste.

Hva kan jeg kreve i lønn og lommepenger til  ungene?  De er fem og sju år.

Ts

Anonymkode: d81ef...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er et utleiefimra som en venninne ofte bruker. Jeg har aldri møtt barna før men behersker engelsk rimelig godt. Familien er her på ferie. Jeg kjenner dessverre ikke barna og vet ikke hvordan det vil bli, men de er visstnok bereiste.

Hva kan jeg kreve i lønn og lommepenger til  ungene?  De er fem og sju år.

Ts

Anonymkode: d81ef...d83

Og hvorfor kommer ikke dette firmaet opp på google? Et firma har helt sikkert system og regler for lommepenger. Med andre ord er ikke dette noe du kan kreve. 

 

Anonymkode: c65cd...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er et utleiefimra som en venninne ofte bruker. Jeg har aldri møtt barna før men behersker engelsk rimelig godt. Familien er her på ferie. Jeg kjenner dessverre ikke barna og vet ikke hvordan det vil bli, men de er visstnok bereiste.

Hva kan jeg kreve i lønn og lommepenger til  ungene?  De er fem og sju år.

Ts

Anonymkode: d81ef...d83

Er det du som skal være barnevakt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lyckeliten skrev:

Du mener kanskje AirBnb?

Ja. Jeg har sagt at jeg skal ha hundre kroner timen og penger til kino og cafe. Kommer til å allierere meg med andre som har barn og prøve finne på noe, eller bare komme på besøk.

Ts

Anonymkode: d81ef...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev:

Er det du som skal være barnevakt???

Ja, men skal finne på noe sammen med andre som har barn.

Ts

Anonymkode: d81ef...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor kommer ikke dette firmaet opp på google? Et firma har helt sikkert system og regler for lommepenger. Med andre ord er ikke dette noe du kan kreve. 

 

Anonymkode: c65cd...7f4

Dette er en privat avtale mellom de som leier ut sin bolig og som har spurt meg om jeg kan være barnevakt.

Anonymkode: d81ef...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev:

Er det du som skal være barnevakt???

Det er airibin. Tror ikke jeg må avtale noe med firmaet, det er foreldrene som har spurt utleier som er en venninne av meg om barnevakt siden de skal jobbe i to dager her.

Anonymkode: d81ef...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Lyckeliten skrev:

Du mener kanskje AirBnb?

Air bnb har da ingenting med barnepass å gjøre. Det er jo utleie av bolig i korte perioder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Maleficenta skrev:

Air bnb har da ingenting med barnepass å gjøre. Det er jo utleie av bolig i korte perioder

Ja jeg vet det, men de har spurt om utleier kan ordne med barnevakt.

Anonymkode: d81ef...d83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jabx skrev:

La en vilt fremmed passe barna? Eh...

Vet det er på kanten, men jeg kommer til å gjøre mitt beste og involvere familie og venner som har barn. Jeg tenkte det samme som deg, men dette barnet er vant til å reise og forholde seg til fremmede. Jeg har takket ja til å ta jobben, og håper det går bra. Men jeg forstår hva du mener.

Ts

Anonymkode: d81ef...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville dere takket nei? De finner jo en barnevakt hvis jeg sier nei, og jeg har barnetekke og er virkelig glad i barn. Er utdannet pedagog.

Ts

Anonymkode: d81ef...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville dere takket nei? De finner jo en barnevakt hvis jeg sier nei, og jeg har barnetekke og er virkelig glad i barn. Er utdannet pedagog.

Ts

Anonymkode: d81ef...d83

Du skriver fryktelig uforståelig i hele tråden. 

Anonymkode: e1579...4de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se om jeg har skjønt det? Du driver å leier ut boligen din via airbnb, de som skal leie din bolig har sendt forespørsel om du vet om noen som kan være barnevakt for barna som kommer med foreldrene som er 5 og 7 år gammel. Du lurer på hva som er rimelig å ta for jobben? Hvis jeg har skjønt det riktig så synes jeg 1000 kr dagen er en fin pris, da kan du ta de med på museum og kafé inkl i 1000lappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville dere takket nei? De finner jo en barnevakt hvis jeg sier nei, og jeg har barnetekke og er virkelig glad i barn. Er utdannet pedagog.

Ts

Anonymkode: d81ef...d83

Jeg ser ikke noe problem med at du tar jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...