Gå til innhold

JEG HAR VÆRT ALVORELIG SYK OG EKSEN ER NARKOMAN


Sh999

Anbefalte innlegg

Hei! Må bare få ut litt frustrasjon på kg! Jeg har hatt samboer i 7 år, og jeg har stilt opp for den mannen i tykt og tynt, han har rusproblemer og vært innlagt både på avrusning og psykreatisk! Vi har en sønn på 5 år i lag og det har vært mye tøffe tak med og hjelpe min samboer og å beskytte sønnen våres! I mars flyttet han ut og elsker meg plutselig ikke mer, han har ikke noe kontakt med sin sønn pga rus og der har jeg satt krav om at han må på avrusning før han kan treffe han! Dette klarer han tydeligvis ikke å gjennomføre, så han lever nå i rusmiljøet! Tilbake sitter jeg knust med en liten gutt som savner sin far. Ikke har jeg familie heller, men heldigvis stiller hans fam opp litt! Økonomien er dårlig og jeg føler meg låst og ensom! Jeg har på toppen av det hele gått igjennom cellegift og stråling i fjor pga brystkreft, noe jeg knapt har fått bearbeidet pga det har skjedd så mye annet rundt eks samboer. Jeg gjør mitt beste med og ivareta gutten og jobben og lever så normalt vi bare kan! Men jeg savner han så inderlig, for tross alt så fant jeg en trygghet i han som jeg nå har mistet! Gjorde godt og få satt litt ord på det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flink du er, tror du har det best uten en mann som ruse seg. Tenk på din sønn.

Anonymkode: bd526...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...