Gå til innhold

Er det homo å drikke sjokolademelk? Kan menn drikke sjoklademelk?


ajarRun

Anbefalte innlegg

@Uhørt spurte meg følgende:

Sitat

Er det ikke ganske homo å drikke sjokolademelk når man ikke lenger er en guttepjokk? Ekspert på sjokolademelksmak som mann er det innafor? Samtidig som man klager på homodesign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forklarer hvorfor foreldrene mine tror jeg er homo. Det må være sjokolademelken. Takk for denne tråden, den har endret livet mitt.

Anonymkode: 82ccc...dee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk aldri sett en homse drikke sjokolademelk. Har sett mange rusmisbrukere gjøre det da, så jeg føler mer det er en drikk for rusmisbrukere, ungdommer og barn. 

Litago med jordbærsmak er litt homo da, kanskje han blander med den?!

Anonymkode: 469c1...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare homsetasser drikker sjokolademelk. Det er da allmenn viten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mest barnslig, eller harry, eller gir assosiasjoner til narkomane som nevnt over. 

 

Anonymkode: 5c687...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det var en grunn for at broren min er homo:helen:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp

Er ikke så veldig glad i sjokolademelk men drikker det en sjelden gang. Har aldri vert eller blitt homo av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolademelk <3 

Anonymkode: 5abfa...078

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk aldri sett en homse drikke sjokolademelk. Har sett mange rusmisbrukere gjøre det da, så jeg føler mer det er en drikk for rusmisbrukere, ungdommer og barn. 

Litago med jordbærsmak er litt homo da, kanskje han blander med den?!

Anonymkode: 469c1...fce

Blander ikke med Litago jordbær. Bare lurte siden designet på Tine sjokomelk er litt homo i følge trådstarter.

Hvordan kan du se på en mann om han er homo? Må det være skrulle eller lær? Hva med de midt i mellom? Vil tro det er noen midt i mellom homo der ute som styrter sjokomelk ned i gapet. Mrk bare tror vet ikke.

Endret av Uhørt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Uhørt skrev:

Blander ikke med Litago jordbær. Bare lurte siden designet på Tine sjokomelk er litt homo i følge trådstarter.

Hvordan kan du se på en mann om han er homo? Må det være skrulle eller lær? Hva med de midt i mellom? Vil tro det er noen midt i mellom homo der ute som styrter sjokomelk ned i gapet. Mrk bare tror vet ikke.

Mener selvfølgelig at jeg ikke har sett noen jeg VET eller er så godt som sikker på at er homo drikke sjokomelk. Homser ser jo like ut som alle andre, men jeg har ikke sett særlig mange voksne ikke-rusmisbrukere drikke sjokomelk, spesielt ikke den varianten jeg snakker om selv. 

Jeg drikker den sjokomelka selv da, men er kvinnelig ikke-rusmisbruker, og faller dermed litt utenfor disse kriteriene. 

Anonymkode: 469c1...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Chibi skrev:

Hva med kvinner som drikker sjokolademelk da?? o_O

Lesbisk da.

Anonymkode: 3ead8...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

Hva i alle dager... tror ikke jeg trenger å si noe annet, for svaret er jo ren logikk (kan jo være meg som ikke tar 'spøken' nå, jeg vet ikke)

 

Morsomt å lese da. :fnise:

Endret av FruPotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Uhørt skrev:

Blander ikke med Litago jordbær. Bare lurte siden designet på Tine sjokomelk er litt homo i følge trådstarter.

 

Det er Tine sjokomelk det er snakk om? Ja den kan man godt bli homo av.

Da er det tryggest å holde seg til Nesquick - kommer med homofri-garanti.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med kakao?? Er man homo da?? Er nøyaktig det samme bare at den drikkes varm. Mange menn som drikker den, og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Chibi skrev:

Hva med kvinner som drikker sjokolademelk da?? o_O

Mulig dere slipper unna problemstillingen da kvinner og barn lempes i samme gruppe. Det er jo i hvertfall det som er menningen når det blir skummelt og det er knapt på redningsmuligheter. Samme gruppe så tror de slipper unna stigmaet her? Som mann er det litt andre spilleregler som gjelder.

Endret av Uhørt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror kanskje det ligger noe i det? Jeg er homo og jeg drikker sjokolademelk.

Anonymkode: 1059f...7d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Uhørt skrev:

Mulig dere slipper unna problemstillingen da kvinner og barn lempes i samme gruppe. Det er jo i hvertfall det som er menningen når det blir skummelt og det er knapt på redningsmuligheter. Samme gruppe så tror de slipper unna stigmaet her?

Jeg leste "skummet" i stedet for "skummelt". Da hadde jeg funnet redningen; Tine Kaffemakermelk. Mer maskulin melk skal man lete lenge etter.

..bortsett fra det rosa da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...