Gå til innhold

Erotikk: Jeg ser.


Katten.2.0

Anbefalte innlegg

Jeg ser på deg når du kommer gående mot meg. Håret ditt henger fortsatt vått rundt ansiktet ditt. Dråpene treffer gulvet med en myk lyd. Hadde det vært noen andre ville jeg kanskje humret over hvordan håret mitt umiddelbart blir tørt etter vi har dusjet i lag. Kanskje ville den varme følelsen, jeg alltid får etter en dusj, gjort meg søvnig. Kanskje ville jeg fundert på lyden når våte føtter vandrer over parkettgulv. Men ikke med deg.

Jeg ser på deg når du kommer gående mot meg. Jeg ser på deg. Hele deg. Jeg ser hvordan du bærer kroppen din. Hvordan føttene dine kontrollert bringer deg mot meg. Den lille rytmen som sprer seg fra hoftene og ut til resten av kroppen. Jeg ser på armene som svaier nonchalant ved din side, men likevel med en ubeskrivelig finesse. Jeg prøver å sluke alle de små detaljene som jeg elsker ved kroppen din. Prøver å få med meg hvordan hver dråpe kjærtegner deg når den triller nedover. Hvordan gåsehuden sprer seg over kroppen din, til tross for varmen fra peisen. Jeg ser på de myke leppene dine i det lure smilet, og ser for meg smaken av dine mot mine.

Mest av alt ser jeg øynene dine. Fortaper meg i dem. Øynene dine slipper aldri mine, og jeg håper de aldri blir å gjøre det heller.

Du stanser ett skritt unna meg. Uten et ord holder du fram hånden, og med et smil tar jeg den og lar deg lede meg. Turen går mot soverommet, og synet av deg gående naken foran gjør at jeg kjenner begjæret begynne å boble i meg. Tankene spinner scenarier foran øynene mine. Du har aldri gjort dette før, så jeg aner ikke hva jeg kan forvente meg.

I det vi entrer soverommet snur du deg mot meg. Leppene våre møtes i grådige kyss, før du planter armene i brystet mitt og dytter meg ned på sengen. Latteren bobler opp inni meg, men du plasserer en fot på brystet mitt for å hindre meg i å reise meg. Den lange vakre foten din, hvordan den leder blikket mitt mot deg og ditt, gjør at motstanden forsvinner fra musklene mine. Blikket ditt er bestemt og triumferende i det du tar tak i hendene mine og binder de fast over hodet mitt.

Når du er fornøyd med knutene, reiser du deg i senga. Stående over meg begynner du noe som kun kan beskrives som en dans. Den vakreste dansen jeg har sett. Hendene dine kjærtegner deg selv. Kroppen beveger seg etter en rytme som kun dyrene kjenner til. Jeg vet ikke hvem av oss du forsøker å forføre, men når stønnene dine treffer ørene mine er det som å slå på en bryter. Øynene mine er låst fast i bevegelsene til hendene dine. De får med seg hvert et klyp, sirklende bevegelse, hvordan de sklir inn, de røde merkene neglene dine etterlater langs lårene, hvordan de presser brystene dine sammen. Øynene mine får med seg dette, samtidig som kroppen min begynner å miste kontrollen.

-----------------------------------------

Du finner resten på bloggen min, link i signaturen.

Tenkte å gjenoppta skrivingen min, og erotikk er en fin inngang for meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser det jeg ser og jeg liker ikke det jeg ser. 

Anonymkode: 81b31...4df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig anonymt.

Anonymkode: 9de63...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlat erotikk til kvinner. Det er de som vet hva andre kvinner liker og klarer skrive bedre. Men du skal ha for forsøket.

Anonymkode: 17ce0...6ed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare fælt. 

Anonymkode: f2278...9da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ventet på ny blogg siden du la ned den forrige :D

Anonymkode: 0e166...f0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Kan være utgangspunkt for en middels god kioskroman, dette. Stå på!

Anonymkode: ea197...11b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var bra, jeg! Sikkert fiksjonelt, men ser for meg kjæresten din igjennom hele greia.. Blir lett forelska i dama di :ph34r:

Anonymkode: 107bd...a76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tasia skrev:

Ingen fitter :ler:

La merke til det der! Noen har hatt det moro i CSS'en :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

La merke til det der! Noen har hatt det moro i CSS'en :nigo:

Hva er CSS?

Anonymkode: 0e166...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

La merke til det der! Noen har hatt det moro i CSS'en :nigo:

Hva er CSS?

Anonymkode: 0e166...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den her: eg ser at du e kåt. men eg kan ikkje ta og knulla for deg! du må knulla sjøl.. men eg kan knulla med deg. 

Anonymkode: 1741c...2a0

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er CSS?

Anonymkode: 0e166...f0d

Koding for utseendet til websider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overlat erotikk til kvinner. Det er de som vet hva andre kvinner liker og klarer skrive bedre. Men du skal ha for forsøket.

Anonymkode: 17ce0...6ed

Andre kam jo like det selv om du ikke gjør. Jeg gjør som sagt!

Anonymkode: 0e166...f0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overlat erotikk til kvinner. Det er de som vet hva andre kvinner liker og klarer skrive bedre. Men du skal ha for forsøket.

Anonymkode: 17ce0...6ed

Idiot. 

Synes den var bra jeg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Litt av meningen med å skrive er å få noe ut av det selv. Skriver man erotikk og man tenner på det  man skriver selv, er det innenfor. 

Det er svært ulikt hva som tenner oss og hva vi liker å lese av erotikk.

Syns ts skal fortsette å skrive ting som hun selv liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Coolaid skrev:

Litt av meningen med å skrive er å få noe ut av det selv. Skriver man erotikk og man tenner på det  man skriver selv, er det innenfor. 

Det er svært ulikt hva som tenner oss og hva vi liker å lese av erotikk.

Syns ts skal fortsette å skrive ting som hun selv liker.

Trodde ts var en mann. 

Anonymkode: 37c6f...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...