Gå til innhold

Hvor kan céline solbriller kjøpes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe Céline Audrey eller Baby Audrey, men sliter med å finne en plass jeg kan kjøpe. Jeg bor ikke i en stor by, så å kjøpe i butikk blir ganske usannsynlig. Vet Krogh optikk har, men kun i de største byene tror jeg? Når jeg googler solbrilletypen kommer otticanet.com og smartbuyglasses.no opp. Brillene er mye billigere der, noe som gjør meg veldig tvilsom. Noen som har erfaring med disse butikkene og vet om man får ekte vare? Har hørt folk si de er ekte, det er bare at solbriller er så overpriset i Norge. Noen som kan hjelpe? Vincci bergen kan sende produkter, men de fikk ikke påfyll før juni/juli :(

Anonymkode: 550f8...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fakes, så ikke kjøp noe der.

Krogh Optikk har, som du sier. Du kan sikkert kjøpe fra nett, som fra f.eks. Harrods, Selfridges osv., men da må du også huske på at toll/moms kommer i tillegg.

Anonymkode: ea956...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.5.2016 at 15.38, AnonymBruker skrev:

Jeg har planer om å kjøpe Céline Audrey eller Baby Audrey, men sliter med å finne en plass jeg kan kjøpe. Jeg bor ikke i en stor by, så å kjøpe i butikk blir ganske usannsynlig. Vet Krogh optikk har, men kun i de største byene tror jeg? Når jeg googler solbrilletypen kommer otticanet.com og smartbuyglasses.no opp. Brillene er mye billigere der, noe som gjør meg veldig tvilsom. Noen som har erfaring med disse butikkene og vet om man får ekte vare? Har hørt folk si de er ekte, det er bare at solbriller er så overpriset i Norge. Noen som kan hjelpe? Vincci bergen kan sende produkter, men de fikk ikke påfyll før juni/juli :(

Anonymkode: 550f8...e6b

Utenom Vincci kan jeg tenke meg Høyer har. Sjekk med de.

Anonymkode: 8a042...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...