Gå til innhold

Får du ekstra tenning på politimenn ;) ?


LineHearty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei politimenn er ultimate turnoff og kunne aldri datet en. Og hvis du er politimann og lagd denne tråden håper jeg noen rapporterer IP adressen din til politiet så de kan se at du bruker stillingen din med seksuelle baktanker og får sparken for det er krenkende for alle du jobber med og møter i jobben om du tenker eller innbiller deg at de skal syntes du er sexy pga jobben din. Misbruke stillingen sin heter det, og i USA er det faktisk politi som voldtar kvinner de plukker opp tipper du kunne vært en av de. Faens gris!!! 

Anonymkode: edac4...21f

Får du hjelp av psykologen din da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

Brannmann vs. politimann da?

Brannmann any day! Spesielt om han heter Lasse :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: aef38...286

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brannmann any day! Spesielt om han heter Lasse :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: aef38...286

Der va du :) 

 

 

Anonymkode: 5651d...85c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LineHearty skrev:

Får du ekstra tenning på politimenn? ;) 

Nei, (jeg er heterofil mann så da tenker jeg på politikvinne istedet ;)

Folk som til de grader underordner seg systemet tenner jeg ikke spesielt på. Den jevne politimann/kvinne har heller ikke sjanse i havet til å motstå tumultene om det blir ille nok, de er en litt oppgradert versjon av tyttebærpolitiet (vektere), men ikke mer enn det. 

Husker jeg ringe dem en gang, trengte hjelp med noen som var gått helt krakilsk. Det tok noen timer det. Lærdommen der er at man må forsvare seg selv hvis det skjer noe. Politiet kommer ikke. 

Anonymkode: a089d...2d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der va du :) 

 

 

Anonymkode: 5651d...85c

Her var jeg ja :rodme: dukker opp når du minst venter det :fnise:

Anonymkode: aef38...286

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det tenner meg ikke. Foretrekker en mann med en lengre akademisk utdannelse...

Anonymkode: 31ec4...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, minner meg bare om psykopater eller undertrykte folk som endelig kan ta igjen og utnytte makten sin til det fulleste. 

Anonymkode: ff752...eb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, (jeg er heterofil mann så da tenker jeg på politikvinne istedet ;)

Folk som til de grader underordner seg systemet tenner jeg ikke spesielt på. Den jevne politimann/kvinne har heller ikke sjanse i havet til å motstå tumultene om det blir ille nok, de er en litt oppgradert versjon av tyttebærpolitiet (vektere), men ikke mer enn det. 

Husker jeg ringe dem en gang, trengte hjelp med noen som var gått helt krakilsk. Det tok noen timer det. Lærdommen der er at man må forsvare seg selv hvis det skjer noe. Politiet kommer ikke. 

Anonymkode: a089d...2d7

Tenk på alt dramaet det må være rundt det yrket. Men en politimann orker derfor ikke så mye styr, så de er jo gjerne enkel å ha med å gjøre for å si det sånn :) . De har så mye dramatikk på jobben, at hjemme så orker de ikke det. Altså har man sex med en politimann så vær sikker: Man får en rolig æffære ;) hahaha. Er nok mange som tror at en politimann vil nærmest sette de i håndjern i det de har sex, men hmmm kan innrømme å ha hatt sex med en politi før, og han var så myk det gikk å bli ;) Ingen håndjern, og ingen dasking. Kun myk soft sex! Mykeste sex jeg har opplevd i mitt liv!

Endret av LineHearty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LineHearty skrev:

Haha, fikk tilbud fra en politimann om sex. Det tenner meg helt sykt i fantasiene om sex med han faktisk  ;).  

Vel, nå finnes det over 8000 av de, men gratulerer uansett. :)

Anonymkode: 29fa9...590

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LineHearty skrev:

Tenk på alt dramaet det må være rundt det yrket. Men en politimann orker derfor ikke så mye styr, så de er jo gjerne enkel å ha med å gjøre for å si det sånn :) . De har så mye dramatikk på jobben, at hjemme så orker de ikke det. Altså har man sex med en politimann så vær sikker: Man får en rolig æffære ;) hahaha. Er nok mange som tror at en politimann vil nærmest sette de i håndjern i det de har sex, men hmmm kan innrømme å ha hatt sex med en politi før, og han var så myk det gikk å bli ;) Ingen håndjern, og ingen dasking. Kun myk soft sex! Mykeste sex jeg har opplevd i mitt liv!

En dag vil du innse at folk er forskjellige

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå finnes det over 8000 av de, men gratulerer uansett. :)

Anonymkode: 29fa9...590

Gratulerer? hahaha... En jobb er en jobb. Jeg synes fyren er søt. Det er ikke jobben hans som er det mest innbydende, men faktisk så er  han jo skjønn i uniform. Og litt av noen muskler i armene. Men jobb og status har ingenting å si for meg. Jeg kan tenne på en innsatt fange, like mye som en politmann ;) 

Endret av LineHearty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ghostwalker skrev:

En dag vil du innse at folk er forskjellige

Det er vi. I alle yrker :) . Bare på min arbeidsplass så er det ulike mennesker. Men de fleste er ganske lik meg som personlighet på mange måter. Så jeg har en grei arbeidsplass :) 

Endret av LineHearty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, LineHearty skrev:

Tenk på alt dramaet det må være rundt det yrket. Men en politimann orker derfor ikke så mye styr, så de er jo gjerne enkel å ha med å gjøre for å si det sånn :) . De har så mye dramatikk på jobben, at hjemme så orker de ikke det. Altså har man sex med en politimann så vær sikker: Man får en rolig æffære ;) hahaha. Er nok mange som tror at en politimann vil nærmest sette de i håndjern i det de har sex, men hmmm kan innrømme å ha hatt sex med en politi før, og han var så myk det gikk å bli ;) Ingen håndjern, og ingen dasking. Kun myk soft sex! Mykeste sex jeg har opplevd i mitt liv!

Du skjønner at politimenn ikke er en ensartet gruppe , ikke sant? Det er ikke slik at alle politimenn er myke og softe i senga, like lite som alle som er myke på jobb er voldsomme i senga. 

Helt ærlig tror jeg disse innleggene er skrevet av en gruppe kåte førsteårsstudenter på PHS!

Anonymkode: 95d03...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LineHearty skrev:

Tenk på alt dramaet det må være rundt det yrket. Men en politimann orker derfor ikke så mye styr, så de er jo gjerne enkel å ha med å gjøre for å si det sånn :) . De har så mye dramatikk på jobben, at hjemme så orker de ikke det. Altså har man sex med en politimann så vær sikker: Man får en rolig æffære ;) hahaha. Er nok mange som tror at en politimann vil nærmest sette de i håndjern i det de har sex, men hmmm kan innrømme å ha hatt sex med en politi før, og han var så myk det gikk å bli ;) Ingen håndjern, og ingen dasking. Kun myk soft sex! Mykeste sex jeg har opplevd i mitt liv!

Tja, jeg har da truffet på politi som kanskje egentlig ikke er mors beste barn sånn innerst inne, og som glatt innrømmer at de kanskje hadde vært på "den andre siden" (dvs. kriminelle) om de ikke hadde fått utløp for "spenningen" gjennom politiyrket. 

Hvor mye eller hard sex man har kommer jo an på preferanser og variasjon, det har jo ikke noe med yrke å gjøre. Om man liker bondage med håndjern o.l. så har det egentlig fint lite med drama å gjøre, så jeg ser ikke hvorfor du drar den slutningen.

22. juli 2011 var norsk politi Norges skam og kunne lite annet gjøre enn å se på at ungdom og unge mennesker ble skutt :( Snakk om amatørmessig gjeng. Nei, for å få skikkelig beskyttelse så må man involvere de rette avdelinger fra forsvaret. Der snakker du om hard trening og standhaftighet. 

Anonymkode: a089d...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ghostwalker skrev:

En dag vil du innse at folk er forskjellige

Enig. Kan ikke si at jeg kjente meg så mye igjen i beskrivelsen til TS av sex med en politimann. Det eneste de alle har til felles er utdanningen. Mannen min er politi, men det er ikke akkurat noe jeg tenker mye på i hverdagen. For meg er han mannen min og den han er på fritiden. Ikke yrket hans. 

Anonymkode: 86107...220

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Kan ikke si at jeg kjente meg så mye igjen i beskrivelsen til TS av sex med en politimann. Det eneste de alle har til felles er utdanningen. Mannen min er politi, men det er ikke akkurat noe jeg tenker mye på i hverdagen. For meg er han mannen min og den han er på fritiden. Ikke yrket hans. 

Anonymkode: 86107...220

Det er faktisk sant at yrket spiller ingen rolle. Det er personligheten som er det viktigste. Eneste er at man kan få tenning på selve drakten og det tøffe modige vesenet deres!. 

Endret av LineHearty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LineHearty skrev:

Det er faktisk sant at yrket spiller ingen rolle. Eneste er at man kan få tenning på selve drakten og det tøffe modige vesenet deres!. 

Drakt? Uniform mener du vel. Nei, jeg har ikke noen fetisj for uniformer. Du tenker mye på dette du ser det ut til? 

Anonymkode: 86107...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg liker selvstendige menn, så om jeg skulle vært sammen med en politimann måtte han vært sjef. Vanlige betjenter er jo bare løpegutter, noe som er temlig avtennende.

Anonymkode: 3e2c8...62f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drakt? Uniform mener du vel. Nei, jeg har ikke noen fetisj for uniformer. Du tenker mye på dette du ser det ut til? 

Anonymkode: 86107...220

Nei tenker ikke så mye på det. :). Jeg nyter livet mitt som det er!. Klarer meg med egenstimuli ;) . Jeg fikk bare et sextilbud, ikke tilbud om forhold. Husk den!. Men man har lov å fantasere om situasjoner man får tilbud om. Han synes jeg er sexy. Jeg synes at han er sexy. Thats it. Men det betyr ikke at jeg kommer til å ha sex med han. Men fantasiene løp litt løpsk. 

Endret av LineHearty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...