Gå til innhold

Er jeg for ung?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er en 18 åring gutt; som har litt gule tenner. Mistrives egentlig litt med det. Og har kommet over en dame som tilbyr privat tannlegeblekking for 1500,-, da denne tannlegen kommer til hennes hus og gjør det privat. Ekte pris er 3500,-.

Er jeg for ung til å bleke tenna? Er det feminint av en 18 åring å bleke tenna? 

Anonymkode: 671c9...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, du er ikke for ung. Selv bruker jeg smilelab i blant for å få litt hvitere farge på tennene. Er like gammel som deg forresten.
Ville likevel stusset litt over tannbleking privat til såpass lav pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville og vært skeptisk til hun som kan komme hjem å gjøre tannlegebleking villigere enn det den samme behandlingen egentlig koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe galt i det,og ikke er det noe jeg tenker på som særlig feminint heller.Det eneste jeg ville passet på var at hun som bleker er seriøs,og ikke bruker produkter som kan skade tannemaljen.

Forøvrig kan jeg også anbefale SmileLab som Fredsmegleren nevner over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke satset på "tannlegeblekking", fordi blekk ofte er i fargen sort. Men om du ønsker sorte tenner, så kjør på. 

Neida, fra spøk til revolver. Om jeg var deg hadde jeg kjøpt whitestrips fra crest (bestill fra amazone eller lignende), mye billigere, sykt effektivt og bra. 

Anonymkode: 44627...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, exictence skrev:

Ville og vært skeptisk til hun som kan komme hjem å gjøre tannlegebleking villigere enn det den samme behandlingen egentlig koster.

Det er flere personer som har gjort den blekking hos hun, og ingen har klaget på hun som jeg kan se. Er flere som skal til hun idag også. 

Tannleggen som gjør det er fra Sverige, men er hos hun nå, så da tilbyr hun privat til 1500,-.

Anonymkode: 671c9...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke satset på "tannlegeblekking", fordi blekk ofte er i fargen sort. Men om du ønsker sorte tenner, så kjør på. 

Neida, fra spøk til revolver. Om jeg var deg hadde jeg kjøpt whitestrips fra crest (bestill fra amazone eller lignende), mye billigere, sykt effektivt og bra. 

Anonymkode: 44627...dd1

Whitestrips har jeg ikke prøvd nei, men tviler på at det kan gjøre noe om du har litt gule tenner fra før av. Har brukt Dentawat sine strips, og det funker ingenting.

Anonymkode: 671c9...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere personer som har gjort den blekking hos hun, og ingen har klaget på hun som jeg kan se. Er flere som skal til hun idag også. 

Tannleggen som gjør det er fra Sverige, men er hos hun nå, så da tilbyr hun privat til 1500,-.

Anonymkode: 671c9...69c

Synes du resultatet er godt på de som har gjort det hos henne?

Du er vel ikke for ung, men jeg hadde ikke gjort det uansett alder. Synes ikke det er fint med de som bleker tennene for mye, og det gjør de aller fleste som bleker, virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, exictence skrev:

Synes du resultatet er godt på de som har gjort det hos henne?

Du er vel ikke for ung, men jeg hadde ikke gjort det uansett alder. Synes ikke det er fint med de som bleker tennene for mye, og det gjør de aller fleste som bleker, virker det som.

Her er hun, 

 

Og resultatet er vel så som så

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Jeg kjøper det tannblekingproduktet tannlegen bruker, på ebay til 300 kroner (inkludert frakt) og skinner som man former selv, på aliexpress til 30 kroner. Fungerer akkurat slik som det gjør om man drar til tannlegen og kjøper hjemmebleking. 

Kanskje denne hjemmebehandleren gjør det samme? Virker billig for deg sammenlignet med prisen hos en salong, men egentlig blir du lurt. Synes ikke resultatet var så fantastisk. Ser gule ut med noen hvite partier bare.

edit: så ikke at du var på besøk til henne og at du kjente henne. Da blir det kanskje litt annerledes. Trodde det var en fremmed. 

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, uN91s skrev:

Jeg kjøper det tannblekingproduktet tannlegen bruker, på ebay til 300 kroner (inkludert frakt) og skinner som man former selv, på aliexpress til 30 kroner. Fungerer akkurat slik som det gjør om man drar til tannlegen og kjøper hjemmebleking. 

Kanskje denne hjemmebehandleren gjør det samme? Virker billig for deg sammenlignet med prisen hos en salong, men egentlig blir du lurt. Synes ikke resultatet var så fantastisk. Ser gule ut med noen hvite partier bare.

edit: så ikke at du var på besøk til henne og at du kjente henne. Da blir det kanskje litt annerledes. Trodde det var en fremmed. 

Nei kjenner ikke ho :)

Anonymkode: 671c9...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Whitestrips har jeg ikke prøvd nei, men tviler på at det kan gjøre noe om du har litt gule tenner fra før av. Har brukt Dentawat sine strips, og det funker ingenting.

Anonymkode: 671c9...69c

Jeg hadde gule tenner før og brukte whitestrips. Jeg var 16 og tok kanskje 3-4 behandlinger etter hverandre (anbefales ikke. jeg var ung.) og fikk hvite tenner! Nå bruker jeg whitestrips hver andre eller tredje år for å opprettholde hvitfargen. Den hvitfargen jeg har nå er ikke blendahvit men ser naturlig hvit ut.

Anonymkode: 43155...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gule tenner før og brukte whitestrips. Jeg var 16 og tok kanskje 3-4 behandlinger etter hverandre (anbefales ikke. jeg var ung.) og fikk hvite tenner! Nå bruker jeg whitestrips hver andre eller tredje år for å opprettholde hvitfargen. Den hvitfargen jeg har nå er ikke blendahvit men ser naturlig hvit ut.

Anonymkode: 43155...cbc

Seriøst?? Brukte du den sterkeste Whitestripsen, da?

Anonymkode: 671c9...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...