Gå til innhold

Noen som har anelse??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert vært mange forum ang SA, men jeg vil dele min historie. 

Jeg mistet i SA i uke 5 for 1 mnd siden ca, blødde alt ut på egenhånd (som legen sa så tidlig pleier kroppen å rydde opp selv). Etter ca 11 dager sluttet jeg å blø å fikk negativ test hos legen. For å prøve å finne syklusen min igjen så gikk jeg litt på CB sin eggløsningstest, etter en uke ++ noen dager, så fikk jeg positiv på eggløsning, jeg og min forlovede har siden bare latt ting gå sin gang. De siste 3 dagene har jeg hatt hodepiner som kommer å går, til tider små kvalm, ikke sånn veldig men nett som om en er litt bilsyk. Og jeg har murringer eller strekninger på begge sidene nederst i magen. Men bare en side av gangen. Også har jeg mer økt tisse trang. Har ikke ømme bryster som jeg hadde da jeg var gravid sist , så troendes kanskje bare brygger på en influensa. Men er en annen del som kanskje lurer på om jeg kan være gravid igjen !? Er litt frustrerende, så spørsmålet mitt er vell egentig om det er noen som vet noe om dette? Eller noen som hat blitt gravid før mensen etter en tidlig SA ? 

Setter meget pris på svar. :)

Anonymkode: 8ccda...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som blir lettere gravid kort tid etter SA så muligheten er der :) 

Anonymkode: 3ac50...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid rett etter SA. Pang. Den satt 😄

Anonymkode: c7e02...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid rett etter SA også, sitter nå med en gutt på 7 uker  <3 

Anonymkode: 05703...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble gravid rett etter SA også, sitter nå med en gutt på 7 uker  <3 

Anonymkode: 05703...25a

Takk for svar dere <3 Vi vil jo ha barn, men jeg kjenner etter jeg mistet nå så har jeg litt sånn angst for å miste igjen. Men jeg håper jo såklart at jeg kanskje kan være gravid igjen. Hadde min første positiv eggløsningstest onsdag 20april, ca 2 uker etter SA. Når jeg jeg teste med graciditetstest å forvente rett svar ? :)

Anonymkode: 8ccda...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde samleie da, så kan du nok teste nå. Siden det er over 2 uker siden :) 

Anonymkode: 05703...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble gravid rett etter SA. Fikk aldri mensen i mellom. Er i uke 31 nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå i tillegg tatt en RFSU test som viser to streker, men ene er meeeeget svak. Skifter såvidt at det er en rosa strek. Ligner på den andre streken som er helt klart lilla, men bare den er kjempe svak. Har hatt negativ test hos legen etter SA, så jeg vet det ikke er hcg rester. Men nå lurer jeg voldsomt på hva den streken tilsvarer. 

Anonymkode: 8ccda...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...