Gå til innhold

Hjelp fort!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Venninna mi sitter å skriver en oppgave på sin bærbare pc, men tastaturet har plutselig koblet ut. Det går ikke an å trykke på noen taster, musen er tilkoblet så den kan brukes. 

Noen som kan hjelpe?? 

Anonymkode: 95e33...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt tastatur på bærbar pc sluttet å fungere for noen år siden og da måtte dataen på reperasjon. Man kan få opp et tastatur på skjermen (som man bruker musen til å trykke på) sånn at man får gjort det man trenger av å skrive inn passord og slikt (når man starter maskinen på nytt), men bruk utover det man må for å få lagret det man trenger og lastet arbeid over på google drive osv. er ikke skjermtastatur egnet for. 

Så jeg ville helt klart slått maskinen av og på for å sjekke at noe ikke bare henger litt, og så sendt arbeid til ekstren hardisk eller nett drive om det ser ut som maskinen må på reperasjon. Så venninnen din må nok basere seg på å jobbe videre med annen maskin. Skulle det passe ekstremt dårlig og hun ikke har noe annen maskin å låne så ville jeg prøvd å få tak i et løst tastatur (slik som man bruker på stasjonære datamaskiner) og testet om det kunne fungert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koble inn et annet tastatur

Anonymkode: 5f91f...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...