Gå til innhold

Lønn i kommunen (administrasjonen) med mastergrad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er utdannet areal/by-planlegger og ønsker å jobbe i det offentlige. Regner med å få jobb på kommunalt nivå, da fyllkeskommune og stat gjerne krever mer erfaring (jeg er nyutdannet). Hva er vanlig lønn for en med mastergrad i administrasjonen i en "typisk" kommune (det varierer vel kanskje fra kommune til kommune)?

Anonymkode: 97074...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunhands

Det er nok ikke så fett, og varierer en del. Vet at folk i lik jobb som meg i naboregionen har mye bedre betalt. Jeg har 465.000, men var ferdig med master i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sunhands skrev:

Det er nok ikke så fett, og varierer en del. Vet at folk i lik jobb som meg i naboregionen har mye bedre betalt. Jeg har 465.000, men var ferdig med master i fjor.

Det er jo helt sinnsykt mye!? Jeg har hatt "vanlige" jobber (vaskejobb, postbud, butikk) de siste 15 årene, og der er lønna LANGT lavere. 465 000 ut som en vannvittig høy lønn hehe. Jeg skal IKKE klage om jeg får så mye! :) Trodde det lå på litt over 300 000 jeg... 

Anonymkode: 97074...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt sinnsykt mye!? Jeg har hatt "vanlige" jobber (vaskejobb, postbud, butikk) de siste 15 årene, og der er lønna LANGT lavere. 465 000 ut som en vannvittig høy lønn hehe. Jeg skal IKKE klage om jeg får så mye! :) Trodde det lå på litt over 300 000 jeg... 

Anonymkode: 97074...89b

Vil tro at en arealplanlegger med mastergrad tjener litt bedre enn vaskehjelper og postbud, ja...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, applestories skrev:

Vil tro at en arealplanlegger med mastergrad tjener litt bedre enn vaskehjelper og postbud, ja...