Gå til innhold

Hvilke aspekter innen BDSM liker du best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FruKG
Den 5.5.2016 at 15.48, Katten.2.0 skrev:

Siterer meg selv fra en annen tråd:

I ett ord: Kveling.

For det første elsker jeg halsen på jenter. Hvordan linjene går fra kjevepartiet og nedover, senene som kommer fram ved anstrengelser, den myke huden mot fingertuppene mine, lukten, smaken, følelsen av hvordan den glir mellom tennene mine, hvordan hun gisper når jeg biter til. Hvordan jeg kan kjenne kroppen hennes pulsere, danse rytmisk og forførende mot min etter hva jeg gjør med halsen hennes.

Det å se hånden min mot halsen hennes fullfører bildet. Det oversvømmes i symbolikk. Det maskuline i et stramt grep mot den feminine skjøre halsen. Hvordan jeg griper tak i seksualiteten hennes, griper tak i henne. 'Jeg må ha deg, og derfor tar jeg deg - og hvordan det stønnende smilet ditt viser meg hvordan du gir deg hen. Gir deg hen til meg og vår nytelse.'

Jeg kan se hvordan hånden min strammer grepet, slik at huden hennes gir meg plassen hånden krever. Samtidig hever hun hodet slik at jeg kommer bedre til. Lyden som kommer i det jeg kutter lufttilførselen hennes er ubeskrivelig, men likevel så tennende. Avhengig av hvilket grep jeg bruker, kan jeg velge mellom å kutte lufttilførselen, blodtilførselen og i hvilken stor grad (ikke prøv dette uten å ha lest deg grundig opp og begynt i det små).

Det mest tennende er uten tvil å se og kjenne hvordan hun nyter det. Å se eksplosjonen av nytelse i øynene hennes. Kjenne hvordan støtene hennes blir mer intense. Føle på hele meg hvordan hun fortaper seg i nytelsen, uten å tenke på noe annet. Raskere, hardere, dypere - kroppen hennes går amok og oksygenmangelen forsterker enhver følelse hun kan få. Så begynner omverden å falme. Alt annet forsvinner, finmotorikken, rytmesansen, men ettersom verden blir dunkel, blir de gjenværende inntrykkene enda mer intens. Til slutt gjenstår kun følelsen av kuken min i henne, som om hele verden dreier seg rundt oss, rundt nytelsen vår.

Orgasmen er en lydløs eksplosjon, og ingen beskrivelse vil gjøre den rettferd, og den bringer meg alltid over kanten i lag med henne.

 

Igjen, dette er noe man skal gjøre med samtykkende kunnskapsrike individer. Det er risikabelt om man ikke vet hva man gjør, men himmelsk om man vet. Er av åpenbare grunner ikke noe vi gjør veldig ofte.

Gisp. Gjerne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Elsker simpelthen at hun blir så kåt at hun drypper. Elsker at hun ynker seg og stønner. I tillegg kan jeg gjøre absolutt hva jeg ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det mentale aspektet kanskje det aller viktigste. Følelsen av å underkaste meg og å bli tatt imot av den andre som det jeg er.

Anonymkode: d2534...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveling og bli bundet fast.  Mest opphissende som jeg vet innen bdsm.

 

Anonymkode: fb5b6...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanking og (forsiktig) kveling. :strix:

Anonymkode: 469aa...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delen som går på motivasjon/ korrigering og bevelgelsesrestriksjon (bondage) Jeg liker den rent estetiske verdien av tau, bindingsmønster og hud (viktig å ha fine tau).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den 6. mai 2016 at 20.36, AnonymBruker skrev:

For meg er det mentale aspektet kanskje det aller viktigste. Følelsen av å underkaste meg og å bli tatt imot av den andre som det jeg er.

Anonymkode: d2534...a2f

Skriver under på denne :) 

Anonymkode: 8dffc...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd det, men jeg tenner veldig på tanken på å bli bundet fast, miste kontroll, og la vedkommende gjøre hva hun vil med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Choking, gagging, spanking.

Pluss når jeg fiker til henne i ansiktet, slår henne hardt over fotsålene, holder henne bestemt og hardt ned i madrassen eller opp etter veggen og hveser "nå skal jeg faen meg knulle deg herfra til evigheten" og hun squirter over både meg og møblene, da er vi boks. Litt sviende rødflammet etterpå men du verden - ærr'e pulings så ærr'e pulings.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Choking, gagging, spanking.

Pluss når jeg fiker til henne i ansiktet, slår henne hardt over fotsålene, holder henne bestemt og hardt ned i madrassen eller opp etter veggen og hveser "nå skal jeg faen meg knulle deg herfra til evigheten" og hun squirter over både meg og møblene, da er vi boks. Litt sviende rødflammet etterpå men du verden - ærr'e pulings så ærr'e pulings.

Liker du at hun gjør motstand? Snakker stygt, spytter eller kanskje fiker til deg? 

Anonymkode: 6ad6b...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker du at hun gjør motstand? Snakker stygt, spytter eller kanskje fiker til deg? 

Anonymkode: 6ad6b...89a

Nei. Jeg liker at hun er den lydige rampejenta som får som fortjent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Nei. Jeg liker at hun er den lydige rampejenta som får som fortjent. 

Så du liker ikke sinnasex? 

Anonymkode: 6ad6b...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du liker ikke sinnasex? 

Anonymkode: 6ad6b...89a

Nope, mer vanilje her i gården

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker du at hun gjør motstand? Snakker stygt, spytter eller kanskje fiker til deg? 

Anonymkode: 6ad6b...89a

Det er alltid mer moro å måtte kjempe seg til kontrollen! :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det er alltid mer moro å måtte kjempe seg til kontrollen! :nigo:

Veeeeeldig enig ;-) 

Anonymkode: 6ad6b...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Gorgonzola skrev:

Choking, gagging, spanking.

Pluss når jeg fiker til henne i ansiktet, slår henne hardt over fotsålene, holder henne bestemt og hardt ned i madrassen eller opp etter veggen og hveser "nå skal jeg faen meg knulle deg herfra til evigheten" og hun squirter over både meg og møblene, da er vi boks. Litt sviende rødflammet etterpå men du verden - ærr'e pulings så ærr'e pulings.

Det der. Men som mottaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...