Gå til innhold

Hvilke aspekter innen BDSM liker du best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner mest på smerte og ydmykelse. Er submissive/brat. 

Hva med deg? 

Anonymkode: 6ad6b...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dirtytalk og choking.

Anonymkode: 4fd52...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondage her også. Liker å bli bundet fast og miste kontrollen, gjerne med bind for øynene og noe musikk i ørene så jeg ikke aner hva som skal skje videre.

Anonymkode: 7332a...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun tenner på litt abnormale ting. At spanking - som en skulle tro var noe negativt - gjør henne kåt. At frihetsberøvelse tenner henne. At kveling gir henne de mest fantastiske orgasmer.

Kan godt være at jeg liker å utføre det i tillegg, men hennes tydelige nytelse er utrolig viktig for min nytelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

At frihetsberøvelse tenner henne. At kveling gir henne de mest fantastiske orgasmer.

Kan godt være at jeg liker å utføre det i tillegg, men hennes tydelige nytelse er utrolig viktig for min nytelse.

<3 

Anonymkode: 4fd52...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OverMyKnee

At jeg har full kontroll over henne, og kan få henne til å skjelve av forventing og opphisselse eller krympe seg av smerte. 

Det mest sexy er at det er hun selv som gir meg denne kontrollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.A.D.D.E
8 minutter siden, OverMyKnee skrev:

At jeg har full kontroll over henne, og kan få henne til å skjelve av forventing og opphisselse eller krympe seg av smerte. 

Det mest sexy er at det er hun selv som gir meg denne kontrollen. 

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjenne at typen blir stiv når han ligger på fanget mitt og får ris. :biggrin:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Soveposer

Anonymkode: 62c41...d81

YES! Soverposer er råsexy! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Soveposer

Anonymkode: 62c41...d81

Hvafornoe? Hvordan gjør dere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart spanking :)

Ingenting er som å penetrere en kvinne med rød, nyspanket rumpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Fox Mulder skrev:

Lyden når hårbørsten treffer rumpa på dama :rodmer:

 

15 timer siden, Herr Heftig skrev:

Bondage-delen

 

15 timer siden, Katten.2.0 skrev:

At hun tenner på litt abnormale ting. At spanking - som en skulle tro var noe negativt - gjør henne kåt. At frihetsberøvelse tenner henne. At kveling gir henne de mest fantastiske orgasmer.

Kan godt være at jeg liker å utføre det i tillegg, men hennes tydelige nytelse er utrolig viktig for min nytelse.

 

6 timer siden, OverMyKnee skrev:

At jeg har full kontroll over henne, og kan få henne til å skjelve av forventing og opphisselse eller krympe seg av smerte. 

Det mest sexy er at det er hun selv som gir meg denne kontrollen. 

 

4 timer siden, Morten35 skrev:

Helt klart spanking :)

Ingenting er som å penetrere en kvinne med rød, nyspanket rumpe :)

Alle sammen: utdypning takk. 

Anonymkode: 6ad6b...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle sammen: utdypning takk. 

Anonymkode: 6ad6b...89a

Siterer meg selv fra en annen tråd:

I ett ord: Kveling.

For det første elsker jeg halsen på jenter. Hvordan linjene går fra kjevepartiet og nedover, senene som kommer fram ved anstrengelser, den myke huden mot fingertuppene mine, lukten, smaken, følelsen av hvordan den glir mellom tennene mine, hvordan hun gisper når jeg biter til. Hvordan jeg kan kjenne kroppen hennes pulsere, danse rytmisk og forførende mot min etter hva jeg gjør med halsen hennes.

Det å se hånden min mot halsen hennes fullfører bildet. Det oversvømmes i symbolikk. Det maskuline i et stramt grep mot den feminine skjøre halsen. Hvordan jeg griper tak i seksualiteten hennes, griper tak i henne. 'Jeg må ha deg, og derfor tar jeg deg - og hvordan det stønnende smilet ditt viser meg hvordan du gir deg hen. Gir deg hen til meg og vår nytelse.'

Jeg kan se hvordan hånden min strammer grepet, slik at huden hennes gir meg plassen hånden krever. Samtidig hever hun hodet slik at jeg kommer bedre til. Lyden som kommer i det jeg kutter lufttilførselen hennes er ubeskrivelig, men likevel så tennende. Avhengig av hvilket grep jeg bruker, kan jeg velge mellom å kutte lufttilførselen, blodtilførselen og i hvilken stor grad (ikke prøv dette uten å ha lest deg grundig opp og begynt i det små).

Det mest tennende er uten tvil å se og kjenne hvordan hun nyter det. Å se eksplosjonen av nytelse i øynene hennes. Kjenne hvordan støtene hennes blir mer intense. Føle på hele meg hvordan hun fortaper seg i nytelsen, uten å tenke på noe annet. Raskere, hardere, dypere - kroppen hennes går amok og oksygenmangelen forsterker enhver følelse hun kan få. Så begynner omverden å falme. Alt annet forsvinner, finmotorikken, rytmesansen, men ettersom verden blir dunkel, blir de gjenværende inntrykkene enda mer intens. Til slutt gjenstår kun følelsen av kuken min i henne, som om hele verden dreier seg rundt oss, rundt nytelsen vår.

Orgasmen er en lydløs eksplosjon, og ingen beskrivelse vil gjøre den rettferd, og den bringer meg alltid over kanten i lag med henne.

 

Igjen, dette er noe man skal gjøre med samtykkende kunnskapsrike individer. Det er risikabelt om man ikke vet hva man gjør, men himmelsk om man vet. Er av åpenbare grunner ikke noe vi gjør veldig ofte.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy fader Katten, for en kunstnerisk og nydelig beskrivelse av tankene du har rundt kvelning. Det der burde nesten vært skrevet ned i en bok for vakre metaforer <3 Linjene på halsen, se den maskuline hånden mot den skjøre feminine halsen, lyden, nytelsen, alt annet forsvinner, kun henne og kuken. Nydelig! 

Anonymkode: 4fd52...08d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Siterer meg selv fra en annen tråd:

I ett ord: Kveling.

For det første elsker jeg halsen på jenter. Hvordan linjene går fra kjevepartiet og nedover, senene som kommer fram ved anstrengelser, den myke huden mot fingertuppene mine, lukten, smaken, følelsen av hvordan den glir mellom tennene mine, hvordan hun gisper når jeg biter til. Hvordan jeg kan kjenne kroppen hennes pulsere, danse rytmisk og forførende mot min etter hva jeg gjør med halsen hennes.

Det å se hånden min mot halsen hennes fullfører bildet. Det oversvømmes i symbolikk. Det maskuline i et stramt grep mot den feminine skjøre halsen. Hvordan jeg griper tak i seksualiteten hennes, griper tak i henne. 'Jeg må ha deg, og derfor tar jeg deg - og hvordan det stønnende smilet ditt viser meg hvordan du gir deg hen. Gir deg hen til meg og vår nytelse.'

Jeg kan se hvordan hånden min strammer grepet, slik at huden hennes gir meg plassen hånden krever. Samtidig hever hun hodet slik at jeg kommer bedre til. Lyden som kommer i det jeg kutter lufttilførselen hennes er ubeskrivelig, men likevel så tennende. Avhengig av hvilket grep jeg bruker, kan jeg velge mellom å kutte lufttilførselen, blodtilførselen og i hvilken stor grad (ikke prøv dette uten å ha lest deg grundig opp og begynt i det små).

Det mest tennende er uten tvil å se og kjenne hvordan hun nyter det. Å se eksplosjonen av nytelse i øynene hennes. Kjenne hvordan støtene hennes blir mer intense. Føle på hele meg hvordan hun fortaper seg i nytelsen, uten å tenke på noe annet. Raskere, hardere, dypere - kroppen hennes går amok og oksygenmangelen forsterker enhver følelse hun kan få. Så begynner omverden å falme. Alt annet forsvinner, finmotorikken, rytmesansen, men ettersom verden blir dunkel, blir de gjenværende inntrykkene enda mer intens. Til slutt gjenstår kun følelsen av kuken min i henne, som om hele verden dreier seg rundt oss, rundt nytelsen vår.

Orgasmen er en lydløs eksplosjon, og ingen beskrivelse vil gjøre den rettferd, og den bringer meg alltid over kanten i lag med henne.

 

Igjen, dette er noe man skal gjøre med samtykkende kunnskapsrike individer. Det er risikabelt om man ikke vet hva man gjør, men himmelsk om man vet. Er av åpenbare grunner ikke noe vi gjør veldig ofte.

Nå ble jeg kåt.. 

Anonymkode: 6ad6b...89a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy fader Katten, for en kunstnerisk og nydelig beskrivelse av tankene du har rundt kvelning. Det der burde nesten vært skrevet ned i en bok for vakre metaforer <3 Linjene på halsen, se den maskuline hånden mot den skjøre feminine halsen, lyden, nytelsen, alt annet forsvinner, kun henne og kuken. Nydelig! 

Anonymkode: 4fd52...08d

Det gjør meg ganske glad å få en slik tilbakemelding. Det er på tide å ta opp skrivingen igjen, så har laget meg en blogg! Link i signaturen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bondage her også. Liker å bli bundet fast og miste kontrollen, gjerne med bind for øynene og noe musikk i ørene så jeg ikke aner hva som skal skje videre.

Anonymkode: 7332a...63d

Samme her. Har ikke prøvd med musikk i ørene da. 

Liker også å binde dama fast så hun ikke har noe kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...