Gå til innhold

Hun er som et lite lam


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev jeg TROR, ikke at jeg VET. Lær deg å lese a.

Nei, jeg skal ikke komme her og si at alle er sånn. Men overraskende mange er slik jeg beskriver. Og derimot mener jeg fortsatt at man ikke kan forhandle frem tiltrekning hos den andre parten, og man burde heller ikke kaste bort energi på å prøve få vedkomne til å like deg. Enten liker hun deg eller så gjør hun ikke. Og kvinner vet rimelig kjapt om de faktisk er tiltrukket.

Om hun har psykologiske problemer og må vente av en eller annen grunn, så er det enda en god grunn til å bare gå videre som mann. Hvem gidder å kaste bort tid på å vente på at en dame blir klar, når man kan finne andre kvinner som ikke har de problemene?

Anonymkode: 55f04...b34

Tiltrukket ja. Men jeg hopper ikke over alle mennesker jeg er tiltrukket av og har overhodet ikke en åpen dør for å forelske meg i alle jeg skulle kunne være tiltrukket av. Man kan være tiltrukket av et menneske som man absolutt ikke bør være tiltrukket av, så ting er jo ikke så enkelt som "Hei er du keen Ja jeg er keen come on mokay...."

Kvinner med problemer. Altså, det finnes kanskje problemfrie kvinner og menn i dagens samfunn, men de er det noe muffens, fremmed og kjedelig med ;) Jeg vil nok si at mennesker uten problemer verken kan lage god musikk, gode samtaleemner eller god humor (ikke minst).... Mennesker med "problemer" er go-go for min del. Men det fordrer at man har en del nyanser.

Endret av CaraEvingne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, CaraEvingne skrev:

Tiltrukket ja. Men jeg hopper ikke over alle mennesker jeg er tiltrukket av og har overhodet ikke en åpen dør for å forelske meg i alle jeg skulle kunne være tiltrukket av. Man kan være tiltrukket av et menneske som man absolutt ikke bør være tiltrukket av, så ting er jo ikke så enkelt som "Hei er du keen Ja jeg er keen come on mokay...."

Kvinner med problemer. Altså, det finnes kanskje problemfrie kvinner og menn i dagens samfunn, men de er det noe muffens, fremmed og kjedelig med ;) Jeg vil nok si at mennesker uten problemer verken kan lage god musikk, gode samtaleemner eller god humor (ikke minst).... Mennesker med "problemer" er go-go for min del. Men det fordrer at man har en del nyanser.

Og det at du eller dama TS vil prøve seg på holder igjen, er jo tegn på at dere ikke er tiltrukket NOK. Når man møter en person som faktisk er fantastisk på mange måter, og en føler en tiltrekning, så begynner man ikke rasjonalisere slik som du gjør.

Jepp. Det er jo så gode samtaleemner man har med en dame med psykiske problemer, og det er jo bare så mye god humor når hun har manisk depressive episoder. Det er bare slitsomt. Velger en muffens, fremmed og kjedelig kvinne 10 av 9 ganger, for det oser STABILITET. 

Så får du kose deg med usikkerheten, rasjonaliseringsmonsteret i hodet, og alle de psykiske plagene med partner. 

Anonymkode: 55f04...b34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det at du eller dama TS vil prøve seg på holder igjen, er jo tegn på at dere ikke er tiltrukket NOK.

Når man møter en person som faktisk er fantastisk på mange måter, og en føler en tiltrekning, så begynner man ikke rasjonalisere slik som du gjør.
Jepp. Det er jo så gode samtaleemner man har med en dame med psykiske problemer, og det er jo bare så mye god humor når hun har manisk depressive episoder. Det er bare slitsomt. Velger en muffens, fremmed og kjedelig kvinne 10 av 9 ganger, for det oser STABILITET. 
Så får du kose deg med usikkerheten, rasjonaliseringsmonsteret i hodet, og alle de psykiske plagene med partner. 

Anonymkode: 55f04...b34

Til det som er uthevet: Er du meg..? Nei. Kan du vennligst slutte å tro at du kan fortelle mine intensjoner og handlinger og begrense dem? 

Det som kommer under her er litt luftig og svevende å forholde seg til. For nå begynner du å gå veldig innpå en situasjon som ikke eksisterer, da jeg ikke har fortalt deg at jeg treffer noen mann for øyeblikket som jeg rasjonaliserer meg ut av. Men jeg har fortalt deg at jeg ikke blir forelsket i alle jeg kunne vært eller er tiltrukket av og synes det er fint å bruke tid sammen og bli godt kjent. I tillegg har jeg poengtert viktigheten i å spørre vedkommende personlig om det skulle være noe. Vi får bare være enige om å være uenige, og det gjør poenget mitt litt sterkere; At man ikke skal snakke høyt for alle. Vi er forskjellige.

 

Endret av CaraEvingne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en sånn jente i 5 måneder. Ja, litt utfordring, men når man slipper inn så er det verdt det. De er mer kompliserte og for min del er det tiltrekkende, jeg er jo litt komplisert selv men jeg har ganske mye å by på. Har en teori om at de dumme har det bra, og det er logisk for min del.

 

Anonymkode: 8a807...ebc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre jesus, TS. Få opp øynene.

Hun er absolutt ikke, definitivt ikke, på noen måte, kommer aldri til å skje, hun er ikke interessert i deg.

Anonymkode: 4bad6...8d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser i denne tråden og på internett som finnes av råd, så skjønner jeg virkelig hvorfor folk er bekymret og paranoide. Vet ikke med dere andre men ca. hver gang jeg kjenner meg igjen i en problemstilling så synes jeg alltid rådene er feil, hvertfall i følge mitt vedkommende. 

Dette kunne vært meg på dagens datemarked. Hvorfor? Fordi det kryr av useriøse mennesker, useriøse dumme råd. Jeg føler konstant at jeg må være på vakt for signalene jeg tar imot eller sender ut og hvis jeg sender ut noe så er det jo mulig at personen får gale råd av alle mulige mennesker som ikke tolker rett. På den måten har jeg dumpet folk og blitt dumpet. Fordi jeg har blitt paranoid i problemstillinger, livredd for å date en sånn`en og en sånn der`en og hva gjør man hvis han har barn og en crazy ex? nei run, run og run. 

Vet du hva, ts. Hvis hun signaliserer til deg at hun liker deg; Guess what! Kanskje hun liker deg? Men kanskje hun trenger tid. Har du det travelt så bør du løpe, for denne jenta løper ikke. Har du tid? Så heng sammen, slutt å les alt sammen og vær så intens og pushy. Dagens måte å date folk på er jo helt syk, ingen tar seg tid til å bli kjent med vedkommende? Bli kjent med henne, vær trygg og snill og hun er muligens redd for romantikk med gode grunner. Er ikke alle sammen som er happygolucky.

Anonymkode: 88596...443

Amen!  :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mer info mens jeg er i gang...

Det er som om alle følelsene hennes er skrudd av. Ikke utover (for meg) men innover. I den forstand at hun er veldig snill med meg og får meg til å føle meg bra, men hun tar ikke imot. Hun prøver så godt hun kan å skjule for meg at hun ikke tar i mot, tuller ting bort eller snakker om noe annet eller later som at hun tar i mot, men det var EN gang hun tok i mot noe jeg sa til henne (at jeg var blitt veldig glad i henne) og da synes jeg nesten at jeg så at hun fikk tårer i øynene? 

Det er sånne ting som gjør at jeg får en følelse av at hun ikke avviser meg men har en vegg der.

Anonymkode: b63aa...799

Jeg kan være litt slik selv faktisk :(. Jeg er bedre på å gi enn å ta i mot, og da særlig å kunne ta i mot kjærlighet. Ta det sakte fremover med henne du TS.

Anonymkode: 37798...e16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, CaraEvingne skrev:

Tiltrukket ja. Men jeg hopper ikke over alle mennesker jeg er tiltrukket av og har overhodet ikke en åpen dør for å forelske meg i alle jeg skulle kunne være tiltrukket av. Man kan være tiltrukket av et menneske som man absolutt ikke bør være tiltrukket av, så ting er jo ikke så enkelt som "Hei er du keen Ja jeg er keen come on mokay...."

Kvinner med problemer. Altså, det finnes kanskje problemfrie kvinner og menn i dagens samfunn, men de er det noe muffens, fremmed og kjedelig med ;) Jeg vil nok si at mennesker uten problemer verken kan lage god musikk, gode samtaleemner eller god humor (ikke minst).... Mennesker med "problemer" er go-go for min del. Men det fordrer at man har en del nyanser.

Nei, man behøver ikke å ende opp med å bli forelsket i alle man er tiltrukket av og som man dater, men det er jo snakk om litt gjensidighet også. Det må jo være måte på hvor forståelsesfulle, tålmodige og hensynsfulle vi menn skal være når vi dater. Tro det eller ei, men menn har da også emosjonelle behov som må imøtekommes på et visst nivå når vi ser etter en partner. Kvinner har jo gjerne langt lavere terskel for å droppe en date, og det på grunnlag som får dårlig karriere, for lite erfaring, noe rent kroppslig etc. Kvinner er som regel mer kresne, så jeg syntes faktisk ikke det er for mye å be om at hun ikke trekker seg inn i et skall hver gang man gjør et fremstøt, dersom hun faktisk er interessert. 

Selvfølgelig vet vi at kvinner i virkeligheten ikke alltid er slik, men om hun alltid trekker seg bort så tenker jeg at enten er hun ikke så interessert som hun kanskje ga uttrykk for tidligere, eller så er hun en person som er lite åpen og lite tydelig. Når noen ikke gir noen tegn til å åpne seg litt selv etter mange måneder med dating så er det faktisk veldig enkelt for en mann å tenke at hun ikke er interessert. Greit nok, det kan hende at han tar feil og at hun bare trenger tid men da må hun jo faktisk si det også, for ved manglende kommunikasjon og tydelighet har han jo lite annet å lene seg på enn sine egne tolkninger. Og når man først mistenker manglende interesse og at ens egne behov ikke blir møtt så er det logiske valget å gå videre.

De fleste har en eller annen form for bagasje ja, men som i så mange andre situasjoner så handler det egentlig ikke om man har det eller ikke, men hvordan man håndterer den. Det å tørre å åpne seg litt for en potensiell partner er en styrke og noe som er helt nødvendig for mange dersom man faktisk skal få et forhold ut av det. Om hun ikke har den egenskapen i det hele tatt så er hun trolig ikke interessant for meg dessverre. Og jeg ville nok vært forsiktig med å karakterisere mennesker som fremstår som "problemfrie", ofte er det de som ikke forteller om problemene i tide og utide som sliter mest. 

 

Anonymkode: 8a003...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du jenta et lam? Jeg skjønner ikke.. er det fordi hun er liten, søt og fluffy? Den her var dyp assa. Skjønner heller ikke hvorfor man absolutt skal snakke om følelser. Mest sannsynlig blir det slutt uansett og da er det ikke noen vits at den man har datet vet for mye om dine personlige greier. Syns jeg da. Kommer aldri til å snakke om følelser med noen igjen, siden menn bare stikker av. Og forteller det videre til neste dame de møter.. 

Anonymkode: afeb9...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg datet en sånn jente i 5 måneder. Ja, litt utfordring, men når man slipper inn så er det verdt det. De er mer kompliserte og for min del er det tiltrekkende, jeg er jo litt komplisert selv men jeg har ganske mye å by på. Har en teori om at de dumme har det bra, og det er logisk for min del.

 

Anonymkode: 8a807...ebc

Skjønner ikke hvor jeg finner slike menn som deg og TS, som faktisk orker å se lengre enn fasaden. De eneste beilerne som holder ut over tid er de typiske jegerne som bare vil ha en utfordring. 

Anonymkode: 2e80b...236

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vek ikke noen vits i å bortforklare at du blir avvist med at hun kanskje har problemer av det ene eller andre slaget. Man trenger ikke å analysere hele fortiden hennes selv om hun ikke er interessert i deg. For så enkelt tror jeg det er; hun er ikke interessert i deg og du forstår det ikke.

Hvis jeg hadde avvist en mann på en litt forsiktig måte, slik jeg oppfatter at denne dama gjør, så hadde jeg blitt både skuffet og forbannet hvis jeg fikk se eller høre at han laget en historie om min "vanskelige" fortid. Bare for at jeg ikke ville noe mer enn å være venn med ham. 

Anonymkode: d8f71...1cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor nettopp er "nettopp"? Hvis dere har kjent hverandre i månedsvis så er jeg tilbøyelig til å si at hun bare er interessert i deg som venn og dermed kutter idet du kommer inn i det som kan være romantisk snakk. Er "nettopp" dager eller uker så synes jeg du skal gi henne tid. Uansett hva som skrives i denne tråden her så er det ikke alle jenter som iler til med et "juhuuu, drømmeprinsen er kommet" bare en mann gir oss komplimenter eller prøver seg med romantiske tilnærmelser. Av og til er det så enkelt som at vi har lyst til å bli bedre kjent først. 

Som CaraEvingne er inne på lenger opp i tråden så kaster man seg ikke nødvendigvis over alle man blir tiltrukket av, man vil gjerne tenke seg litt om også. Tiltrekning kan like gjerne ende i dårligste match ever, som i full klaff. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, CaraEvingne skrev:

Til det som er uthevet: Er du meg..? Nei. Kan du vennligst slutte å tro at du kan fortelle mine intensjoner og handlinger og begrense dem? 

Det som kommer under her er litt luftig og svevende å forholde seg til. For nå begynner du å gå veldig innpå en situasjon som ikke eksisterer, da jeg ikke har fortalt deg at jeg treffer noen mann for øyeblikket som jeg rasjonaliserer meg ut av. Men jeg har fortalt deg at jeg ikke blir forelsket i alle jeg kunne vært eller er tiltrukket av og synes det er fint å bruke tid sammen og bli godt kjent. I tillegg har jeg poengtert viktigheten i å spørre vedkommende personlig om det skulle være noe. Vi får bare være enige om å være uenige, og det gjør poenget mitt litt sterkere; At man ikke skal snakke høyt for alle. Vi er forskjellige.

 

helt enig i denne. Kjenner jeg blir provosert av svar som tilsier at man vet hvordan alle er og tenker.. Jeg kjenner meg veldig igjen i denne jentas oppførsel, men mer når det kommer til det seksuelle. Det er ikke slik at alle problemer og hemninger og personlighetstrekk forsvinner når man er interessert i noen. For meg hat det vært kjempevanskelig med gutter til tider fordi jeg sliter veldig med selvtilliten og trenger tid på å føle meg trygg mtp seg og intimitet! Jeg har blitt flinkere til å forklare og fortelle om gutten begynner å lure og dette har hjulpet på fremdriften i disse relasjonene slik at jeg føler meg tryggere. Men før kunne jeg bare la være å snakke og trekke meg tilbake når gutten gjorde fremstøt osv. Da ser jeg her at de fleste tror de vet alt og tolker det dithen at man ikke er interessert, noe denne jenta godt kan være!!

altså: Mitt råd er at du faktisk kommuniserer med henne istedet for å høre på folk på et forum som tror de er allvitende om denne jentas situasjon og tanker. Folk er faktisk individer og vi tenker og føler forskjellig mtp livserfaringer ol. Jada, det kan også være en så enkel forklaring at hun ikke er interessert, men dette kan du kun finne ut av ved å spørre. Synes folk skal passe seg for å dømme og sette folk i bås hele tiden. Beste rådet er tydeligvis å gi faen uansett om un ikke er interessert eller har ting hun sliter med. Om ts er interessert nok så kommer han til bunns i det her.

 

Anonymkode: b1cfb...9ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, man behøver ikke å ende opp med å bli forelsket i alle man er tiltrukket av og som man dater, men det er jo snakk om litt gjensidighet også. Det må jo være måte på hvor forståelsesfulle, tålmodige og hensynsfulle vi menn skal være når vi dater. Tro det eller ei, men menn har da også emosjonelle behov som må imøtekommes på et visst nivå når vi ser etter en partner. Kvinner har jo gjerne langt lavere terskel for å droppe en date, og det på grunnlag som får dårlig karriere, for lite erfaring, noe rent kroppslig etc. Kvinner er som regel mer kresne, så jeg syntes faktisk ikke det er for mye å be om at hun ikke trekker seg inn i et skall hver gang man gjør et fremstøt, dersom hun faktisk er interessert. 

Selvfølgelig vet vi at kvinner i virkeligheten ikke alltid er slik, men om hun alltid trekker seg bort så tenker jeg at enten er hun ikke så interessert som hun kanskje ga uttrykk for tidligere, eller så er hun en person som er lite åpen og lite tydelig. Når noen ikke gir noen tegn til å åpne seg litt selv etter mange måneder med dating så er det faktisk veldig enkelt for en mann å tenke at hun ikke er interessert. Greit nok, det kan hende at han tar feil og at hun bare trenger tid men da må hun jo faktisk si det også, for ved manglende kommunikasjon og tydelighet har han jo lite annet å lene seg på enn sine egne tolkninger. Og når man først mistenker manglende interesse og at ens egne behov ikke blir møtt så er det logiske valget å gå videre.

De fleste har en eller annen form for bagasje ja, men som i så mange andre situasjoner så handler det egentlig ikke om man har det eller ikke, men hvordan man håndterer den. Det å tørre å åpne seg litt for en potensiell partner er en styrke og noe som er helt nødvendig for mange dersom man faktisk skal få et forhold ut av det. Om hun ikke har den egenskapen i det hele tatt så er hun trolig ikke interessant for meg dessverre. Og jeg ville nok vært forsiktig med å karakterisere mennesker som fremstår som "problemfrie", ofte er det de som ikke forteller om problemene i tide og utide som sliter mest. 

 

Anonymkode: 8a003...16f

Jeg er stort sett enig med deg. Men når det gjelder de tingene jeg har streket under, så legger jeg merke til at du bruker ord som dating og fremstøt. Hvorfor tror vi at jenter liker dating og fremstøt? Jo, fordi vi har blitt lært det!

Men alle som kjenner jenter, vet egentlig innerst inne at jenter liker vennskap, trygghet, noen å henge med, noen som får henne til å le, åpne opp. Akkurat som gutter gjør.

Det irriterer meg også litt at TS sammenligner med et lam. Jenter er ikke "spesielle" vesener som man må høre med andre om hvordan man skal gå frem med, og vips så åpner de plutselig opp og imøtekommer menns emosjonelle behov.

Man må faktisk snakke med jenter, som om de var av samme art som en selv, med styrker og usikkerheter og særheter som en selv. Det som er annerledes er ikke noe man bør forske på og dyrke i all ensomhet, men oppleve og glede seg over - sammen!

Anonymkode: e9e94...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har nok litt intimitetsproblemer. Da er det er ikke uvanlig å rygge litt unna når det blir litt for nært. 

Dersom du virkelig liker henne synes jeg du skal gi henne tid og rom nok. Dersom du gir henne dette (gitt at hun er interessert selvfølgelig) vil det være verdt det. Det er viktig at hun er trygg i dine omgivelser. Jeg synes også du skal prøve å utfordre henne litt. Prøve å få henne til å tørre å åpne seg litt opp. Pass på at du ikke overskrider noen grenser her da, for da kan du skremme henne vekk. 

 

Anonymkode: 6d758...962

Denne personen her har helt rett. Dette er riktige fremgangsmåten. Utfordre henne, få henne til å åpne opp. Dersom man ønsker å få mennesker til å åpne opp, bør hovedfokus være på å vise at at man ikke forsvinner, uansett hva hun åpner opp om.

Dessverre er dating og fremstøt noe som gir inntrykk av det helt motsatte.

En jente som tør åpne opp om hele seg, får lov til å være seg selv uten å legge bånd på seg, og som blir forstått og anerkjent for sin måte å være på, faller for deg.

Sånn er det bare.

(Enkelt demonstrert i denne tråden mellom @CaraEvingne og meg selv, forøvrig ;) )

Anonymkode: e9e94...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kaller du jenta et lam? Jeg skjønner ikke.. er det fordi hun er liten, søt og fluffy? Den her var dyp assa. Skjønner heller ikke hvorfor man absolutt skal snakke om følelser. Mest sannsynlig blir det slutt uansett og da er det ikke noen vits at den man har datet vet for mye om dine personlige greier. 

Anonymkode: afeb9...48c

Vi bruker sånne betegnelser for å beskrive noe hele tiden. Redd som et lam, sterk som en okse. Fri som en fugl... Slu som en rev. Glad som en tigergutt.

Anonymkode: b63aa...799

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bruker sånne betegnelser for å beskrive noe hele tiden. Redd som et lam, sterk som en okse. Fri som en fugl... Slu som en rev. Glad som en tigergutt.

Anonymkode: b63aa...799

Det er helt sant, jeg gir deg rett i det :) 

Det var bare ikke så lett å vite om du så på henne som "dum", "hjelpeløs", "behov for å bli beskyttet", "lett bytte", eller andre ting man forbinder med lam ;) 

Anonymkode: e9e94...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Mulig jeg ikke fikk det godt nok frem men jeg har ikke sagt at jeg ikke tror hun er interessert i meg men at jeg er usikker på om hun klarer å tro på oss. Hun gir utrolig mye av seg selv men ser ikke ut til å ville ta i mot. Ellers snakker vi samme språk, har god kjemi og hun er ikke uklar på de fleste andre områder. Ts

Anonymkode: b63aa...799

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mer info mens jeg er i gang...

Det er som om alle følelsene hennes er skrudd av. Ikke utover (for meg) men innover. I den forstand at hun er veldig snill med meg og får meg til å føle meg bra, men hun tar ikke imot. Hun prøver så godt hun kan å skjule for meg at hun ikke tar i mot, tuller ting bort eller snakker om noe annet eller later som at hun tar i mot, men det var EN gang hun tok i mot noe jeg sa til henne (at jeg var blitt veldig glad i henne) og da synes jeg nesten at jeg så at hun fikk tårer i øynene? 

Det er sånne ting som gjør at jeg får en følelse av at hun ikke avviser meg men har en vegg der.

Anonymkode: b63aa...799

Du beskriver jo nøyaktig hvordan det er å ha en mannlig venn man har blitt veldig glad i kun som en venn, imens han tydelig vil mer. 

Tåren er der fordi hun er glad i deg, men hun vil ikke være romantisk involvert med deg og hun innser at du ikke tar hintet når hun trekker seg unna eller tuller det bort, og at hun egentlig bør kutte det.

Ikke at jeg er en allvitende sjel, men du legger jo frem alle beviser og tegn på at det er akkurat sånn det er. Det inkluderer også teorien du har bygget i hodet ditt om at denne sterke kvinnen er et sårbart lam med en vegg som er satt opp av dype, hemmelige årsaker. Occam,s razor funker også i kjærlighetslivet, (s)he's just not that into you heter det vel da. Det handler om å akseptere avvisningen, at hun bare ikke er interessert i deg på den måten, ikke koke opp alle slags andre unnskyldninger for og årsaker til at man ble avvist. Ville hun hatt deg, hadde hun tatt deg, enkelt og greit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har nettopp blitt kjent med en jente som det er utrolig lett å bli kjent med, utrolig lett å like. Reflektert, vennlig, intelligent, utrolig pen og laid back. Men hver gang jeg forsøker å komme meg innpå henne, sjarmere henne, gjøre noe romantisk for henne så rygger hun. Svarer ikke på meldinger, svarer kort og jeg føler meg skikkelig avvist. Men så er det noe der som gjør at jeg tror hun vil fremover og vil noe med meg men klarer ikke å beskrive hvorfor. Jeg forstår ikke hvordan det går an å være så sterk, oppegående og sjarmerende på et tidspunkt, for så å forvandle seg til noe så sårbart pang-stopp! 

Anonymkode: b63aa...799

Sånn reagerer man jo gjerne når man ikke er interessert i noe mer. Og spesielt hvis hun merker at mannen er av typen som tenker "jamen hun vil jo egentlig...".

Anonymkode: 84862...4d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...