Gå til innhold

Badeferie for kjærester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips på hvor man kan dra på badeferie med kjæresten sin nå i mai - juni? Vi tenker Hellas eller Kypros. Det er vel mest for å komme oss bort, få litt sol på kroppen og bade. Familiehotell, hotell for voksne, spiller ingen rolle.

Anonymkode: cd8dd...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville vel egentlig ikke reist den veien nå med alle urolighetene som er i nærheten der, men en sol og badeferie som ikke er så langt unna og med godt klima nå i mai-juni - gran Canaria, Teneriffe eller Lanzarote F.eks :) eller Asia, thailand/Filippinene Bali etc, der er det hvertfall VARMT

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I store deler av Asia begynner jo regntiden nå, så ville holddt meg i Europa hvor temperaturene på denne tiden av året er akkurat passe! :) Jeg ville ikke uroet meg for å reise til Hellas, men kanskje holdt meg unna Kypros og også Tyrkia.. Andre steder som er utrolig fine og varierte (bading, shopping, kultur osv.) er Malta og Sicilia! På Malta har de utrolig mange fine laguner og klipper hvor man kan sole seg, bade osv, samt bra shopping i byen Sliema. Hovedstaden Valletta er utrolig sjarmerende med vakre bygninger osv. Sicilia er også er utrolig vakker øy! :)

Anonymkode: f0013...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...