Gå til innhold

Folk som er komfortable i moten.


maskineple

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, KaDust skrev:

Tja, jeg vet ikke jeg. Foretrekker å bruke gaming klær fremfor å ta opp lån for å ha råd til å kjøpe klær som passer meg. Kanskje heller legge press på kjedebutikkene om å lage klær i størrelser som passer alle, og ikke bare en viss høyde og fasong i stedet så hadde det vært lettere for alle å finne noe som er komfortabelt å gå med også.

 

Størrelse er ikkerelevant her, jeg har sett folk i alle størrelser som kler seg etter en viss standard :)

Endret av maskineple
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg at jeg er innenfor, utenfor husets vegger, innenfor derimot, er jeg meget utenfor:a034:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, maskineple skrev:

Godt spørsmål, det er dette jeg synes er perfekt normale klær, selvfølgelig så er det ikke noe krav at du må ha kjole, men en viss mening må det faktisk gi, det må feks være matchende farger, små eller ingen logoer osv.

http://media2.popsugar-assets.com/files/2013/09/11/785/n/1668379/c156e43378503196_BFA_7068_825498.xxxlarge_2x/i/Craig-McDean-Tabitha-Simmons-made-stylish-pair-Interview.jpg

Heller joggebukse enn det der, for min del.

Anonymkode: e08f4...5dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pinkee skrev:

Da tror jeg at jeg er innenfor, utenfor husets vegger, innenfor derimot, er jeg meget utenfor:a034:

Slik det skal være !

Anonymkode: 70068...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll
26 minutter siden, maskineple skrev:

Nei, jeg liker det ikke. 

Verken joggebukse, eller klær som ikke matcher. 

Vi har en standard i landet her! Forstå det! Jeg skammer meg over å gå ved siden av noen i såkalte komfortable klær. 

Standarden må opp. Noen må si det.

Hahaha. Alle har forskjellig stil, forstå det du! Overfladiske mennesker som deg burde ikke andre høre på. Jeg kan fint ta meg en tur ut i joggebukse og hettegenser, rett og slett fordi jeg liker å gå med det, hva andre må mene driter jeg i (sett bort fra kona da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Netttroll skrev:

Hahaha. Alle har forskjellig stil, forstå det du! Overfladiske mennesker som deg burde ikke andre høre på. Jeg kan fint ta meg en tur ut i joggebukse og hettegenser, rett og slett fordi jeg liker å gå med det, hva andre må mene driter jeg i (sett bort fra kona da).

Jeg bryr meg om å hjelpe folk, derfor må jeg fortelle deg at dersom du går i joggebukse ute så vil du ikke bli tatt seriøst av høysamfunnet.  Er det virkelig så vanskelig å bare være bittelitt pirkete når du velger klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss
22 minutter siden, maskineple skrev:

Jeg er helt seriøs. Det er en viss stolthet i å glå blandt folk som kler seg godt og fint. En høyere standard vil nok gjøre folk lykkeligere i lengden. 

hmmm hva får deg til å tro det :) syns folk skal få gå i akkurat det dem vil og føler seg komfertabel i,uavhengig av hva du liker eller ikke,hvorfor gidder du å irritere deg over slike ting, tror du mangler en hobby jeg :) ikke vondt ment:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,denne tråden tar jeg kjempe seriøst...

Anonymkode: 6100f...76b

Smakløs kommentar fra din del.

Anonymkode: 70068...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll
2 minutter siden, maskineple skrev:

Jeg bryr meg om å hjelpe folk, derfor må jeg fortelle deg at dersom du går i joggebukse ute så vil du ikke bli tatt seriøst av høysamfunnet.  Er det virkelig så vanskelig å bare være bittelitt pirkete når du velger klær?

"Høyesamfunnet" enn dem som ikke har råd til å kle seg i det de har lyst til? De som må arve og kjøpe brukt fordi de har så lite penger. Med de der fjortis holdningene dine oppfordrer du til mobbing, alle må få gå i det de selv er komfortable i. Om du bryr deg om å hjelpe folk, begynn å lete etter hjelp til deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Netttroll skrev:

"Høyesamfunnet" enn dem som ikke har råd til å kle seg i det de har lyst til? De som må arve og kjøpe brukt fordi de har så lite penger. Med de der fjortis holdningene dine oppfordrer du til mobbing, alle må få gå i det de selv er komfortable i. Om du bryr deg om å hjelpe folk, begynn å lete etter hjelp til deg selv. 

Jeg sier det igjen, det handler ikke om merkeklær eller penger, kjøp fra fretex om du vil. Dressmann funker det også, så lenge det er en viss standard. 

Det handler om en viss standard, det å velge det som ser litt bedre ut, istedenfor det som er litt mer komfortabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tassa rundt i turbukse og hettejakke, store deler av dagen på jobb, samt et lenger ærend i byen. Forresten, dette er ganske standard for hva jeg har på meg på vei til og fra jobb 😀 For ikke å snakke om yogabuksa og t-skjota jeg har under! Kjole og høye hæler funker relativt dårlig i sandkassa i barnehagen, og til å traske med i ymse terreng til og fra jobb.

Endret av fruBeist
skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, maskineple skrev:

Størrelse er ikkerelevant her, jeg har sett folk i alle størrelser som kler seg etter en viss standard :)

For mange er det veldig relevant. Det er hovedårsaken til at jeg, og flere andre jeg kjenner, går kledd i dasseklær. Det finnes ikke klær som passer, hverken i fasong eller størrelse, for under 2000-lappen og de aller fleste plaggene bikker 4000 kr. Jeg har ikke råd, og ikke gidder jeg, å punge ut med så jævla mye penger bare for å gå kledd vanlig ute i offentligheta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i joggebukse når jeg føler for det. Skjemmes du over det så er det på din kappe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trivest best i kjole. Det er alltid en kjole til hver anledning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg går i joggebukse når jeg føler for det. Skjemmes du over det så er det på din kappe.

Jeg som vil at folk skal droppe joggebukser når de skal på butikken feks, jeg forteller dette til folk for at de skal føle seg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll
15 minutter siden, maskineple skrev:

Jeg sier det igjen, det handler ikke om merkeklær eller penger, kjøp fra fretex om du vil. Dressmann funker det også, så lenge det er en viss standard. 

Det handler om en viss standard, det å velge det som ser litt bedre ut, istedenfor det som er litt mer komfortabelt.

Og hvert menneske skal få bestemme den standarden selv! Du må ha et ultrakjedelig liv om virkelig blander deg opp i slike ting🙄🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Netttroll skrev:

Og hvert menneske skal få bestemme den standarden selv! Du må ha et ultrakjedelig liv om virkelig blander deg opp i slike ting🙄🙄

Enig bortsett hvis det er dresskode eller noe men det sier selv.

Anonymkode: 7d96b...4ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Netttroll skrev:

Og hvert menneske skal få bestemme den standarden selv! Du må ha et ultrakjedelig liv om virkelig blander deg opp i slike ting🙄🙄

Det er et spørsmål om hvilke verdier vårt samfunn skal ha, vil vi virkelig ha Netttroll som går rundt i joggebukse og en hettegenser med gigantiske logoer?  

Vi må trekke sammen, sette en standard og gjør det beste vi kan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll
2 minutter siden, maskineple skrev:

Jeg som vil at folk skal droppe joggebukser når de skal på butikken feks, jeg forteller dette til folk for at de skal føle seg bedre.

For at folk skal føle seg bedre?? Nei, du oppfordrer som nevnt tidligere til mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...