Gå til innhold

Sug i magen som bivirkning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på en ny medisin i går mot kronisk migrene og har en merkelig bivirkning. Jeg har et sug i magen og halsen som går opp og ned, det er som å være på en berg- og dalbane men suget er ikke så kraftig. Det er til og fra men også hver gang jeg gjesper. Medisinen gjør meg også trøtt så jeg gjesper mye. Jeg har ikke angst, er ikke stresset, ikke deprimert. Det er ikke noe psykisk med meg. Jeg googlet sug i mage og fikk opp en del om at det kan man få ved angst og stress. Noen som har opplevd dette og fant ut hva som skaper suget? Jeg skjønner at det er medisinen som gjør det men hva skjer i kroppen? Jeg skal til legen i neste uke.

Anonymkode: b154f...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I stedenfor å bruke google som du gjør anbefaler jeg at du leser pakningsvedlegget og ser om dette står under bivirkninger på din medisin. 

Anonymkode: ebc32...11c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, May 04, 2016 at 21.43, AnonymBruker skrev:

I stedenfor å bruke google som du gjør anbefaler jeg at du leser pakningsvedlegget og ser om dette står under bivirkninger på din medisin. 

Anonymkode: ebc32...11c

Jeg har selvfølgelig gjort det og det stod ingenting der om det

Anonymkode: b154f...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om medisinen påvirker hjertet/pulsslag. Se om det er nevnt som bivirkning.

Anonymkode: 03b85...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legen og spør om det kan være tablettene og hvis så om du kan få prøve ut noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...