Gå til innhold

Tara, til en jente?


Tanuki

Anbefalte innlegg

Hmmm hva syns dere om navnet Tara, for en jente?

Meaning & History
Means "star" in Sanskrit. Tara is the name of a Hindu astral goddess, the wife of Brhaspati. She was abducted by Soma, a god of the moon, leading to a great war that was only ended when Brahma intervened and released her. This is also the name of a Buddhist deity (a female Buddha).
 
Samboer er fra et land hvor Buddisme er den vanligste religionen,
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ei som heter det, syns det er fint :) 

Anonymkode: dc05a...c0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint. Vet ikke hvorfor, men får assosiasjoner til en veldig vakker pike. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint :) Tenker på hun fra Buffy når jeg hører det.

Anonymkode: 5b5b3...349

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker det :) men liker Cara enda bedre ;) men det er en smakssak, Tara er fint det også som sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør, er det et hundenavn for meg. Og som menneskenavn får jeg assosiasjoner i retning av Vi Menn-pikene... 

Anonymkode: 1cd97...74d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Sasandra skrev:

Liker det :) men liker Cara enda bedre ;) men det er en smakssak, Tara er fint det også som sagt :)

Personlig liker jeg Lara (Croft) - fru Tomb Raider til playstation 1 (ikke filmene..).;)

Men Tara er et fint navn det også. Likte betydning veldig godt da, spesielt mtp opprinnelsen til mannen din. :)

Vedr. vi-menn kommentaren så vel.. Er vel sånn det er for deg, men regner ikke med foreldrene til de jentene i vi-menn tar avgjørelsen fra.. andre halvnakne modeller, men fordi de synes det er fint? :) Hver sin smak og hver sin tankegang.

Hundenavn for noen - men her har det jo en spesiell betydning for de, kjør på sier jeg! To tommeltopper opp fra meg Tanuki.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du spør, er det et hundenavn for meg. Og som menneskenavn får jeg assosiasjoner i retning av Vi Menn-pikene... 

Anonymkode: 1cd97...74d

umm okei, jeg får ingen slike assosjoner , forbinder navnet mest med huset Tara i Tatt Av Vinden:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Tanuki skrev:

umm okei, jeg får ingen slike assosjoner , forbinder navnet mest med huset Tara i Tatt Av Vinden:P

Dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, EventyrFredrik skrev:

Personlig liker jeg Lara (Croft) - fru Tomb Raider til playstation 1 (ikke filmene..).;)

Men Tara er et fint navn det også. Likte betydning veldig godt da, spesielt mtp opprinnelsen til mannen din. :)

Vedr. vi-menn kommentaren så vel.. Er vel sånn det er for deg, men regner ikke med foreldrene til de jentene i vi-menn tar avgjørelsen fra.. andre halvnakne modeller, men fordi de synes det er fint? :) Hver sin smak og hver sin tankegang.

Hundenavn for noen - men her har det jo en spesiell betydning for de, kjør på sier jeg! To tommeltopper opp fra meg Tanuki.

Takk!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rent bortsett fra at jeg kjenner ei som heter det som jeg ikke har så mye til overs for, og at det betyr "vekt", så er det sikkert greit nok. Bedre enn alle oppdiktede, merkelige navn som folk bruker på ungene sine nå for tida.

Anonymkode: 934ce...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rent bortsett fra at jeg kjenner ei som heter det som jeg ikke har så mye til overs for, og at det betyr "vekt", så er det sikkert greit nok. Bedre enn alle oppdiktede, merkelige navn som folk bruker på ungene sine nå for tida.

Anonymkode: 934ce...054

det betyr vekt?? hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...