Gå til innhold

Søvnløse netter grunnet hyppig vannlating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg fant ut at jeg var gravid, har jeg ikke hatt ÉN eneste natt uten å måtte gå på toalettet. Er nå i uke 15, og er oppe alt fra to til fire ganger fra jeg legger meg til jeg står opp om morgenen.. Prøver å unngå å drikke så mye rett før leggetid, uten hell. Er det noen her som har tips? Jeg blir så sliten av å ikke sove sammenhengende om nettene.

Anonymkode: 69a2d...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen tips.. Men leste på bloggen til fotballfrue at hun hadde samme problem, men at det ga seg da hun var rundt halvveis. Kanskje det kan være litt til trøst i alle fall? Du er jo snaaart halvveis :)

Anonymkode: 676d8...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok dessverre bare slik det er å være gravid... Se på det som trening til etter fødsel? 😜 For da blir det verre! Seriøst, annet enn å prøve å begrense væskeinntaket de siste timene før du legger deg, er det ikke så mye å gjøre. 

Anonymkode: 6f61b...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg fant ut at jeg var gravid, har jeg ikke hatt ÉN eneste natt uten å måtte gå på toalettet. Er nå i uke 15, og er oppe alt fra to til fire ganger fra jeg legger meg til jeg står opp om morgenen.. Prøver å unngå å drikke så mye rett før leggetid, uten hell. Er det noen her som har tips? Jeg blir så sliten av å ikke sove sammenhengende om nettene.

Anonymkode: 69a2d...c31

4 ganger i løpet av natten...heldig du. Jeg tisset 1 til 2 ganger i timen 24/7 :P 

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det også. Det gikk ikke over heller. Så sånn kan det faktisk bli😕 Og nå har det faktisk gått et år uten at jeg har sovet en hel natt gjennom. Må ha utviklet en slags stamina tror jeg😜😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Uke 28 her, og det har ikke gått over. :P det hjelper litt for min del å drikke lite, men da ligger jeg jo og er tørst hele natta. Heldigvis sovner jeg raskt etter hver dotur. Prøver å ha på minst mulig lys på badet osv så jeg ikke våkner av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elnah

Det blir mye løping til badet hver natt, men nå begynner kroppen å bli vant til det så det er ikke noe problem å sovne igjen. Jeg er veldig tørst for tiden men fant ut at Fishermans Friend (og lignende) hjelper nok til at jeg kan la vær å drikke og gjøre løpinga enda verre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det å være gravid, og tro meg - slik vil du ha det i (muligens) år fremover! Jo lengre på vei du kommer i graviditeten, jo MER vil man på do om natten. Det blir bare verre og verre.

Og når ungen endelig er ute og man kan sove.. Tja, da har du jo ungen da som våkner natten gjennom;) 

Jeg er i uke 37 nå og må tisse tre ganger før jeg sovner, minimum annenhver time om natten og likevel rett på do om morgenen. Gleder meg så vanvittig til å bare føde nå så jeg kan soooooove (Har en mann som gledelig tar ungen om natten). 

Anonymkode: 6ba05...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...