Gå til innhold

Hvilken vogn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nummer 2 og siste. Nå har vi en Trille Viper 4s som vi har vært veldig fornøyd med, men det er noen ting vi har savnet, så vi lnsker en ny denne gangen.

vi ønsker solid vogn med god demping, "knekk" på håndtaket, stor lun bag, gode hjul osv. En fordel om den ikke tar stor plass eller er tung. Vi vurderte lenge babyjogger city elite, men er ikke komfortabel med sportsdelen som må brukes tidlig da bagen er liten så den er nå uaktuell.

i utgangspunktet hadde vi slått helt fra oss emmaljunga, helt til vi tilfeldigvis så på en edge duo. Den har alt på listen, men er stor sammenslått. Heldigvis ikke så tung som vi først trodde. 

Noen som har erfaring med denne vognen i bil? Vi har liten stasjonsvogn (Toyota Auris TS).

evt andre vogner å anbefale?

Anonymkode: 536a0...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også på barnevognjakt. Har ikke sett så mye ennå, men lurer litt på Brio Happy Superior. Aner ikke om den har det du ønsker. 

Anonymkode: 4c762...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vært to tråder om vogn og vogn/bil. Dere finner sikkert litt der om dere scroller ned/til neste side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har edge duo og får hele i bagasjerommet på min audi a3☺ har classic chrome understell, god demping og meget solid vogn😀

Anonymkode: bd12a...a38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...