Gå til innhold

Plastikkirurgi av penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg vurderer å få utført en penisforstørrelse ved denne klinikken: http://www.deutsches-zentrum-urologie.com/no/operasjonell-penisforstorrelse-oversikt.html

Jeg er relativt velutstyrt i fra før, så for meg handler det bare om å gjøre maksimalt ut av de forutsetningene som naturen har gitt meg. Det ligger altså ingen komplekser eller psykiske lidelser bak min beslutning. Det skorter heller ikke på penger, så hvorfor ikke?

Det er dog en hake som ligger der bak og ulmer, som jeg nå ønsker å ta litt tempen på her på KG. Alle damene som jeg har hatt sex med, har skrytt av nytelsen jeg har gitt dem. Det jeg ønsker å få svar på her, er om en forstørret penis er et turn-off som prinsipp? Jeg lurer på dette ettersom at silikonpupper jo er opphissende i seg selv. Om du trenger det eller ikke, er silikonforstørrede pupper deilig. En maksimal skjønnhetsfremmende faktor, på lik linje med et nystylet hår. Penisforstørring er et uvanlig inngrep som det nok ikke er en kjent folkemening om. Kan dere lufte tankene deres her på tråden om dere tenker at det vil være et sexy kirurgisk inngrep som vil forsterke dragningen som kvinner har mot meg? Eller vice versa, vil det kunne gi meg et desperat-stempel som vil være helt malplassert da jeg er vant til å få det som jeg vil fra før?   

mvh

Anonymkode: 16330...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

If it aint broken, dont fix it. 

Hvis alle damene du har hatt sex med skryter av den, hvorfor skal du gjøre den større?

Du vet at det er fare for at det kan oppstå komplikasjoner? Hva gjør du om du sitter igjen med en penis som ikke fungerer i det hele tatt?

Anonymkode: 446bf...927

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er interessant og turn on!  Vet det er en klinikk i Norge som også driver med både penisforlengelse og penisfortykkelse og tanken på at en mann vil gjennomgå dette for å tilfredsstille meg bedre er veldig turn on. Gjør det jo også mer givende og deilig å se på den rent estetisk. Du trenger jo ikke si til alle som skal se den at den er operert men som en kjæreste hadde jeg likt å vite om det :) 

Anonymkode: 2df4c...522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just do it. Its your life. 

Anonymkode: 1e96d...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why not go for broke! Bryst implantater, sikkert bedre enn de pecsa du har. Hårtransplantasjon, sikkert bedre enn håret du har, selv om du ikke mister hår. Synthol i biceps, kan ikke få for store biceps vettu:opplyser:. Og hva med å legge beina i strekk, en mann kan ikke bli for høy vettu:opplyser:

Anonymkode: 88a69...470

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en dame her inne vurderer å operere de indre kjønnsleppene mindre, fordi hun har fysiske og seksuelle plager med dem, da sier en stor overvekt av folk at det må hun ikke finne på. Om en mann, som ikke har noen reelle plager, annet enn et ønske om å gjøre noe stort og fungerende enda større, da er det plutselig mange som sier at det er det bare å gå og gjøre. Og det selv om det er en mye mer risikofylt og større operasjon enn å fjerne litt hud. Veldig merkelig :)

Mitt råd til ts er å ikke gjøre det. Du risikerer mye ved å gjøre det og du har mye å tape. Hvorfor operere når den både er stor nok og fungerer?

Anonymkode: 1f1b0...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Jeg lurer på dette ettersom at silikonpupper jo er opphissende i seg selv. Om du trenger det eller ikke, er silikonforstørrede pupper deilig.

Er det? De fleste normale voksne menn jeg kjenner synes ikke noe om det. Men de vurderer heller ikke plastikkirurgi på pikken....

 

Endret av Neket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du skal operere tissetassen din

Anonymkode: 5df8f...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du risikerer mye ved å gjøre det og du har mye å tape

Risikoen er riktignok stor, men avkastningen er såpass stor at det er verdt risikoen.

Anonymkode: 789dc...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en dame her inne vurderer å operere de indre kjønnsleppene mindre, fordi hun har fysiske og seksuelle plager med dem, da sier en stor overvekt av folk at det må hun ikke finne på. Om en mann, som ikke har noen reelle plager, annet enn et ønske om å gjøre noe stort og fungerende enda større, da er det plutselig mange som sier at det er det bare å gå og gjøre. Og det selv om det er en mye mer risikofylt og større operasjon enn å fjerne litt hud. Veldig merkelig :)

Mitt råd til ts er å ikke gjøre det. Du risikerer mye ved å gjøre det og du har mye å tape. Hvorfor operere når den både er stor nok og fungerer?

Anonymkode: 1f1b0...9b2

Hvorfor finner du på ting? Er da vitterlig flest svar her om at TS ikke skal gjennomføre dette. Og i tråder hvor kvinner vurderer å operer indre kjønnslepper får de støtte for det og, men skjønner at du helst vil tro at kvinner kun får støtte og ikke menn.


TS, dette er helt idiotisk av deg. Hvorfor skal du ha større når du har et utstyr som fungerer og som tilfredstiller?

Anonymkode: 89320...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Risikoen er riktignok stor, men avkastningen er såpass stor at det er verdt risikoen.

Anonymkode: 789dc...6d6

Hadde ts hatt mikropenis, kunne jeg skjønt det resonnementet, men det er jo ikke tilfelle.

Anonymkode: 1f1b0...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan ser resultatet ut da? Jeg så en dokumentar på tv, om en mann som gjorde dette. Og han hadde vel normal da han startet, men ønsket stor. Jeg syntes den så rar ut, og mindre pen. En penis kan være så utrolig vakker.

Og jeg har hatt sex med både liten, normal, lang og tykk. Og normal er helt klart de beste. For lang, så må man være forsiktig, og kan ikke bare kjøre på. Med for tykk og, så må man være forsiktig, bruke lang tid på i det hele tatt å få den inn. Det spontane forsvinner. Jeg vil ha en mann, som kan komme å bare løfte på kjolen min, da jeg står og lager mat, og bare ta den inn, og kjøre på. Det går ikke med en stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, hvis du vil operere den "bare fordi", synes jeg det er idiotisk. Hva om det oppstår komplikasjoner? Hva om noe følsomhet går vekk? Hva om penisen ser litt klumpete og rar ut etterpå?

Har lest at den gjerne blir noen cm lengre i slapp tilstand, men ikke lengre i erigert tilstand. Den blir rundt 30% tykkere i slapp tilstand, men bare opp til 10% tykkere i erigert tilstand. Jeg ser dermed ikke helt vitsen med å operere penis når du sier damene er fornøyd og størrelsen er bra. Du kan verken ha sex eller runke på flere måneder etter en slik operasjon, slik jeg har forstått det. Jeg tror heller ikke penisen blir vakrere å se på etter en operasjon - heller styggere, som noen andre her nevnte. Og nei, det er ikke slik at alle kvinner ønsker en gigantisk penis. En gjennomsnittlig størrelse er best (i alle fall i lengden!).

Anonymkode: 06164...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å fortykke min gjennom kirurgi. Er bare 12cm i omkrets på det tykkeste, og 11cm på det tynneste. Tør ikke å hoppe til køys med noen jente når jeg pakker så lite. Blir litt pinlig. Synd at det ikke finnes noen som gjør like operasjoner i Norge, men vet at det finnes i Sverige. Leste en artikkel om det, og kirurgen sa at det kommer i snitt 2 norske menn i uken for å gjøre utstyret større. 

Med fortykkelse må man ofte tilbake etter et par år for å fylle på fett igjen, som er litt kjipt. Skulle ønske det var permanent

Anonymkode: 7527e...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å fortykke min gjennom kirurgi. Er bare 12cm i omkrets på det tykkeste, og 11cm på det tynneste. Tør ikke å hoppe til køys med noen jente når jeg pakker så lite. Blir litt pinlig. Synd at det ikke finnes noen som gjør like operasjoner i Norge, men vet at det finnes i Sverige. Leste en artikkel om det, og kirurgen sa at det kommer i snitt 2 norske menn i uken for å gjøre utstyret større. 

Med fortykkelse må man ofte tilbake etter et par år for å fylle på fett igjen, som er litt kjipt. Skulle ønske det var permanent

Anonymkode: 7527e...98c

Du er jo på snittet. Ingen som legger merke til 1 cm fra eller til

Anonymkode: eb3c9...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo på snittet. Ingen som legger merke til 1 cm fra eller til

Anonymkode: eb3c9...0e2

Det blir lagt merke til at den er tynn

Anonymkode: 7527e...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. mai 2016 at 18.15, AnonymBruker skrev:

Hvorfor finner du på ting? Er da vitterlig flest svar her om at TS ikke skal gjennomføre dette. Og i tråder hvor kvinner vurderer å operer indre kjønnslepper får de støtte for det og, men skjønner at du helst vil tro at kvinner kun får støtte og ikke menn.


TS, dette er helt idiotisk av deg. Hvorfor skal du ha større når du har et utstyr som fungerer og som tilfredstiller?

Anonymkode: 89320...6c3

Du skriver at kvinner før støtte de og, men at jeg helst vil tro at de får støtte. Hva i all verden forsøker du å si? Det er nok du som finner opp ting.

Anonymkode: 1f1b0...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.5.2016 at 19.25, AnonymBruker skrev:

Vurderer å fortykke min gjennom kirurgi. Er bare 12cm i omkrets på det tykkeste, og 11cm på det tynneste. Tør ikke å hoppe til køys med noen jente når jeg pakker så lite. Blir litt pinlig. Synd at det ikke finnes noen som gjør like operasjoner i Norge, men vet at det finnes i Sverige. Leste en artikkel om det, og kirurgen sa at det kommer i snitt 2 norske menn i uken for å gjøre utstyret større. 

Med fortykkelse må man ofte tilbake etter et par år for å fylle på fett igjen, som er litt kjipt. Skulle ønske det var permanent

Anonymkode: 7527e...98c

Har samme mål som deg, og forholdet gikk tilslutt over på grunn av størrelsen blant annet. Hun hadde et par tidligere forhold hvor hun hadde opplevd tykkere penis, det vil si hun sa til meg at det ga henne mer nytelse med tykkere penis. Spesielt merkbart i enkelte stillinger. Så du er ikke alene om det, men er en sterk vurdering sak for min del også. Orker ikke å bli sammenlignet flere ganger på penis området. Har vært singel i 2 år, og holder meg unna kvinner og sex inntil videre...

Anonymkode: ed33d...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har samme mål som deg, og forholdet gikk tilslutt over på grunn av størrelsen blant annet. Hun hadde et par tidligere forhold hvor hun hadde opplevd tykkere penis, det vil si hun sa til meg at det ga henne mer nytelse med tykkere penis. Spesielt merkbart i enkelte stillinger. Så du er ikke alene om det, men er en sterk vurdering sak for min del også. Orker ikke å bli sammenlignet flere ganger på penis området. Har vært singel i 2 år, og holder meg unna kvinner og sex inntil videre...

Anonymkode: ed33d...3e3

Precis. Derfor skal jeg aldri hoppe til sengs med ei jente med mindre jeg gjennomfører en slik operasjon

Anonymkode: 7527e...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...