Gå til innhold

Avlyse avtale når man faktisk er dårlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sitter her med så dårlig samvittighet, og tenker at det egentlig er tåpelig av meg å ha det, så tenkte å "skrive av meg" den følelsen. I dag skulle jeg egentlig på en samtale med psykiatrisk sykepleier som jeg går til en gang i uka. Det er en tjeneste jeg ikke betaler noe for, og det er et tilbud til meg. Har vært fysisk dårlig i natt, og følte meg uggen da jeg våknet i morgen, vondt i magen og kvalm. Spiste ute i går,så har en mistanke om at jeg kanskje kan ha fått i meg noe magen ikke var helt fornøyd med, uten at jeg trenger å gå i detaljer :) Jeg har gitt beskjed om at jeg ønsket å avlyse samtalen, hun jeg skulle møte skrev at det var fint at jeg tar hensyn til hvordan jeg har det. Men så kommer denne dårlige samvittigheten snikende.. En liten Styggen på ryggen som sier: -Kunne jeg egentlig ha presset meg selv mer? Kan jeg gå ut nå som jeg avlyste den avtalen? (Ja, selvfølgelig kan jeg det, det ville sikkert til og med gjøre meg godt..) Er det flere som kjenner seg igjen i denne følelsen?

Anonymkode: cfd18...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du er fysisk syk, skal du la kroppen hvile. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det. Slike ting skjer og du slutter jo ikke å gå til psykologen din pga at du er syk.

Ta det med ro noen dager, så vil det komme seg og du kan møte opp til den nye timen hos psykologen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magetrøbbel er en veldig god grunn til å holde seg hjemme med god samvittighet :) Nå vet jeg ikke hvor alvorlig det er, men det er helt grusomt å sitte en plass og lure på når man må løpe på do neste gang :( Bli på sofaen i dag du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine svar :) Føler meg lettere til sinns nå.

Anonymkode: cfd18...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...