Gå til innhold

Forslag på dokumentasjon på skolegang? Hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jg skal sende inn dokumentasjon til NAV, og det de trenger er dokumentasjon på min skolegang. Det logiske ville sikkert vært vitnemål, men det har man jo ikke klart før eksamen er ferdig i juni. 

De trenger dokumentasjon på at jeg går skole fulltid og ektefødte på at jeg faktisk går på den skolen. 

Hva skal jeg sende inn? Det enste jeg har er karakterene mine inne på itslearning, men der står det jo ingenting om hvor stor prosent skolegangen er. 

Hva skal jeg gjøre? Blir glad for svar:)

Anonymkode: 23360...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karakterutskrift og bekreftelse fra utdanningsinstitusjonen. Evt. så plukker du bare opp telefonen og ringer NAV og spør dem, som faktisk skal ha bekreftelsen, hva de ønsker.

Anonymkode: ec648...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må be skolen om et skriv med karakterer og fravær, slik du får på enden av skoleåret. Det ser ut som et vitnemål og har underskrift av både kontaktlærer og rektor på.

Anonymkode: afe78...1a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å få skolen til å skrive en bekreftelse på at du går på skole 100 %. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stakk bare innom resepsjonen på skolen og spurte etter karakterutskrift :) Der står det også årstall, så man ser at du går der nå. Og det er med underskrift og stempel.

Anonymkode: eb869...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke svar fra Samordnet Opptak om at man er tatt opp til studiet? I tillegg kan du vel bare skrive ut Studentweb som sier du er aktiv og at du har betalt semesteravgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skolen lager jo en bekreftelse til deg. Bare spør etter det:)

Anonymkode: 516af...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skriver stadig vekk ut bekreftelse på at elever går hos oss. Her går alle fulltid siden det er grunnskolen, men jeg regner med at det bare er å ta kontakt med administrasjonen på skolen du går på og spørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...