Gå til innhold

Elgrill erfaring?


Suenna

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren har akkurat flyttet inn i et borettslag hvor det ikke er lov med verken kull eller gassgrill på balkongen. Og vi vurderer å kjøpe en elgrill for å kunne grille på balkongen som vi har sett frem til leeenge. Men vi kjenner ingen som har erfaring med elgrill og jeg lurer på: får man grillfølelsen av elgrill, smaker det grillet? Blir det godt? Alle erfaringer settes pris på 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei og nei :(

Vi er i samme situasjon og har en elgrill. Smaker jo ikke vondt så klart, men lukter ikke grilling når vi griller, og maten smaker ikke grill heller, se for deg å "grille" et kjøttstykke i toastjernet liksom! Men bedre enn ingenting da :)

Anonymkode: 11836...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit, men jeg syntes ikke det smakte grillet. Bedre enn ingenting, dog. Vi gikk tilbake til kullgrill etter to elgriller som døde i løpet av 3-4 år. Så hvis du skal ha elgrill, så søtt for å legge nok penger i noe som er av ordentlig kvalitet.

Anonymkode: a40b5...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis elgrill også er forbudt så er det vel matlukt man ikke ønsker ute da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller tatt det i panna eller komfyren. Ikke brukelig.

Anonymkode: dd155...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viktualia skrev:

Hvis elgrill også er forbudt så er det vel matlukt man ikke ønsker ute da?

Elgrill er ikke forbudt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verken elgrill eller gass gir meg den ultimate grillfølelsen, men herregud så enkelt :)

Og man blir egentlig litt vant til at grillmaten ikke smaker røkt på samme måte. Det eneste jeg savner er å grille marshmallows, det blir ikke det samme uten kullgrill :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd både elgrill og gassgrill, NOPE! Elsker grillmat og griller så ofte jeg kan året rundt. Enig med Mischa, verken elgrill eller gass gir meg grillfølelsen.

Er noe helt spesielt med kullgrilling som gjør maten så mye bedre <3

Anonymkode: 8ff05...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgrill er i praksis det samme som gassgrill(for meg). Funker greit nok, men blir aldri det samme som en kullgrill. Men er fornøyd med min, elgrill er bedre enn ingen grill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...