Gå til innhold

Mamma drikker endel med sin nye kjæreste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke det at hun drikker mye, men konsumet har definitivt økt etter at hun ble sammen med denne typen. Han drikker kanskje 4-5 ganger i uken og hun drikker 2-3. Før hun ble sammen med han, drakk hun kanskje 1 gang i måneden. Han drikker rundt 2-4 alkoholenheter (øl/vin) og kanskje noe litt sterkere også (whisky). Min mor drikker for det meste øl og vin, kanskje 3-4 bokser eller glass. 

Bør jeg være bekymret for at konsumet hennes har økt etter at hun har møtt denne nye typen? Selvom det ikke er mye er det jo ganske mye mer enn det vanlige... 

Anonymkode: 5a181...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg lurer på hvor gammel du er? 

Å drikke 2-3 ganger hver uker er jo en stor økning fra 1 gang i mnd.  Har man barn man har ansvaret for, så vil jeg som mor selv, tenke at det er ganske ofte å drikke. Er hun synlig påvirket? Er typen synlig påvirket? Det og la en mann som drikker nesten hver dag til han er påvirket, være i hjemme der det oppholder seg barn er også noe jeg tenker er lite hensiktsmessig valg og ta for en mor. Jeg forstår din bekymring rundt dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt bekymret ja men samtidig glad på hennes vegne som har funnet en mann hun hygger seg med. Kanskje det bare er nå i starten de bonder ved å drikke?  Hvis ikke ville jeg helt klart tatt det opp med henne og om hun mente jeg blandet meg for mye spurt henne hva hun hadde syntes om det var jeg som plutselig drakk 3-4 ganger i uka. 

Har en far som ble pille narkoman etter han ble sammen med en damesom misbrukte piller så påvirkning fra kjærester er stor .

Anonymkode: 6eef8...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på mengde. Foreldrene mine drikker 1-2,5 glass fre-søn. Men de blir ikke kjempefulle og de virker som om de klarer holde det til helgen, så jeg er ikke bekymret. Er sikkert ikke sunt, men mange spiser jo sjokolade i hverdagene så..

Høres ut som om man typen kanskje drikker litt mye? Men dersom han er stor og feit så er det ikke så mye som det ville vært for en spjæling.

Så lenge hun ikke drikker for mye ville jeg ikke tenkt på det, med mindre hun også har endret totalt personlighet også. Med mindre det er en positiv personlighetsendring.

Det er igrunn en kompleks sak som kommer an på mange faktorer. Det kan være en positiv endring i livet hennes, men det kan også være starten på en dårlig endring. Umulig for oss å vite uten at vi ser det selv

Anonymkode: 7f64a...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...