Gå til innhold

Donald Trump vant nominasjonsvalget!


ajarRun

Anbefalte innlegg

Ted Cruz trakk seg, så da vinner Trump garantert! Kaisich er fortsatt med men ingen stemmer på han. 

Han kommer til å knuse Hillary i valget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har ikke vunnet før han har vunnet.

Om han skulle bli utmanørert på landsmøtet ville det være et mindre sjokk enn den suskessen han til nå har hatt. Det er fortsatt håp for verden.

Anonymkode: c403b...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump er farlig, håper virkelig ikke han blir president. Mannen er jo helt gal

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump er en finfin guttebass

Anonymkode: 265c8...ee8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EvaLena skrev:

Trump er farlig, håper virkelig ikke han blir president. Mannen er jo helt gal

Hvorfor anklager du han for å være gal?

Heia Trump, bra jobbet! Håper virkelig han slår Hillary, ellers er det noe seriøst galt med verden.

Anonymkode: cc49f...49a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg ønsker at Trump vinner for å le av den sinnsyke ensidige demoniseringen av mannen som har blitt foretatt av pressen her på berget.

Som statsmann og internasjonal politiker er han nok ikke særlig duganes og må nok lene seg kraftig på sine rådgivere. Men å lese alle dommdagsprofetiene fra pressen i Norge har vært skikkelig morsomt. Det snakkes om Hitler, fascist, verdenskrig,atomkrig, kaste ut alle utlendinger, bygge mur RUNDT mexico og jeg vet ikke hva all verdens ondskap denne mannen kan finne på, i følge dagbladet f.eks

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er skremmende er at folk ikke ser at Trump bruker samme taktikk som det Hitler brukte i 1928.

Anonymkode: d44dd...d57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er skremmende er at folk ikke ser at Trump bruker samme taktikk som det Hitler brukte i 1928.

Anonymkode: d44dd...d57

Så hva vil Trump med denne "taktikken"? Innvadere Polen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipser om en gammel dokumentar om Trump som ligger på VGTV. 

Anonymkode: 049e9...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, fotosyntesen skrev:

Så hva vil Trump med denne "taktikken"? Innvadere Polen?

Lær deg historie Hitler hadde ingen planer om å invadere Polen i 1928.

Anonymkode: d44dd...d57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er skremmende er at folk ikke ser at Trump bruker samme taktikk som det Hitler brukte i 1928.

Anonymkode: d44dd...d57

Herregud. Skaff deg dine egne meninger. 

Anonymkode: 2c51c...a3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Skaff deg dine egne meninger. 

Anonymkode: 2c51c...a3c

Det er min mening det at andre er enige i den gjør det ikke noe mindre til min egen mening.

Og om du lærer deg litt historie vil du se at den meningen er rett.

Anonymkode: d44dd...d57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett fett om Hillary eller Trump vinner valget. Det er ingen av de som kommer til å gjøre store forandringer som har noe å si i lengden. Den eneste som virkelig kan forandre amerikansk politikk er Bernie Sanders, og der ser det dessverre ut som om håpet er ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk oppriktig han kommer til å vinne. Jeg vet Bernie ikke kommer til å vinne, så da blir det enten han eller Hillary og jeg liker ingen av dem, tror ingen av dem kommer til å gjøre verden til noe særlig bedre sted. Fordelen med Trump er at jeg tror faktisk ikke han er så bastant på meningene sine som det resten av republikanerne er. Tror landet hadde vært i mye verre forfatning om f.eks en mormoner kom til makten. Men han er en brautende bølle, og å ha en person med modenhetsnivået til en unge i trassalderen i verdens viktigste jobb er mildt sagt skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nurcos skrev:

Ett fett om Hillary eller Trump vinner valget. Det er ingen av de som kommer til å gjøre store forandringer som har noe å si i lengden. Den eneste som virkelig kan forandre amerikansk politikk er Bernie Sanders, og der ser det dessverre ut som om håpet er ute.

Tuller du? Trump skal jo bygge en fantastisk mur som kan sees fra månen og som holder innvandrere ute! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lær deg historie Hitler hadde ingen planer om å invadere Polen i 1928.

Anonymkode: d44dd...d57

Så forklar oss da? Hva vil Trump? Bortsett fra å vinne valget da, og det tror jeg, tiltross for mine begrensede historiekunnskaper, at det er noe de andre valgdeltakere også vil...

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, fotosyntesen skrev:

Så forklar oss da? Hva vil Trump? Bortsett fra å vinne valget da, og det tror jeg, tiltross for mine begrensede historiekunnskaper, at det er noe de andre valgdeltakere også vil...

 

Forskjellen mellom Bernie Sanders og Trump er enkel. Bernie hater vegger (wall street, walmart, mexicomuren) mens Trump elsker murer. 

Dessuten vil Trump fikse økonomien mens Bernie vil ødelegge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Tuller du? Trump skal jo bygge en fantastisk mur som kan sees fra månen og som holder innvandrere ute! 

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Forskjellen mellom Bernie Sanders og Trump er enkel. Bernie hater vegger (wall street, walmart, mexicomuren) mens Trump elsker murer. 

Dessuten vil Trump fikse økonomien mens Bernie vil ødelegge den.

Jeg tror du svarte feil person..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...