Gå til innhold

Har dere målt eller hatt lyst til å måle penisen til kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig
13 timer siden, Ardenus skrev:

Kvinnfolk har dårlig øyemål (ikke ALLE, men de fleste) så de tror at 13cm er egentlig 20cm osv

 

13 cm

|----------------------------------------------------------------------------------|

17 cm

|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|

21 cm

|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

MEN, når kvinnfolka får høre av diverse skrytende mannfolk at 18 cm er egentlig 13 cm så kan jeg jo forstå at de kan ta mye feil.

 

Angående når og hvordan du skal måle, bruke målebånd, mål på oversiden og bare spør etter litt kos.

På skjermen min ble 21 cm under 12 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Herr Heftig skrev:

På skjermen min ble 21 cm under 12 cm.

Det er jo genialt. :bolledeig:

Da kan alle menn få en bedre dag med å åpne den skalaen på mobilen og sjekke mot naturen... :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Commander skrev:

Trodde trikset var å holde rundt med hendene og diskre sjekke hvor høyt i hendene den gikk, måle etterpå:tongue:

Jeg har brukt dette trikset, haha 

Anonymkode: b2fae...661

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Herr Heftig skrev:

På skjermen min ble 21 cm under 12 cm.

Jeg tok fram en målestokk for å linje opp antall cm, ser den med at det blir forskjellige lengder ang skjerm og oppløsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har lyst til å måle innsiden på dama, for å vite hvor trang og dyp hun er, hva syns dere om dette?"

Hvordan hadde dere reagert om dere hadde lest dette? Tenk dere nøye om, og så spør dere om det er greit å måle penisen til typen.

Og hvorfor skal dere diskutere penisstørrelse med andre venninner? For å få status? Skammer dere ikke dere over å utlevere partneren deres på en slik måte?

Anonymkode: a89fc...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror kjæresten din har 100% oversikt over lengde og omkrets selv, så du kan bare spørre ham - trenger jo ikke måle selv XD

Anonymkode: 9c927...28d

da kommer han til å lyve

Anonymkode: 89c9b...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg har lyst til å måle innsiden på dama, for å vite hvor trang og dyp hun er, hva syns dere om dette?"

Hvordan hadde dere reagert om dere hadde lest dette? Tenk dere nøye om, og så spør dere om det er greit å måle penisen til typen.

Og hvorfor skal dere diskutere penisstørrelse med andre venninner? For å få status? Skammer dere ikke dere over å utlevere partneren deres på en slik måte?

Anonymkode: a89fc...106

Det er ganske stor forskjell på å måle noe som er på utsiden, som f eks hender og penis, enn noe som er på innsiden av kroppen som f eks øregangen eller vagina. Men om kjæresten hadde spurt fordi han lurte på hvor dyp vaginaen min var ville jeg nok litt han få stikke et linjal inn. Det er lov å være nysgjerrig syns jeg!  

Å utleverepartneres penisstørrelse til venninder gjør man ikke!  Men alle har en preferanse,  og noen mennesker kan snakke om disse preferansene til andre, men er mest nysgjerrig for egen del og ikke for å snakke om det til noen. Syns bare det er interessant å vite hvor stor min ideal pikk faktisk er,  sånn at jeg ikke går rundt å tror, tenker eller whatever at jeg må ha 19 cm om 15 faktisk er den lengden som har fått meg til å føle best, eller om den er 20 og jeg da vet at 20 er min preferanse /foretrukne størrelse. Litt som når man spiser noe godt mystery candy og lurer på hva det er  som setter smaken man elsker så man blir klokere på hvilken smak som fenger mest istedet for å ikke vite det og bare tippe :) 

Anonymkode: 81d2d...0b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man måle en penis er det viktig å ha korrekt måleutstyr. Linjalen nederste i bildet skal visst nok fungere godt til slikt.

RulersLG.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg har lyst til å måle innsiden på dama, for å vite hvor trang og dyp hun er, hva syns dere om dette?"

Hvordan hadde dere reagert om dere hadde lest dette? Tenk dere nøye om, og så spør dere om det er greit å måle penisen til typen.

Og hvorfor skal dere diskutere penisstørrelse med andre venninner? For å få status? Skammer dere ikke dere over å utlevere partneren deres på en slik måte?

Anonymkode: a89fc...106

Det hadde vært greit dersom det var mulig. Men en vagina er veldig tøyelig selv om man har bekkenbunnsmuskulatur som gir følelse av tranghet. Hvordan vil du gå frem rent teknisk for å måle dette da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg gjorde mens han sov. Fortalte han det senere,en god stund etterpå og han ble dritsur.

Anonymkode: 175e0...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg disponerer er 5 cm i diameter 15 cm i omkrets og 13-14 cm lang, fornøyd med tykkelsen, men kunne vert litt lengre :)

Anonymkode: f909e...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.5.2016 at 14.33, AnonymBruker skrev:

Hvis du holder penisen med begge hender, slik at alle ti fingrene dine omringer penisen, og penishode stikker ut, hvor stor er den da?

Anonymkode: d867a...b2c

Mattespørsmål for VGS 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3.5.2016 at 1.46, AnonymBruker skrev:


:P Høres kanskje rart ut, men siden vi kvinner ofte tenker på og eventuelt snakker om størrelse og størrelsepreferanse (både med venninder og på nett) så er det jo sånn at vi ikke alltid kan være sikker på hva som er hva. Jeg kan foreksempel tenke eller si at jeg foretrekker stor penis, men hva er egentlig stor? Vanskelig for meg å ta på øyemål om den er 17 cm eller 21 cm.
Nå har jeg fått en kjæreste jeg er trygg på og har fått lyst til å måle penisen hans fordi jeg syns den er helt perfekt for meg! Bare av nysgjerrighet liksom :fnise: Er det egentlig 17 som er min preferanse eller 22, eller kanskje er det 16?! "MÅ" den være så og så tykk eller holder faktisk et lavere tall enn jeg trodde. Dere skjønner hva jeg mener.

Har noen andre målt en partners penis før (hvordan setting fikk dere i såfall gjort det,altså med linjal og målebånd og hele pakka), eller i det minste vært inne på tanken? 
Ville dere menn blitt fornærmet, redde (for hva resultatet ble?) , eller syntes det var overtramp av privatlivet om kjæresten ville gjøre dette på dere?
Heldigvis har kjæresten min sagt ja når jeg nevnte jeg hadde lyst til det, men jeg finner liksom aldri riktig anledning, er jo ikke sånn jeg bare avbryter foreplayet for eller sier "hei vent litt, skal bare hente målebåndet" i dusjen mens jeg suger han etter sex heller og det ville vel vært beyond sært å si at "kan jeg runke deg så vi får penis stiv med den hensikt til å måle pikken din i dag?" xD

Anonymkode: 81d2d...0b0

Vi kvinner?

Nei, jeg har hverken tenkt på, hatt lyst  eller målt kjærestens penis.

Anonymkode: d5482...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den jeg disponerer er 5 cm i diameter 15 cm i omkrets og 13-14 cm lang, fornøyd med tykkelsen, men kunne vert litt lengre :)

Anonymkode: f909e...88e

Med den omkretsen vil en lengde på 18,75cm vært proposjonalt sett mest symmetrisk. Et lengde/omkrets forhold 5/4. Dvs at lengden er er 125% av omkretsen, eller at omkretsen er 0,8 av lengden. 

Anonymkode: 825ae...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...