Gå til innhold

Har dere målt eller hatt lyst til å måle penisen til kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


:P Høres kanskje rart ut, men siden vi kvinner ofte tenker på og eventuelt snakker om størrelse og størrelsepreferanse (både med venninder og på nett) så er det jo sånn at vi ikke alltid kan være sikker på hva som er hva. Jeg kan foreksempel tenke eller si at jeg foretrekker stor penis, men hva er egentlig stor? Vanskelig for meg å ta på øyemål om den er 17 cm eller 21 cm.
Nå har jeg fått en kjæreste jeg er trygg på og har fått lyst til å måle penisen hans fordi jeg syns den er helt perfekt for meg! Bare av nysgjerrighet liksom :fnise: Er det egentlig 17 som er min preferanse eller 22, eller kanskje er det 16?! "MÅ" den være så og så tykk eller holder faktisk et lavere tall enn jeg trodde. Dere skjønner hva jeg mener.

Har noen andre målt en partners penis før (hvordan setting fikk dere i såfall gjort det,altså med linjal og målebånd og hele pakka), eller i det minste vært inne på tanken? 
Ville dere menn blitt fornærmet, redde (for hva resultatet ble?) , eller syntes det var overtramp av privatlivet om kjæresten ville gjøre dette på dere?
Heldigvis har kjæresten min sagt ja når jeg nevnte jeg hadde lyst til det, men jeg finner liksom aldri riktig anledning, er jo ikke sånn jeg bare avbryter foreplayet for eller sier "hei vent litt, skal bare hente målebåndet" i dusjen mens jeg suger han etter sex heller og det ville vel vært beyond sært å si at "kan jeg runke deg så vi får penis stiv med den hensikt til å måle pikken din i dag?" xD

Anonymkode: 81d2d...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnfolk har dårlig øyemål (ikke ALLE, men de fleste) så de tror at 13cm er egentlig 20cm osv

 

13 cm

|----------------------------------------------------------------------------------|

17 cm

|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|

21 cm

|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

MEN, når kvinnfolka får høre av diverse skrytende mannfolk at 18 cm er egentlig 13 cm så kan jeg jo forstå at de kan ta mye feil.

 

Angående når og hvordan du skal måle, bruke målebånd, mål på oversiden og bare spør etter litt kos.

Endret av Ardenus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri fisket opp en linjal eller målebånd...

Jeg tar det på deepthroat-mål. :tunge1:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg fått en kjæreste jeg er trygg på og har fått lyst til å måle penisen hans fordi jeg syns den er helt perfekt for meg! Bare av nysgjerrighet liksom :fnise: Er det egentlig 17 som er min preferanse eller 22, eller kanskje er det 16?! "MÅ" den være så og så tykk eller holder faktisk et lavere tall enn jeg trodde. Dere skjønner hva jeg mener.

Så mål den da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
25 minutter siden, Hadley skrev:

Nei, jeg har aldri fisket opp en linjal eller målebånd...

Jeg tar det på deepthroat-mål. :tunge1:

Hvis du deeptroater en linjal etterpå så får du deeptroat-målet i cm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er 23 cm lang og 15 i omkrets. Digg ass

Anonymkode: d37c8...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Ardenus skrev:

Kvinnfolk har dårlig øyemål (ikke ALLE, men de fleste) så de tror at 13cm er egentlig 20cm osv

 

13 cm

|----------------------------------------------------------------------------------|

17 cm

|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|

21 cm

|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

MEN, når kvinnfolka får høre av diverse skrytende mannfolk at 18 cm er egentlig 13 cm så kan jeg jo forstå at de kan ta mye feil.

 

Angående når og hvordan du skal måle, bruke målebånd, mål på oversiden og bare spør etter litt kos.

Definitivt rundt 21 som er preferansen min da!
Kjæresten har kanskje 19-20 grovt målt med øyet ut fra dette, og da føler jeg meg heldig som kun har vært med et fåtall av 13-17centimetere. Trodde faktisk den lengden på 17 var normallengden i lengemål/øyemål da, men så feil kan man ta!
Møtte en på rundt det første målet du tegnet opp, og annså det som mikropenis for å være ærlig o.O

Anonymkode: 81d2d...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooops! De måletegningene kommer jo an på skjermstørrelsen, målebåndet her er ikke likt som måletegningene dine *facepalm over meg selv*  Jaja samme det.
Andre som har hatt lyst til eller fått måle penisen til kjæresten? Hvordan ville dere gutta tatt det om dama hadde gjort det? Som en moro ting, sexy ting eller skummel og evn krenkende ting?

Anonymkode: 81d2d...0b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips om måling på oversiden forresten :)

Anonymkode: 81d2d...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan måle penis. Mål den fra skambeinet til tupp, begge sidene og undersiden. Mål også tjukkeste omkrets. Regn ut volum. Regn ut areal av overflaten. Kom med tallene så skal du få svar på hvordan resultatene påvirker ditt seksuall-liv. 

Anonymkode: 825ae...b86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde trikset var å holde rundt med hendene og diskre sjekke hvor høyt i hendene den gikk, måle etterpå:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kjæresten din har 100% oversikt over lengde og omkrets selv, så du kan bare spørre ham - trenger jo ikke måle selv XD

Anonymkode: 9c927...28d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke linjal for å finne ut hvor stor penis til kjæreste er. Jeg kjenner jo om han er lang nok og bred nok når han er inni meg. Ser ikke poenget med å vite cm, på samme måte som jeg heller ikke har interesse av å vite cm på fingrene mine. Så lenge ting er passelig stort til å utføre det de skal på en tilfredstillende måte. 

Anonymkode: cf562...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du holder penisen med begge hender, slik at alle ti fingrene dine omringer penisen, og penishode stikker ut, hvor stor er den da?

Anonymkode: d867a...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte måle fordi vi hadde en diskusjon om dette. Han mente han var gjennomsnittlig og jeg mente han var stor. Den målte 22 cm, så jeg hadde rett :) 

Anonymkode: b0553...cae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ardenus skrev:

Kvinnfolk har dårlig øyemål (ikke ALLE, men de fleste) så de tror at 13cm er egentlig 20cm osv

 

13 cm

|----------------------------------------------------------------------------------|

17 cm

|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|

21 cm

|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

MEN, når kvinnfolka får høre av diverse skrytende mannfolk at 18 cm er egentlig 13 cm så kan jeg jo forstå at de kan ta mye feil.

 

Angående når og hvordan du skal måle, bruke målebånd, mål på oversiden og bare spør etter litt kos.

Dæven, tror du som mann har dårlig øyemål også jeg. Den siste der er nesten hestkukstørrelse på min skjerm. Jeg har dårlig syn da - derav skriftstørrelsen. Men det tror jeg jaggu du og har kompis ;) 

He-he-he. Tuller bare altså. Men se selv (trykk på bildet - kanskje det bare er 10 cm på din skjerm?). Regner med det var poenget ditt, derimot :)

Husk det jenter; mål ikke bare skaftet, ta også hensyn til kjønnshår og gjerne press på mannen en ereksjonsring så den blir ekstra hard og lengre. Og i samme slengen en sånn derre penishylse så den blir lengre og fyldigere. Oppi det hele blir den tykkere og. DA kan du skryte av utstyret til mannen din for vennene dine altså. ;) 

øyemållolz.jpg

Endret av EventyrFredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har hendt en gang, men jeg husker igrunn ikke hvorfor. Men han ble stolt av centimetrene da 😁

Anonymkode: be9e2...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge de siste målene der er feil.

Anonymkode: 1f7cd...73e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror personlig ikke din idealstørrelse er like stort som du tror i virkeligheten. Det er noe i det med at damer har skikkelig dårlig øyemål. En eks av meg hadde en kuk jeg syntes var stor, men den var "bare" 16 cm. Men om du vil måle størrelsen hans så er det vel bare å be om å måle den, så får du gi han en ereksjon da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oooops! De måletegningene kommer jo an på skjermstørrelsen, målebåndet her er ikke likt som måletegningene dine *facepalm over meg selv*  Jaja samme det.
Andre som har hatt lyst til eller fått måle penisen til kjæresten? Hvordan ville dere gutta tatt det om dama hadde gjort det? Som en moro ting, sexy ting eller skummel og evn krenkende ting?

Anonymkode: 81d2d...0b0

De med stor kuk vil synes det er stas, mens de med liten vil bli krenket...

:fnise:

 

PS ..og de med større enn de selv trodde vil bli forelsket i deg :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...