Gå til innhold

Boffen rører seg ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er IKKE en tulletråd!!!!!

Anonymkode: 310e5...089

Hvis dette ikke er en tulletråd, så kom med oppdatering da. Og jeg vil gjerne høre forklaringen til dyrlegen om hvorfor de ikke ville ta inn en helt vanlig hund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser han ligger der men rikker seg ikke.. Ser bare helt slapp ut med et tomt uttrykk! Brystkassa beveger seg ikke engang og når jeg tar i han så er han helt slapp... Kjennes nesten ut som bomull! 

Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 310e5...089

Basert på hva ts skriver i hi så tror jeg Ts snakker om en bamse. En bulldogbamse. Eller hva ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre vi får en oppdatering og hvis ikke TS har hørt på råda om å dra til dyrlege så tror jeg vi kan gå utifra følgende (bytt ut D i navnet med B);

Uansett - håper virkelig det er trolling for den bikkja hørtes alvorlig syk ut hvis ikke. Og er det ikke trolling så håper jeg du dro til dyrlege, finnes dessverre haugevis av folk som tror det går over. Det du beskriver her er på grensa til døden - ala hjertesvikt, lungesvikt osv. Ikke bra. Sier vel seg selv at dersom brystkassa ikke beveger seg og bikkja omtrent er som en bomullsdott at man må gjøre noe, vel?

Endret av EventyrFredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...