Gå til innhold

kan mitt barn på 15 mnd huske det som skjedde :(?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi var hos svigermor og jeg har vel egentelig vist at hun alltid hater meg , men at hun ikke skulle like sitt eneste barnebarn det hadde jeg aldri trodd :(

 

Min lille uskyldige klarte dessverre å velte en vase som hun hadde stående i stuen , hun ble så sint at hun skrek og brølte rett og slett til han din jævla dritt unge og hun fillristet han jeg løp selfølgelig bort til han og tok han opp i mine armer og vi gikk rett ut  med engang men det endte selfølgelig i at han grein og grein lenge :'(  

Jeg er fremdeles fly forbannet og dette var siste dråpen har sagt ifra til mannen at meg og mitt barn skal ha null å gjøre med dette trangsynte kvinnemenneske :@ 

 

Så til spm kan barnet mitt huske dette i dag :'(  han har oppført seg helt vanelig og lekt mye og vært snill og god som vanelig , men alikavel klarer jeg ikke å la vær å tenke på om dette er noe han vil huske :'( han er snill og god til vanelig og griner ikke ofte men her grein han som bare det :'( det stikker i mamma hjertet enda :'(

Anonymkode: 2da19...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi var hos svigermor og jeg har vel egentelig vist at hun alltid hater meg , men at hun ikke skulle like sitt eneste barnebarn det hadde jeg aldri trodd :(

 

Min lille uskyldige klarte dessverre å velte en vase som hun hadde stående i stuen , hun ble så sint at hun skrek og brølte rett og slett til han din jævla dritt unge og hun fillristet han jeg løp selfølgelig bort til han og tok han opp i mine armer og vi gikk rett ut  med engang men det endte selfølgelig i at han grein og grein lenge :'(  

Jeg er fremdeles fly forbannet og dette var siste dråpen har sagt ifra til mannen at meg og mitt barn skal ha null å gjøre med dette trangsynte kvinnemenneske :@ 

 

Så til spm kan barnet mitt huske dette i dag :'(  han har oppført seg helt vanelig og lekt mye og vært snill og god som vanelig , men alikavel klarer jeg ikke å la vær å tenke på om dette er noe han vil huske :'( han er snill og god til vanelig og griner ikke ofte men her grein han som bare det :'( det stikker i mamma hjertet enda :'(

Anonymkode: 2da19...747

Forferdelig svigermor. At det går an. Leit at dere fikk en dårlig dag. Klem til dere.

Slapp av. Ungen glemmer det, han er jo bare 15 måneder, men tror ikke du vil glemme det. Drit i møkkadama og dra mindre til henne. 

 

Anonymkode: dd289...186

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt umulig.

Anonymkode: dbfaa...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip reaksjon men de fleste unger opplever å få noen ordentlige skyllebøtter gjennom oppveksten og sjansen for at babyen din husker dette fremfor fremditige kjeftinger er liten. Men det er alliekevel omtenktsomt at du tenker på det syns jeg, jeg har selv mye traumer fra kjefting jeg fikk og så som barn og vokste opp som et veldig usikkert og redd barn som gjennom hele ungdommen og voksenlivet har følt at alt jeg gjør er galt og at ingen er glad i meg.

Anonymkode: 16758...9ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen er laget slik at når man produserer nye hjerneceller, så glemmer man også ting. Derfor man ikke husker ting fra man er født osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi var hos svigermor og jeg har vel egentelig vist at hun alltid hater meg , men at hun ikke skulle like sitt eneste barnebarn det hadde jeg aldri trodd :(

 

Min lille uskyldige klarte dessverre å velte en vase som hun hadde stående i stuen , hun ble så sint at hun skrek og brølte rett og slett til han din jævla dritt unge og hun fillristet han jeg løp selfølgelig bort til han og tok han opp i mine armer og vi gikk rett ut  med engang men det endte selfølgelig i at han grein og grein lenge :'(  

Jeg er fremdeles fly forbannet og dette var siste dråpen har sagt ifra til mannen at meg og mitt barn skal ha null å gjøre med dette trangsynte kvinnemenneske :@ 

 

Så til spm kan barnet mitt huske dette i dag :'(  han har oppført seg helt vanelig og lekt mye og vært snill og god som vanelig , men alikavel klarer jeg ikke å la vær å tenke på om dette er noe han vil huske :'( han er snill og god til vanelig og griner ikke ofte men her grein han som bare det :'( det stikker i mamma hjertet enda :'(

Anonymkode: 2da19...747

Jeg reagerer på athun filleristet han... det kan jo skade barnet skikkelig, hun burde vært anmeldt!
Hadde dere som foreldre gjort det, hadde dere blitt anmeldt til barnevernet i alle fall. Kan ikke være helt god hun svigermoren, vil i alle fall fraråde å ha henne som barnevakt, hun har tydelige barnemishandlerevner i seg....

Anonymkode: 7dfc6...b59

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest at man ikke husker ting før man blir ca tre år gammel. Babyen din vil neppe huske noe.

Men svigermoren din er jo en syk, syk dame som kan gjøre sånt mot et lite barn! Filleristet?! Du bør holde deg LANGT unna henne. Aller helst burde du anmelde henne. Seriøst, sånt kan man da ikke gjøre mot et barn!? Du fillerister ikke et barn! Det gjør ikke et normalt menneske. Fins ingen unnskyldininger! Anmeld kjerringa for misbruk, hvis hun er så ustabil og voldlig at hun mishandler sitt eget barnebarn så kan hun da ikke gå fritt omkring?! Dama trenger kanskje hjelp, men først og fremst bør du holde deg og barnet ditt LANGT unna! 

Hva sier far?! Jeg går ut i fra at han ikke synes vold mot barn er OK?!

Anmeld kjerringa! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Barnevakt kan/kommer hun aldri til å bli , merker jeg faktisk hater hun nå etter dette:( 

 Jeg er veldig rolig og egentelig ei som prøver å unngå diskusjon og konflikter så langt det lar seg gjøre , føler derfor det er min skyld , at jeg burde hatt litt mere bein i nesa fra dag1 da jeg ble en del av denne familien slik at denne vonde hendelsen burde vært unngått :(

 

Jeg klarer ikke å sove og dette er dag 2 :( får så vondt langt inni meg når jeg ser for meg hvordan han grein :'(

Anonymkode: 2da19...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjip reaksjon men de fleste unger opplever å få noen ordentlige skyllebøtter gjennom oppveksten og sjansen for at babyen din husker dette fremfor fremditige kjeftinger er liten. Men det er alliekevel omtenktsomt at du tenker på det syns jeg, jeg har selv mye traumer fra kjefting jeg fikk og så som barn og vokste opp som et veldig usikkert og redd barn som gjennom hele ungdommen og voksenlivet har følt at alt jeg gjør er galt og at ingen er glad i meg.

Anonymkode: 16758...9ad

 

Dette var vondt å lese :( ingen barn fortjener det du har gått igjennom , jeg ønsker deg masse lykke til og sender deg en god klem ❤😊

Anonymkode: 2da19...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, selah skrev:

Hjernen er laget slik at når man produserer nye hjerneceller, så glemmer man også ting. Derfor man ikke husker ting fra man er født osv :)

Ok så da har han heldigvis ikke husket dette idag da . :)

Anonymkode: 2da19...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelig svigermor. At det går an. Leit at dere fikk en dårlig dag. Klem til dere.

Slapp av. Ungen glemmer det, han er jo bare 15 måneder, men tror ikke du vil glemme det. Drit i møkkadama og dra mindre til henne. 

 

Anonymkode: dd289...186

Takk 😊 

Kommer ikke til å dra tilbake , hun hater meg forde jeg kommer fra spania eller mor er spansk og far er norsk så er jo ikke helt utlending heller :/ men hun har alltid ønsket seg ei svigerdatter i fra "syforeningen" sin på frogner, og ikke en dame i fra bergen:/ 

 Vi har vært sammen i 8 år men hatet har hun ikke lagt ifra seg :(

 

 

Anonymkode: 2da19...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hadley skrev:

Har lest at man ikke husker ting før man blir ca tre år gammel. Babyen din vil neppe huske noe.

Men svigermoren din er jo en syk, syk dame som kan gjøre sånt mot et lite barn! Filleristet?! Du bør holde deg LANGT unna henne. Aller helst burde du anmelde henne. Seriøst, sånt kan man da ikke gjøre mot et barn!? Du fillerister ikke et barn! Det gjør ikke et normalt menneske. Fins ingen unnskyldininger! Anmeld kjerringa for misbruk, hvis hun er så ustabil og voldlig at hun mishandler sitt eget barnebarn så kan hun da ikke gå fritt omkring?! Dama trenger kanskje hjelp, men først og fremst bør du holde deg og barnet ditt LANGT unna! 

Hva sier far?! Jeg går ut i fra at han ikke synes vold mot barn er OK?!

Anmeld kjerringa! 

Far er flyforbannet og har trukket innbydelsen til bryllupet som er om 1 mnd . Han har fått nok sier han . 

 Til svar fra hun fikk han ( i gammledager gjorde det ikke noe med litt kjefting du har da fått litt ris du og gutten min, men det har da aldri påvirket deg. :sinna:

Anonymkode: 2da19...747

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat?! Så svigermor er en rasistisk barnemisbruker...

Vel, anmeld kjerringa. Du misbruker ikke barn. Og det burde hun heller ikke komme unna med. Gjør du ingenting, slipper hun unna. 

"Ris på rumpa" var kanskje godtatt frem til 70-80-tallet, men det er absolutt ikke OK i dag. Dama har jo selv innrømmet at hun gjorde det? Siden hun misbrukte sitt eget barn har kanskje ikke etnisitet noe med det å gjøre, men dama må da være ustabil hvis hun går amok og fillerister en unge foran andre? Hvis vasen var verdt så jævlig mye så er den vel forsikret? Null sympati for å misbruke en liten unge. 

Så hold deg så langt unna henne du kan fremover. Og selvsagt ikke inviter henne til bryllupet! 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnet husker det sannsynligvis ikke, men det at du løftet barnet opp og trøstet hjalp antakelig. Barn som blir skremt har godt av å merke at de kan være trygge hos foreldrene.

Men det jeg tenker på nå er det du skriver om filleristing. Hvis hun mishandlet barnet fysisk så er det faktisk ekstremt alvorlig, og du bør vurdere anmeldelse. Et lite barn som blir ristet kan også bli alvorlig skadd. Nå virker det som det gikk bra, men det kunne fort gått mye verre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så små barn lærer jo enormt mye, men de glemmer mennesker i løpet av uker. De blir påvirket av traumer, men det var en engangshendelse, ikke fra mor/far, og tryggheten hos dere foreldre ble gjenopprettet raskt. Det vil nok gå bra med babyen. Jeg hadde kuttet henne som bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, selah skrev:

Hjernen er laget slik at når man produserer nye hjerneceller, så glemmer man også ting. Derfor man ikke husker ting fra man er født osv :)

Man produserer ikke nye hjerneceller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi var hos svigermor og jeg har vel egentelig vist at hun alltid hater meg , men at hun ikke skulle like sitt eneste barnebarn det hadde jeg aldri trodd :(

 

Min lille uskyldige klarte dessverre å velte en vase som hun hadde stående i stuen , hun ble så sint at hun skrek og brølte rett og slett til han din jævla dritt unge og hun fillristet han jeg løp selfølgelig bort til han og tok han opp i mine armer og vi gikk rett ut  med engang men det endte selfølgelig i at han grein og grein lenge :'(  

Jeg er fremdeles fly forbannet og dette var siste dråpen har sagt ifra til mannen at meg og mitt barn skal ha null å gjøre med dette trangsynte kvinnemenneske :@ 

 

Så til spm kan barnet mitt huske dette i dag :'(  han har oppført seg helt vanelig og lekt mye og vært snill og god som vanelig , men alikavel klarer jeg ikke å la vær å tenke på om dette er noe han vil huske :'( han er snill og god til vanelig og griner ikke ofte men her grein han som bare det :'( det stikker i mamma hjertet enda :'(

Anonymkode: 2da19...747

Nei.

Det viktige for barnet ditt er hva han opplever hver dag, fra de viktigste omsorgspersonene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er bare på sin plass at du er rystet! Sånn skal man så absolutt ikke oppføre seg, det har alle her i tråden sagt. 

Men angående barnet ditt, trenger du ikke å bekymre deg. Det er jo nesten uunngåelig at barn blir skremt av et eller annet. Mitt ble skremt når vår katt hoppet ned fra skapet ihvertfall. Og oppå ham.. Eller høye lyder fra gravmaskin. Eller et sinnssykt menneske som roper høyt på gata.. Det er mye skummelt i verden for et lite barn. Men som andre sa, det er viktig at du løftet ham og trøstet, da vet han at han finner alltid beskyttelse og trøst hos mamma, og det er jo det som er viktigste.:baby: 

 

Anonymkode: f0757...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...