Gå til innhold

Når hun plutselig er borte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet seriøst ikke hvordan jeg skal takle dette. Er 1 måned siden brudd og jeg orker ikke å spise, sover helt elendig og tror jeg ser henne overalt..eller håper. Bare et lite livstegn fra henne kan endre hele dagen min. Aner ikke hvordan jeg skal eksistere uten henne.

 

 

 

Anonymkode: 1c303...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell mer!

Anonymkode: 8688c...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortell mer!

Anonymkode: 8688c...b83

Hva da? ... Alt suger og det er helt hjerterått. Hurra vi "har sommeren foran oss alle sammen", faen ass for noe drit. Er så utrolig mye jeg heller vil oppleve med henne. Kunne kjedet vettet av meg i 1 år fremover i en liten pappeske bare jeg hadde hatt henne.

Anonymkode: 1c303...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva da? ... Alt suger og det er helt hjerterått. Hurra vi "har sommeren foran oss alle sammen", faen ass for noe drit. Er så utrolig mye jeg heller vil oppleve med henne. Kunne kjedet vettet av meg i 1 år fremover i en liten pappeske bare jeg hadde hatt henne.

Anonymkode: 1c303...e90

Om henne. Hvorfor er hun så bra? Hvorfor tok det slutt?

Anonymkode: 8688c...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om henne. Hvorfor er hun så bra? Hvorfor tok det slutt?

Anonymkode: 8688c...b83

Man får ikke henne tilbake, hvis det er det du tenker på. Nope.

Hvorfor bra? For meg er det fordi alle de jævla feilene hennes kissable og alle gode hennes er til å sluke til seg resten av livet. 

Anonymkode: 1c303...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke henne tilbake, hvis det er det du tenker på. Nope.

Hvorfor bra? For meg er det fordi alle de jævla feilene hennes er kissable og alle gode hennes er til å sluke til seg resten av livet. 

Anonymkode: 1c303...e90

Redigerte innlegget med en "er".

Anonymkode: 1c303...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke henne tilbake, hvis det er det du tenker på. Nope.

Hvorfor bra? For meg er det fordi alle de jævla feilene hennes kissable og alle gode hennes er til å sluke til seg resten av livet. 

Anonymkode: 1c303...e90

Jeg tenkte mest på hvorfor du opprettet tråden.

Anonymkode: 8688c...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte mest på hvorfor du opprettet tråden.

Anonymkode: 8688c...b83

Det var fordi jeg følte at hele Norges befolkning skulle høre om hvor piss kjærlighetssorg er og...jeg vet ikke.

Anonymkode: 1c303...e90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No woman, no cry.

Anonymkode: 282e1...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nøyaktig hvordan det er ts. Stor klem til deg :hug:

Anonymkode: dad0e...65e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

No woman, no cry.

Anonymkode: 282e1...29a

;)

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet nøyaktig hvordan det er ts. Stor klem til deg :hug:

Anonymkode: dad0e...65e

Takk. 

Anonymkode: 1c303...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også bare si at jeg vet hvor vondt kjærlighetssorg er. Håper det føles lettere om litt! Ta vare på deg selv :)

Anonymkode: 2ced2...605

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk.

Joda, det er ikke første gangen jeg har kjærlighetssorg. Men denne gangen er det virkelig helt elendig. Vet at det vil bli bedre men jeg tror nok egentlig at jeg er i trøbbel, med tanke på at jeg alltid kommer til å tenke på henne og på oss. Jeg merker det. Man har sånne, og hun er en sånn.

Anonymkode: 1c303...e90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man har sånne, og hun er en sånn.

Anonymkode: 1c303...e90


Jepp.

Anonymkode: 8688c...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

No woman, no cry.

Anonymkode: 282e1...29a

No woman no life!

Sender deg en stor klem ts, kjærlighetssorg er forferdelig , og som du sier man har en eller to sånne som er ekstra dyptgående som man kanskje alltid vil tenke tilbake på resten av livet. Allikevel kommer det til å bli bedre enn det føles nå, prøv å vær glad på hennes vegne om du elsker hun så mye, vær glad for at hun har det bra og for tiden du fikk med henne. Selvom fremtiden hennes er uten deg som kjæreste skaper hun nok et liv som er best for HENNE , og det må du unne henne, og bare la hun gå.
Med tiden vil du lære mye av det du er gjennom nå, og se tilbake på henne som en viktig forbipasserende på livsveien din som hjalp deg å bli et bedre og klokere menneske på flere områder. Det er vondt, men alltid en mening , pleier jeg å tenke.
Kanskje dere møtes igjen i et neste liv om det er meningen at det skulle være dere.
Håper du snart greier å fungere som normalt igjen i hverdagen selvom savnet er der <3

Anonymkode: af448...cf3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du beskrive hvorfor hun er så spesiell?

Hvorfor ble det slutt?

Anonymkode: 82b73...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

No woman no life!

Sender deg en stor klem ts, kjærlighetssorg er forferdelig , og som du sier man har en eller to sånne som er ekstra dyptgående som man kanskje alltid vil tenke tilbake på resten av livet. Allikevel kommer det til å bli bedre enn det føles nå, prøv å vær glad på hennes vegne om du elsker hun så mye, vær glad for at hun har det bra og for tiden du fikk med henne. Selvom fremtiden hennes er uten deg som kjæreste skaper hun nok et liv som er best for HENNE , og det må du unne henne, og bare la hun gå.
Med tiden vil du lære mye av det du er gjennom nå, og se tilbake på henne som en viktig forbipasserende på livsveien din som hjalp deg å bli et bedre og klokere menneske på flere områder. Det er vondt, men alltid en mening , pleier jeg å tenke.
Kanskje dere møtes igjen i et neste liv om det er meningen at det skulle være dere.
Håper du snart greier å fungere som normalt igjen i hverdagen selvom savnet er der <3

Anonymkode: af448...cf3

Så fint <3

Anonymkode: 8688c...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du beskrive hvorfor hun er så spesiell?

Hvorfor ble det slutt?

Anonymkode: 82b73...73d

Hun er spesiell fordi jeg liker egentlig alt sammen, the good and the bad. Jeg tar alt av henne og alt av det gjør meg og livet mitt komplett. Jeg kommer til å overleve, men at jeg er nødt til å gjøre det er hardt å svelge. 

Grunnen orker jeg ikke å gå inn på. Det var velfortjent. (Jeg var ikke utro, men jeg gjorde noe annet som jeg ikke burde ha gjort og sitter igjen som en angrende idiot og må ta konsekvensene). Men det eneste jeg vil er å kunne oppleve ting med henne, nå som det er for sent.

Anonymkode: 1c303...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er spesiell fordi jeg liker egentlig alt sammen, the good and the bad. Jeg tar alt av henne og alt av det gjør meg og livet mitt komplett. Jeg kommer til å overleve, men at jeg er nødt til å gjøre det er hardt å svelge. 

Grunnen orker jeg ikke å gå inn på. Det var velfortjent. (Jeg var ikke utro, men jeg gjorde noe annet som jeg ikke burde ha gjort og sitter igjen som en angrende idiot og må ta konsekvensene). Men det eneste jeg vil er å kunne oppleve ting med henne, nå som det er for sent.

Anonymkode: 1c303...e90

Ok. Det kan godt hende at du har mistet henne. Samtidig er det nå ofte sånn at ting som ikke ser ut til å kunne fikses, kan fikses. Hvis det du har gjort kan tilgis, kan du bli tilgitt. Men først må det faktisk bli tilgitt. Jeg har gått i parterapi med kjæresten min, vi har vært sammen i 7 år og de to første årene var et herk uten like. Men vi har det bedre sammen enn uten, vi har lært utrolig mye og valgt å gå den veien. Men det var mange ting som måtte falle på plass. Det er opp til deg, som kjenner deg og henne, å tenke videre med dette innlegget. Men jeg ville bare si det, og jeg tror det er derfor du konstant får spørsmål om "hvorfor dette skjedde". For ganske mange av oss ser på dette på utsiden og tenker "Hmm vent nå litt, det der kan kanskje fikses".

Anonymkode: b18e5...b87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...