Gå til innhold

Bård Tufte gjør narr av oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen tipse Bård T. om denne tråden? :) Så kanskje han lager skøy med den også :)

Ufør og bor i båt?

 

 

Anonymkode: df71c...fcf

I samme slengen kunne han bli tipset om det store utvalget i denne tråden. :laugh:

 

Anonymkode: db2cc...aad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I samme slengen kunne han bli tipset om det store utvalget i denne tråden. :laugh:

 

Anonymkode: db2cc...aad

Og godtesnop tråden :fnise:

Anonymkode: a55c8...3b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her må man jaggu passe på hva man skriver, vet aldri om det havner på riksdekkende tv. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufør i båt-tråden!!! Jeg dævver!!!!! :skratte:

Anonymkode: f139b...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen tipse Bård T. om denne tråden? :) Så kanskje han lager skøy med den også :)

Ufør og bor i båt?

 

 

Anonymkode: df71c...fcf

Etter å ha lest tråden konkluderer jeg med at brukere er særdeles ufine mot ts som kun spør av interesse for uføre og båtliv. Mange av innleggene er avsporing og mobbing.

Anonymkode: e9a62...337

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det vi vet, kan han ha skrevet morsomme ting herinne, selv :)

Anonymkode: df71c...fcf

Det kan være, men jeg gjennkjente brukerne han gjorde narr av, så innleggene han brukte i showet er ekte. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, incognita skrev:

Oiii serr? Hvilken tråd da? Jeg har skrevet mye om Jarle her.. :fnise:

 

Husker ikke hva den het, men den var rimelig lang og het noe ala "Synes du Jarle Andhøy er sexy?". Hadde faktisk skrevet i den selv, er glad for at ikke mitt innlegg ble inkludert! Ble plutselig litt stresset med tanke på hva av gamle innlegg som plutselig kan trekkes frem både her og der, hjelpes.

Anonymkode: e87cf...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er greien egentlig - er det er sånt TV-program som går hver uke? Eller ett enkelt stand-up show som også vises på TV...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Jeg skulle ønske det ble sendt sånn kveldsprogram med noe sånt hver dag :P

Anonymkode: 4a10d...9fa

Kvinneguiden minutt for minutt :fnise:

Anonymkode: 2a9d5...7f5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvem gidder vel å følge med på Bård Tufte uansett ?

Anonymkode: 88f47...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.5.2016 at 0.32, AnonymBruker skrev:

Fikk med meg at Tally og Gjest ble vist hvertfall :P 

Anonymkode: 2a9d5...7f5

Kjente igjen Gjest på øye-avataren, men brukernavnet var Esmeralda. Jeg finner ikke igjen innlegget. Finner derimot flere brukere som har kalt seg Esmeralda.

Anonymkode: 771da...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Så programmet i reprise på tvn i går, og skjønner fortsatt godt at det er en av mine godt gjemte hemmeligheter at jeg er her inne. :ler:

Anonymkode: 7a7d8...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎08‎.‎05‎.‎2016 den 17.47, AnonymBruker skrev:

Kjente igjen Gjest på øye-avataren, men brukernavnet var Esmeralda. Jeg finner ikke igjen innlegget. Finner derimot flere brukere som har kalt seg Esmeralda.

Anonymkode: 771da...e75

Bård Tufte Johansen er en hedersmann!

Jeg var forresten på showet hans, husker også at det gamle profilbildet til Gjest kom opp, men med nicket Esmeralda. Innlegget handlet om en kvinne som bekymret seg over om barnet skulle få "feil" kjønn, og fikk så kjeft av brukeren Esmaralda med Gjest-profilbildet, som skrev at hun hadde forsøkt å få barn men ikke lykkes, og at TS måtte skjerpe seg som brydde seg om kjønnet på barnet, hun skulle være takknemlig om barnet var friskt.

Spørsmålet er om dette var manipulert av Bård, eller om det faktisk var en bruker ved navn Esmeralda som hadde Gjest sitt profilbilde, dvs. at det var samme bruker en gang i tiden? Er jo mulig Bård bare har laget til noe som egentlig aldri har skjedd.

Anonymkode: a063b...743

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bård Tufte Johansen er en hedersmann!

Jeg var forresten på showet hans, husker også at det gamle profilbildet til Gjest kom opp, men med nicket Esmeralda. Innlegget handlet om en kvinne som bekymret seg over om barnet skulle få "feil" kjønn, og fikk så kjeft av brukeren Esmaralda med Gjest-profilbildet, som skrev at hun hadde forsøkt å få barn men ikke lykkes, og at TS måtte skjerpe seg som brydde seg om kjønnet på barnet, hun skulle være takknemlig om barnet var friskt.

Spørsmålet er om dette var manipulert av Bård, eller om det faktisk var en bruker ved navn Esmeralda som hadde Gjest sitt profilbilde, dvs. at det var samme bruker en gang i tiden? Er jo mulig Bård bare har laget til noe som egentlig aldri har skjedd.

Anonymkode: a063b...743

Gjesp. Han er seg sev overalt med de halvt lukkede, sløve øynene og den nasale stemmen. Rart ikke Harald Eia er på slep med tissefanten ute for å snakke om underlivet. De er så modne!

Anonymkode: 5a55d...0c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
På 3.1.2017 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Så programmet i reprise på tvn i går, og skjønner fortsatt godt at det er en av mine godt gjemte hemmeligheter at jeg er her inne. :ler:

Anonymkode: 7a7d8...245

Går det i reprise igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Jacklost skrev:

Går det i reprise igjen?

Lørdag kl. 19. 

Anonymkode: 7a7d8...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lørdag kl. 19. 

Anonymkode: 7a7d8...245

:D Det gleder jeg meg til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...