Gå til innhold

kjemi i senga


Jette10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis han ikke merker at det skjer, hvordan merker du det? Pga sæden? Han får ikke slapp penis av det - siden han ikke merker det selv-, altså? Sikker på det ikke bare er precum eller mye glansvæske da?

Du skriver at dette skjer når du setter deg oppå han, skjer det samme om han tar deg først i misjonær?
Jeg hadde en partner som ikke klarte at jeg red han, han kom med EN gang, og jeg syns det var veldig sårende og kjipt siden jeg elsket å ri at han kastet meg vekk så fort jeg prøvde å sette meg oppå penisen hans fordi han visste han ville komme så fort.
Løsningen vår ble at han fingret meg til orgasme først, for så å knull meg i de sekundene eller minuttene han trengte. Legg merke til at jeg sier HAN knullet meg, jeg kunne altså fortsatt ikke ri han eller "bidra" noe til knullingen for da kom han med en gang.
Kanskje det er samme mann vi har møtt for alt jeg vet, for aldri møtt noen menn som har vært sånn så tror det er ganske uvanlig - og helt klart kjipt for oss som kvinnen. Jeg lå vel med han 4-5 mnd, kun fordi jeg virkelig likte han og hadde likt han i flere år før jeg faktisk fikk han, men det var ikke noe tap å avslutte forholdet når jeg ble interessert i en annen. Sex er som du sier en veldig viktig del av et forhold.
 

Anonymkode: d9179...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke vil/føler noe behov for sex er han kanskje aseksuell?

Jeg ville forholdt meg til situasjonen. For meg ville det blitt slutt, men du må jo selv agjøre hvor viktig sex er for deg.

Anonymkode: e185f...a0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jette10 skrev:

han svarer med at jeg er den eneste han noen gang har følt seg 100% trygg på. Jeg håper alltid at det er bedringer, men blir dessverre like skuffet hver gang

Han sier at han føler seg trygg, derimot så trenger han ikke å være det mentalt (i bakhodet) ved at du blir skuffet og han merker dette så kommer det nok til å bare fortsette, dette er noe dere begge må jobbe med. Han må bli 110% trygg og kunne slappe av, at hvis han kommer, javel da får man gjøre andre ting imens.

At det ikke er så veldig farlig, feks la han gå ned på deg først, få deg til å komme, så spiller det jo liten rolle om han kommer fort eller ei.

 

Don't make a big deal out of it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve mer enn bare penetrering :klo:

Som vedkommende over sier. La han ta seg av deg først.

Anonymkode: 49859...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å prøve en annen mann. En ordentlig en.

Anonymkode: 56e29...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...