Gå til innhold

Skrive først til menn på Tinder eller er det desp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere andre jenter? (Og dere som er Linni Meister og hvor alle mannfolka skriver først, trenger ikke svare)

Anonymkode: b76b3...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør dere andre jenter? (Og dere som er Linni Meister og hvor alle mannfolka skriver først, trenger ikke svare)

Anonymkode: 3c7f2...8ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det på de jeg syns er aller diggest. Funker det, de liker det. 

Anonymkode: 8e658...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn elsker å bli kontaktet først fordi absolutt ingen jenter (satt litt på spissden, kanskje 2% gjør det) tar kontakt først og det er litt friskt :)

Anonymkode: d6994...a87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, hadde tenkt det var positivt. Det er jo gøyere å snakke med en som viser at hun er interessert enn å sende meldinger til damer som kanskje ikke svarer eller hvor man bare får et uengasjert svar og man tenker hun har 20 samtaler gående og man aldri får en virkelig sjans uansett.

Anonymkode: 0b18e...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har som dame gjort det noen ganger, selv om jeg foretrekker at mannen begynner. Men mennene tar sjelden kontakt først, så noen ganger har jeg selv bare gjort det. Og da har jeg ikke alltid fått svar. Det er ubehagelig å bli ignorert, og derfor tar jeg nok ikke sjansen så ofte.

Anonymkode: 0b87b...428

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, hadde tenkt det var positivt. Det er jo gøyere å snakke med en som viser at hun er interessert enn å sende meldinger til damer som kanskje ikke svarer eller hvor man bare får et uengasjert svar og man tenker hun har 20 samtaler gående og man aldri får en virkelig sjans uansett.

Anonymkode: 0b18e...b50

Åh.. Så da gir man kanskje inntrykk av å ikke ha så mange menn å velge mellom?:p isj.. har matchet med en jeg liker fra før, men han har ikke sagt noe og det er 3 dager siden matchen. Så jeg er vel en av de "mindre pene" matchene hans kanskje

Anonymkode: 3c7f2...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh.. Så da gir man kanskje inntrykk av å ikke ha så mange menn å velge mellom?:p isj.. har matchet med en jeg liker fra før, men han har ikke sagt noe og det er 3 dager siden matchen. Så jeg er vel en av de "mindre pene" matchene hans kanskje

Anonymkode: 3c7f2...8ce

Meg du siterte. Var jente som skrev nylig til meg, vet at hun kunne valgt blant mange menn, men hun skrev til meg og det tok jeg bare som positivt. Kan jo ikke vite om fyren du liker er interessert, du må jo skrive for å sjekke det. Det er ikke sånn at bare fordi han ikke har skrevet til deg så er du en av de "mindre pene" matchene, og ikke er utseende alt om dere har møtt hverandre i virkeligheten før.

Håper du får han:)

Anonymkode: 0b18e...b50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver aldri til noen først selv, så hvis ikke hun gjør det skjer det ikke stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt gammeldags å bare sitte der og vente på at mannen skal ta kontakt hver gang? :P  

Endret av Clarity
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har som dame gjort det noen ganger, selv om jeg foretrekker at mannen begynner. Men mennene tar sjelden kontakt først, så noen ganger har jeg selv bare gjort det. Og da har jeg ikke alltid fått svar. Det er ubehagelig å bli ignorert, og derfor tar jeg nok ikke sjansen så ofte.

Anonymkode: 0b87b...428

Æsj ,er det jeg også tenker.. selv om det skjer jo med menn sikkert mye oftere enn oss, at man ikke får svar. Men føler menn generelt er veldig sånn at de skriver til noen med én gang matchen dukker opp om de er intr

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg du siterte. Var jente som skrev nylig til meg, vet at hun kunne valgt blant mange menn, men hun skrev til meg og det tok jeg bare som positivt. Kan jo ikke vite om fyren du liker er interessert, du må jo skrive for å sjekke det. Det er ikke sånn at bare fordi han ikke har skrevet til deg så er du en av de "mindre pene" matchene, og ikke er utseende alt om dere har møtt hverandre i virkeligheten før.

Håper du får han:)

Anonymkode: 0b18e...b50

Hva skrev hun til deg? :)

Anonymkode: 3c7f2...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver alltid først jeg, bortsett fra i svært sjeldne tilfeller der jeg ikke rekker det før mannen skriver. Får jeg ikke svar, så var de vel ikke så interessert da. Det er vel deres tap tenker jeg, ikke mitt :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev til han nå..  logget meg kjapt ut i panikk, vet ikke om jeg tør å sjekke om han har svart før om lenge :P TS

Anonymkode: 3c7f2...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev hun til deg? :)

Anonymkode: 3c7f2...8ce

Hun startet faktisk med å sende meg en lenke. Jeg  trodde det var spam så ikke send lenke som førstemelding. 

Så sendte hun noe sånt som "hei" og vi tok det derifra. Jeg får svært sjeldent meldinger fra jenter så for meg er det godt nok, det viser jo at hun er interessert i å snakke. 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev til han nå..  logget meg kjapt ut i panikk, vet ikke om jeg tør å sjekke om han har svart før om lenge :P TS

Anonymkode: 3c7f2...8ce

Sånn er jeg også:-)  Heier på deg!

Anonymkode: 0b18e...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange menn setter pris på at damene skriver først, virker hvertfall sånn på menn her inne, og har sett flere menn på tinder ytre ønske om det også. Har ikke kjempe god erfaring med å gjøre det selv da, er mange som ikke svarer(men noen gjør det selvsagt).

Anonymkode: 5af04...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med anonym her, skriv først :) Så mange sjenerte menn og tenk hvor glad de blir, blir de ikke det så er de ikke noe å møte heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh.. Så da gir man kanskje inntrykk av å ikke ha så mange menn å velge mellom?:p isj.. har matchet med en jeg liker fra før, men han har ikke sagt noe og det er 3 dager siden matchen. Så jeg er vel en av de "mindre pene" matchene hans kanskje

Anonymkode: 3c7f2...8ce

Du har jo ikke sendt noen melding til han heller, så da er vel han en av de mindre pene matchene dine da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skreiv til en tinder match etter tre dager. Han var så gruelig søt og eg fikk en skikkelig god følelse i magen. Tenkte som så at eg ikke måtte la sjansen gå fra meg bare for at jeg ville at han skulle ta kontakt først. Tror han likte at jeg viste interesse, og vi har nå vært sammen i et år, - så angrer ikke :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Desp"?? Jesus F. Christ! :murvegg:

Endret av Miklo Velka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...