Gå til innhold

Toyota Corolla Sol-versjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en Toyota Corolla 1,4, 97 hk, 2005 modell. Har sett på finn at den del av disse står det "Sol" på, men det gjorde det ikke på den jeg har kjøpt og selgeren visste heller ikke om det var en sol-utgave.

Vet noen hvordan jeg kan finne ut av dette? Har prøvd å søke opp regnr, men der stod det ikke noe informasjon om det. Har absolutt ingen peiling på bil, men har forstått det sånn at sol-utgaven er hakket bedre av en eller annen grunn? Tenkte bare det kunne være greit å vite sikkert til senere når jeg skal selge den igjen.

Håper noen kan hjelpe meg så jeg kan finne ut av det :)

Anonymkode: 1319c...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter hva jeg har hørt om SOL utgavene til Toyota, er det visstnok utstyrsnivået det beror på. Men hva det innebærer veit jeg ikke. 

Kanskje google "toyota sol"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, tdm900 skrev:

Etter hva jeg har hørt om SOL utgavene til Toyota, er det visstnok utstyrsnivået det beror på. Men hva det innebærer veit jeg ikke. 

Kanskje google "toyota sol"

Ja, jeg tror det kan være noe sånt for leste ett sted at SOL utgavene hadde ESP. Men hvordan finner jeg ut hva slags utstyr bilen er utstyrt med? 
Har prøvd å google litt forskjellig uten å finne noe ordentlig svar på det..

Anonymkode: 1319c...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så lett, må nok ha inngående kjennskap til hva som var forskjell på de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...