Gå til innhold

Hvilken ben and jerrys er din favoritt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Half baked var favoritten, men har fått cøliaki, så jeg har vel spist den for siste gang :/

Anonymkode: f603a...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hockeyfrue

Jeg elsker alt som har med kirsebær å gjøre, så Cherry Garcia er favoritten min. Finner den dessverre ikke lenger, så en god nummer to er Cookie Dough :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strawberry Cheesecake 

Anonymkode: 6ffe7...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva den heter/gidder ikke Google, men det er sjokoladeis med pecannøtter.

Liker egentlig bare sjokolade når det gjelder søte smaker. :P Og liker italiensk gelato bedre enn Ben and Jerry.  Men den med pecannøtter var god! Relativ mørk sjokolade! Ikke for søtt! Voksen-is! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Før likte jeg ikke cookie dough, men plutselig en dag fikk jeg dilla. Måtte ha det hele tida. Herregud, nå må jeg på Tesco og se om de har! Det kan redde eksamensdepresjonen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Chibi skrev:

Cookie dough :D 

Helt ærlig, så kjøper jeg heller en boks (overpriset) is istedet for ei flaske vin :fnise: 

Personlig drikker jeg ikke gammel saft.

Anonymkode: 40445...f26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket Vanilla toffee crunch før, men den eksisterer ikke lenger :icon_frown: Så nå må jeg si cookie dough.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Chibi skrev:

Cookie dough :D 

Helt ærlig, så kjøper jeg heller en boks (overpriset) is istedet for ei flaske vin :fnise: 

Samme her, selv om jeg er glad i vin også. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Half Baked! Den er utrolig god. Dessverre har jeg opplevd et par ganger de siste årene at browniebitene er helt harde og stive - ikke myke og saftige. Veldig kjedelig når man har kjøpt så dyr is. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut butter cup.... Nam! og det beste er at det kun er jeg som liker den så jeg får ha den helt i fred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
18 timer siden, *Pixie* skrev:

Peanut butter cup eller peanut butter world er favoritt. Liker også the tonight dough og cookie dough.

Peanut Butter Cup = fantastisk!  Akkurat nå er den favoritten min. 

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Half baked og Phish food. Kjøpte en ny idag, porsjon med kjekt, gleder meg til å smake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...