Gå til innhold

Til menn. Hvordan liker dere at kvinnen kler seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du er fint, og hva burde hun absolutt holde seg unna? :) 

Anonymkode: 89af9...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo litt artikler om dette av og til, noe er menn enige om, mens annet er man uenige om.

Jeg liker ikke bukser med høyt liv.

Ser den står her:

http://www.kk.no/mote/15-trender-gutta-hater-23511

Ikke så mange antrekk jeg kjenner igjen fra dagliglivet her da, men riktig at det meste her ser bra ut:

http://oscarvalle.blogg.no/1428830341_dette_elsker_menn_at_.html

 

Kroppen til den som har det på seg betyr jo og mye, ikke alt som passer til alle. Generelt for små klær er ikke bra.

Heller ikke for posete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ekkoet skrev:

Det er jo litt artikler om dette av og til, noe er menn enige om, mens annet er man uenige om.

Jeg liker ikke bukser med høyt liv.

Ser den står her:

http://www.kk.no/mote/15-trender-gutta-hater-23511

Ikke så mange antrekk jeg kjenner igjen fra dagliglivet her da, men riktig at det meste her ser bra ut:

http://oscarvalle.blogg.no/1428830341_dette_elsker_menn_at_.html

 

Kroppen til den som har det på seg betyr jo og mye, ikke alt som passer til alle. Generelt for små klær er ikke bra.

Heller ikke for posete.

Så kjekt vi kvinner får svar på hvordan vi skal kle og og IKKE kle oss :)

Anonymkode: f52ea...8ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du er fint, og hva burde hun absolutt holde seg unna? :) 

Anonymkode: 89af9...fa6

Hva tull er dette? Skulle tro en mann hadde startet denne tråden.. 

Anonymkode: f52ea...8ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kjekt vi kvinner får svar på hvordan vi skal kle og og IKKE kle oss :)

Anonymkode: f52ea...8ac

Dere må jo kle dere som dere vil. Men vi må jo kunne si at noe liker vi og annet liker vi ikke.

Ingen som har sagt noe om hvordan dere SKAL kle dere. Jeg hadde antakeligvis strøket på enhver test hvis noen skulle vurdere hvordan jeg kler meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du er fint, og hva burde hun absolutt holde seg unna? :) 

Anonymkode: 89af9...fa6

 

Er hun tjukk bør hun gå i mindre avslørende klær. Vide kjoler/bukser/bluser. Er hun slank bør hun vise frem det hun har av pupper og rumpe. 

Anonymkode: da3bc...1f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi liker vel best at dere ikke kler på dere, men ellers må jeg si at svart tettsittende kjole er det fineste. Og bunad da, seff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tull er dette? Skulle tro en mann hadde startet denne tråden.. 

Anonymkode: f52ea...8ac

Neida, er ikke en mann som spør. Bare lurte hva menn synes er pent og ikke pent på kvinner. 

ts

Anonymkode: 89af9...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at dama mi kler seg på grensen til litt tøsete (les: på grensen!), slik at jeg ser andre menn ser etter henne/får lyst på henne! :D Typ utringning og korte skjørt.

Spesielt kult når gutter/menn som er ute med dama si, gir henne lange blikk. Da tar jeg henne gjerne litt ekstra på rumpa. "æddibæddi".

Nei, de ser ikke på henne fordi hun kler seg gyselig.

Ja, jeg er ett tilfelle mann med dårlig selvbilde/selvtillit.

Anonymkode: 25b68...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker at dama mi kler seg på grensen til litt tøsete (les: på grensen!), slik at jeg ser andre menn ser etter henne/får lyst på henne! :D Typ utringning og korte skjørt.

Spesielt kult når gutter/menn som er ute med dama si, gir henne lange blikk. Da tar jeg henne gjerne litt ekstra på rumpa. "æddibæddi".

Nei, de ser ikke på henne fordi hun kler seg gyselig.

Ja, jeg er ett tilfelle mann med dårlig selvbilde/selvtillit.

Anonymkode: 25b68...ef4

Du er et stykke latterlig... Håper dama de finner en Mann!

Anonymkode: 5c59a...e11

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at kvinner kler seg feminint med kjole, skjørt, strømper osv. Ikke stivpyntet og nedjålet med sminke osv. Men casual feminint. 

Det jeg liker mindre er når de kler seg som gutter i olabukser og typiske manneklær forøvrig. Det er ikke feminint. 

Anonymkode: 5fe0c...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sambo drar på seg en litt for stor baggy blank adidas grilldress. Hun har noen fra hun spilte håndball på hytta. Da merker jeg at hun får mindre blikk enn ellers, så da er hun bare min. Sånn fra spøk til alvor hehe.....

Jeg liker at hun ikke er for jålete og ikke for sminket. Jeg liker at hun har stil, på jobb og i selskaper er hun ofte den stiligste, i alle fall i mine øyne. Hun kler seg klassisk, ikke spesielt opptatt av mote. Men jeg liker også at hun kan slappe av i en hettegenser med litt rufsete hår hjemme og ikke må være perfekt hele tiden. At hun sminker seg på en måte som fremhever hennes allerede vakre ansikt, for hun trenger ikke sminke seg egentlig. Men man ser egentlig ikke at hun har sminket seg så godt. Påtegnede øyebryn etc som man ser i dag ser jo helt underlig ut. Men hun klarer jo å se sexy ut uansett hva hun har på egentlig, kanskje fordi jeg elsker henne. 

 

Anonymkode: e8333...82a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen på ei dame spiller ingen rolle, det er hvordan de ser ut i klærne, eller hvordan klærne ser ut. Hele rene og pene er helt ok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FruKG
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker at dama mi kler seg på grensen til litt tøsete (les: på grensen!), slik at jeg ser andre menn ser etter henne/får lyst på henne! :D Typ utringning og korte skjørt.

Spesielt kult når gutter/menn som er ute med dama si, gir henne lange blikk. Da tar jeg henne gjerne litt ekstra på rumpa. "æddibæddi".

Nei, de ser ikke på henne fordi hun kler seg gyselig.

Ja, jeg er ett tilfelle mann med dårlig selvbilde/selvtillit.

Anonymkode: 25b68...ef4

Haha. Du høres ut som min mann :) Han liker gjerne at andre tar meg litt på rumpa også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Enrandomperson

Liker at dere har personlig stil. Altså at dere ikke bare har slengt på en bukse og genser, men heller ikke prøver å følge den siste trenden. Være litt "kunstneristiske".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 4. mai 2016 at 9.10, ekkoet skrev:

Dere må jo kle dere som dere vil. Men vi må jo kunne si at noe liker vi og annet liker vi ikke.

Ingen som har sagt noe om hvordan dere SKAL kle dere. Jeg hadde antakeligvis strøket på enhver test hvis noen skulle vurdere hvordan jeg kler meg.

 

Den 5. mai 2016 at 12.57, AnonymBruker skrev:

Liker at dama mi kler seg på grensen til litt tøsete (les: på grensen!), slik at jeg ser andre menn ser etter henne/får lyst på henne! :D Typ utringning og korte skjørt.

Spesielt kult når gutter/menn som er ute med dama si, gir henne lange blikk. Da tar jeg henne gjerne litt ekstra på rumpa. "æddibæddi".

Nei, de ser ikke på henne fordi hun kler seg gyselig.

Ja, jeg er ett tilfelle mann med dårlig selvbilde/selvtillit.

Anonymkode: 25b68...ef4

Jeg hadde sett på henne fordi hun kledde seg dumt.

Anonymkode: 4b6ea...607

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja det betyr noe. Jeg liker feminint og elegant. Trange bukser, trange blyantskjørt og høye hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes damer kan gå med det meste så lenge de holder seg unna bukser og shorts med høyt liv og overdrevet sminkebruk. Spesielt de fæle påtegnede øyebrynene så mange har nå.

Anonymkode: 7cdd6...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...